آینده هوستون مواد غذایی حوادث: پاسیو همبرگر, DIY Handrolls و مالزی کاری Crawfish

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی. در اینجا نگاهی به آنچه که در جهان مواد غذایی در طول COVID-19 بحران از جمله رستوران re-دهانه مجازی تایلندی کلاس پخت و پز و تبادل نظر غذا کیت برای Handrolls و nava.

ناهار خوردن در همبرگر هستند! از جمعه, مارس 13 برگر مشترک, 2703 Montrose, 2002 شمالی چوپان اتحاد دوباره باز هر دو مکان تنها با پاسیو/صندلی در فضای باز در دسترس در حال حاضر. خط برای ناهار خوردن-در شروع خواهد شد در ورود به پاسیو با ضبط نقاط به رعایت امن اجتماعی فاصله پروتکل های. یکی از مشتری اجازه خواهد داشت در به در یک زمان سفارش و پس از سفارش, یک عضو هیات آنها را به خود مقادیر صندلی و میز. برای رفتن سفارشات هنوز هم ادامه خواهد داد و می توان برداشت تا در منظقه چادر.

شروع پنج شنبه, مه 14 در 3 p. m., هوگو, 1600 Westheimer نیز باز کردن درهای خود را برای ناهار خوردن در خدمات (با منظقه و تحویل سفارشات به ادامه و همچنین). مکزیکی مورد علاقه خواهد شد در خدمت چگال منو و باید چند اقدامات ایمنی در محل از جمله کارمند و درجه حرارت گرفته شده قبل از هر شیفت; بهداشت ایستگاه در ورودی و در طول رستوران; یکبار مصرف یک بار-استفاده از منوها و نقاب و دستکش کارکنان. مهمانان خواسته به ماسک زمانی که آنها وارد رستوران و تا زمانی که آنها در حال نشسته در جدول خود را و آنها را می پوشند دوباره زمانی که آنها در حال ترک میز خود را. هوگو باز خواهد شد دوشنبه تا جمعه از 3 تا 9 بعد از ظهر با آخرین رزرو وقت از ساعت 8:30 p. m. (happy hour 3-6 p.m دوشنبه تا شنبه). در تعطیلات آخر هفته هوگو باز خواهد شد شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر و پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر

آشپز Sunil پژو صاحب ایوان مترقی رستوران هندی, 3300 کربی است reintroducing امضای خود را مزه منوها در انتخاب هر شب ماه آغاز جمعه, مه 15. اول چند دوره و ایجاد تمرکز در اسرار, هندی, کاری, نمایشگاه شفا ادویه جات ترشی جات و گیاهان در انواع کاری ظروف از جمله غذاهای گیاهی و مرغ. انتظار می رود مانند غذاهای کن کان کاری میگو ساخته شده با شیر نارگیل Subz Moillee, یک گیاه خوار, کاری, غذا با کلم بروکلی و هویج و لوبیا و گل کلم و Tariwala مرغ یک کاری با پیاز کاراملی و ماست و زنجبیل. ویژه کاری مزه منو ارائه شده است علاوه بر ایوان کامل منو ذکر شده در وب سایت خود را. آن را همچنان به ارائه منظقه خدمات برای سفارشات نیز هست. رزرو برای ناهار خوردن در سرویس مزه منو باید 24-48 ساعت در پیشبرد. تماس 281-501-0258 یا 832-886-4291 و یا بازدید verandahrestaurant.com.

روز شنبه, مارس 16 "من شما را از آنچه او را به داشتن" پخت و پز مجازی سری همچنان به عنوان آشپز Benchawan "کیت" Jabthong عبور در درس از مادر بزرگ او و هدایت کلاس را از طریق ایجاد کلاسیک غذاهای تایلندی: سوپ تام یام تابستان رول مستی رشته فرنگی. به عنوان پاداش اضافه شده IHWSH داوطلب و کوکتل ستاره Lainey Collum خواهد لحن در خانه از سان فرانسیسکو به عهد بوق راهنمایی برای آشپز سحر بارل به عنوان آنها دوباره ایجاد شیسو Szechuan Spritz. پیوستن به سرگرم کننده با تعاملی وبینار دسترسی برای $10. غذا کیت می تواند قبل از خریداری برای $75 و شامل دستور العمل ها و مواد تشکیل دهنده برای یک, تایلندی, غذا برای چهار و کوکتل به علاوه زنده پخش زوم و دسترسی به آن پس از کلاس.

Make Brennan’s of Houston's famous Bananas Foster at home.گسترش

را برنان هوستون معروف nava در خانه.

عکس کیمبرلی پارک

کریول مورد علاقه برنان هوستون, 3300 اسمیت معرفی کرده است کیت برای آماده سازی یک انتخاب از امضای آن کوکتل—از هویج شیر پانچ و Creole خونین Marys به زغال اخته قطره لیمو Martinis و افرا, پیر Fashioneds و همچنین به عنوان معروف flambeed دسر موز پرورش. در دسترس برای اضافه کردن به خود را منظقه وانت و یا تحویل سفارشات کیت کامل آمده با دستورالعمل و تمام مواد تشکیل دهنده شما نیاز به آماده شدن هر دستور غذا (موز پرورش کیت حتی شامل یک فندک). خوب ناهار خوری اصلی است نیز قادر به ارائه آن انبار شراب به "به Geaux" مشتریان; و این تیم در حال حاضر ایجاد و راه اندازی اختصاصی شراب دخمه سایت جزئیات بیش از 2000 انتخاب در آن شراب نمونه کارها از جمله نادر و منحصر به فرد می یابد در قیمت با تخفیف. سفارشات در دسترس برای انتخاب کنید تا روزانه 3 تا 7 بعد از ظهر با 24 ساعت توجه کنید.

کاتا Robata, 3600 کربی ساخته شده یک روز مادر handroll کیت که خیلی محبوب آن را با اضافه کردن DIY handrolls به منو. کیت در خدمت دو و شامل دو فنجان سوپ میسو ورق نوری تازه, ماهی, برنج, julienned سبزیجات و پر کردن برای $55. محل آنلاین سفارش خود را برای منظقه وانت و یا تماس 713-526-8858 برای تحویل ($125) حداقل در عرض 5 مایل شعاع.

به لطف محبوبیت شدید الکس Au-Yeung ادامه خواهد داد ارائه خود را برنده جایزه مالزی کاری crawfish از طریق این آخر هفته در Phat Eatery, 832-913-6382. آن را برای $4.99 در هر پوند در روز شنبه, مارس 14 بعد از 4 p. m. و $5.99 در هر پوند دوشنبه از طریق جمعه در تمام طول روز (مدت محدود عرضه preorders خوش آمدید). همچنین در دسترس است Phat Eatery, زن رویایی, بستنی با پاینت با طعم جمله پندن نارگیل با کاری نم نم و خامه دورین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن