مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد 'توقف' در ایالات متحده کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی در میان coronavirus همه گیر

جان Fritze ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:27 PM EDT May 14, 2020واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دولت خود را "متوقف" ایالات متحده کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان انجام یک بررسی از سازمان جهانی را از دست داده و coronavirus بیماری همه گیر.

"واقعیت این است که که موفق به اندازه کافی دست آوردن دامپزشک و به اشتراک گذاری اطلاعات به موقع و شفاف و مد" رئیس جمهور گفت: در یک باغ گل رز کنفرانس مطبوعاتی.

تهمت متهم کرده است این سازمان از حرکت به سرعت به اندازه کافی برای صدای زنگ بیش از COVID-19 و از بودن بیش از حد چین پسند. او با حمله به آژانس برای مشاوره آمریکا علیه ممنوعیت سفر از چین به سایر نقاط جهان در میان شیوع.

"و این دنیا – که – جهانی بهداشت اشتباه کردم" رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در کاخ سفید هفته گذشته است. "منظورم این است که آنها آن را بسیار اشتباه است. در بسیاری از آنها در اشتباه بودند. آنها نیز به حداقل برسد تهدید بسیار به شدت و خوب نیست."

واقعیت را بررسی کنید: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل سازمان جهانی بهداشت

نظرسنجی: در چهار ویرانگر هفته آمریکایی ها' ترس از coronavirus منفجر شده اند

ایالات متحده پرداخت می شود $893 میلیون دلار به این که در طول آن دو سال بودجه پنجره با توجه به وب سایت سازمان. که پول نشان دهنده حدود 15 درصد از افرادی که بودجه.

تاسیس در سال 1948 این است که یک سازمان مستقل است که با این نسخهها کار با سازمان ملل متحد در نظر گرفته است و بخشی از U. N. سیستم.

کمک: کیم Hjelmgaard



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب