شراب زمان: شب بخیر مهمان نوازی شریک و استاد Sommelier ژوئن Rodil

در آوریل 2019 استاد Sommelier ژوئن Rodil نقل مکان کرد و به هوستون از آستین برای تبدیل شدن به یک شریک در Goodni

توسط ABDOOSNEWS در 28 فروردین 1399

در آوریل 2019 استاد Sommelier ژوئن Rodil نقل مکان کرد و به هوستون از آستین برای تبدیل شدن به یک شریک در Goodnight مهمان نوازی رستوران که شامل شب بخیر چارلی Montrose, پنیر و شراب و روزی گلوله توپ. این هوستون مطبوعات صحبت کرد اواخر هفته گذشته با سابق TexSom "بهترین شراب در تگزاس" در مورد آنچه که شرکت انجام شده است برای کمک به هموطنان شراب حرفه ای و رستوران کارگران نیاز دارند.

گروه "جامعه جعبه" با حدود سه روز ارزش مواد غذایی در دسترس است به هر کسی که نیاز به آن را هر شنبه در ساعت 2 بعد از ظهر در روزی گلوله توپ در 1620 Westheimer (در Kuester). همکاران تهیه و توزیع 100 جعبه در هر هفته. Rodil توصیه می کند تا پوشش در 1:30 p. m. برای اطمینان از در دسترس بودن. "بدون سوال پرسید," او گفت:. "ما فقط نمی خواهید کسی به گرسنه است."

HP:
اول از همه شما و خانواده خود را انجام می دهند ؟

JR: ما خوب است. ما در یک جای خوب. اما این بدیهی است که بسیار اضطراب زده. ما آن را یک روز در یک زمان و ماندن به عنوان مثبت به عنوان امکان پذیر است.

HP: چه چیزهایی هستند در Goodnight مهمان نوازی این روزها?

ما در حال اختصاص مقدار زیادی از زمان برای انجام امدادرسانی به جامعه است.

هر جمعه ما انجام آنچه ما تماس بگیرید "جامعه جعبه." این نوع مانند یک CSA [انجمن پشتیبانی کشاورزی] اما نیز وجود دارد که کالاهای خشک و نوشیدنی در آن وجود دارد. ما می دانیم که آن را همیشه به نوعی برطرف درد کمی بیش از حد. بنابراین ما باید یک جعبه.

این یک همکاری با فروشندگان ما که در حال اهدا به عنوان به خوبی. ما 100 جعبه یک هفته. و چه در جعبه همه بستگی به آنچه در حال همکاران می تواند کمک. ما با یک مزرعه به نام خوب, آویشن, مزرعه نه برای سود که به برداشت به هر حال. آنها و دوستان خود را نیز به آنها اهدا کردن آنچه آنها می توانند. وجود دارد بسیاری از سبزی. تاپیک هویج. Kale. هفته گذشته ما تا به حال وحشی گوزن نر سه ساله است که واقعا سرد است. رازیانه پیاز تربچه. آن هم از نوع بستگی دارد به آنچه که آنها در حال برداشت است که در هفته. و سپس ما معمولا برخی از خشک پاستا یا برنج. هفته گذشته Magnol نانوایی اهدایی یک قرص نان. ما واقعا می خواهید جعبه به مدت سه روز. بنابراین ما سعی کنید به آنها را به عنوان سنگین به عنوان امکان پذیر است چرا که ما فقط قادر به انجام این کار یک بار در هفته.

ما کل تیم مدیریت در می آید یک بار در هفته به دست کردن جعبه. شریک زندگی کسب و کار من هماهنگ کردن فروشندگان است.

HP: که در جعبه در نظر گرفته شده است ؟

JR: آنها مردم را از کل صنعت است. از ماشین های ظرفشویی به sommeliers. ما ارسال یک انفجار به آشپز ما دوستان و صاحبان رستوران. و ما به آنها اجازه دهید به کل تیم خود بروید. هر کسی که نیاز به یک.

HP: همه مفاهیم خود را در حال حاضر بسته است ؟

JR: آنچه که ما در آغاز این هفته بود که شگفت آور بود و ما باز مونترو پنیر و شراب برای انتخاب کنید تا. ما مقررات جعبه به فروش به مردم است. آن را 50 دلار در یک جعبه. و برای هر جعبه خرید شما وجود دارد یک جعبه اضافی که ما اهدا به کسی نیاز دارند. "خرید یک به یک" است و آنچه در آن می گوید در خبرنامه ما. این به ما اجازه می دهد تداوم خرید و پول دادن به فروشندگان و همچنین به عنوان قادر به ادامه کمک های مالی. آن را به گردش در اقتصاد.

HP: شما یک استاد Sommelier یک رهبر در صنعت و نقش مدل برای بسیاری از up-and-coming شراب حرفه ای. چه توصیه شما به sommeliers به عنوان حرکت آنها با چالش های جاری بهداشت بحران ؟

JR: این قطعا سخت است. در یک رستوران تنظیمات شما همیشه فکر می کنم از somm موقعیت به عنوان سازگار ترین در یک رستوران. هنگامی که شما یک somm شما باید قادر به یک busser به یک سرور به یک expediter و همچنین به عنوان یک خدمه شراب. بنابراین این نوع از یک زمان به سعی کنید به عنوان سازگار که ممکن است.

اگر من قرار بود از طریق آزمایش [برای پیشرفته یا استاد Sommelier آزمون برای مثال] من احتمالا مطالعه کاملا رک و پوست کنده. من را هم به ایجاد یک برنامه مطالعه اگر من می توانم. من می دانم آن را سخت ذهنی برای انجام این کار زمانی که شما خیلی نگران سکون. اما اگر شما را حداقل یک یا دو ساعت برای انجام این کار هر روز و سپس شما در حال انجام چیزی برای آینده خود را.

وجود دارد بسیاری از مردم انجام webinar ها [با مهمانان خود را]. ما یک وبینار با یک موسسه خیریه محلی گروه به نام "من شما را از آنچه در او است." آن شراب و پنیر جفت سمینار. مردم حاضر به دلیل آن بود که یک شکل از سرگرمی یک فرصت به واقع چیزی یاد بگیرند. ما تحویل پنیر و شراب به آنها و سپس ما قادر به قطع کردن حتی فکر آن را فقط از طریق یک کامپیوتر. این یک راه به نمایش گذاشتن مهارت های خود را به مخاطبان جدید نیز هست. و آن را راهی برای ادامه ارتباط با مهمانان خود را. آن چیزی که من از دست روز به روز. من دوست دارم تیم من و ما قادر به متن ما قادر به صحبت کردن در تلفن. اما شما همیشه نمی بینم مهمانان. به طوری که قادر به انجام این کار واقعا مفید بود. عالی بود برای ما پنیر بازرگان به عنوان به خوبی.

من می دانم که بسیاری از افرادی که اعمال می شود در فروشگاه های مواد غذایی و همچنین. کمک به مامان, کمک به بخش خرده فروشی. که چیزی که شلوغ در حال حاضر. این چیزی است که شما انجام می شود می توانید در جامعه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن