گردشگری و ویزای سوالات پاسخ داده شده در اینجا!

دانستن بیشتر در مورد تغییر سفر هنجارها و مسافر رفتار پست COVID-19. Pixabay سفر و صنعت گردشگری unarguably یکی ا

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1399
Travel
دانستن بیشتر در مورد تغییر سفر هنجارها و مسافر رفتار پست COVID-19. Pixabay

سفر و صنعت گردشگری unarguably یکی از آسیب دیده ترین بخش پس از شروع COVID-19. با مرزهای کشور مهر و موم شده شهرستانها را متوقف و تمام حمل و نقل ثابت آن را دشوار است به تصور بازیابی مسیر سفر. کارشناسان صنعت نشان می دهد که در حالی که سفر در نهایت بهبود می یابند در مراحل ما باید انتظار یک تغییر در هر دو سفر هنجارها و مسافر رفتار. اخبار سفر است که در خود نگه دارد اما برنامه های خود را هنوز هم می تواند ساخته شده برای بعد.

VFS Global آدرس برخی از سوالات رایج در هر مسافرتی ذهن و دستورالعمل های برای تسکین نگرانی های خود را و کمک به حرکت تعطیلات خود را برنامه هنگامی که مرزهای بین المللی را دوباره باز.

چه اتفاقی می افتد به پاسپورت فرستاده شده قبل از خدمات متوقف شد?

پس از ملی مستند در هند درخواست ویزا مراکز مجبور به تعطیل کردن عملیات در پایبندی به دستورات از مقامات مرکزی و محلی و ماموریت های دیپلماتیک. زمانی که درخواست ویزا مراکز مجاز به دوباره باز VFS Global قادر خواهد بود برای ارزیابی در کدام مرحله از ارزیابی هر برنامه و رزومه متقاضی بازگشت روند درآمده است.

را درخواست ویزا مراکز باز برای انتصاب یک بار در ملی مستند آسانسور?

درخواست ویزا مراکز در هر شهرستان/کشور عمل با توجه به دستورات از مقامات مرکزی و محلی و ماموریت دیپلماتیک/کشور گرفته شود. در برخی از موارد حتی اگر مرکزی/مقامات محلی بلند مستند کشور از شما درخواست ممکن است پذیرش برنامه های کاربردی ویزا. در این سناریو باز مرکز درخواست ویزای ممکن است در خدمت هدف خود را. مطمئن شوید که شما چک کردن مقررات نه تنها دولت خود را, اما همچنین که از کشور شما برنامه ریزی برای بازدید.

Travel
سفر مسیر تغییر خواهد کرد در دنیای جدید پس از مستند. Pixabay

چه در حال سلامت و ایمنی اجرا در مراکز?

به عنوان در هر دستورالعمل های تجویز شده توسط سازمان بهداشت جهانی و همچنین مقامات محلی هر دو به مشتریان و کارکنان در برنامه ویزای مراکز خواهد بود موضوع را به دمای بدن چک ماسک صورت و دستکش — های خود را برای حفاظت از خود و دیگران. مراکز نیز حفظ اقدامات پیشگیرانه از قبیل ضد عفونی بالا-تماس با سطوح استفاده از دست عفونی و اجتماعی فاصله شیوه های.

زمانی که خدمات رزومه می توانید یکی از مراجعه به یک مرکز درخواست ویزای اجتماعی فاصله احتیاط?

هنگامی که خدمات رزومه مشتریان که مایل به جلوگیری از بازدید از اماکن عمومی همچنین می توانید استفاده از خدمات اختیاری مانند ویزا در آستان شما سرویس برای نرم افزار ارسال — با استفاده از این سرویس روت VFS Global کارکنان خواهد شد بازدید از محل مشتری انتخاب (خانه و دفتر و غیره.) برای تکمیل درخواست ویزا پروسه و/یا بیومتریک ثبت نام, در صورت نیاز, در حالی که حفظ سلامت لازم احتیاطی. در هند این سرویس در دسترس است برای انتخاب مقصد کشور تنها از سر گرفته خواهد شد و پس از مستند منوط به مصوبات از نگران سفارت/کنسولگری.

مشتریان با استفاده از خدمات به طور منظم و همچنین تشویق به انتخاب کردن برای خدمات پیک برای دریافت گذرنامه خود را (هنگامی که این مراکز دوباره باز) برای جلوگیری از ازدحام به عنوان یک اقدام احتیاطی.

آیا ما ملزم به ارائه تاریخچه پزشکی برای برنامه های کاربردی ویزا?

گزارش های پزشکی معمولا بخشی از مدارک مورد نیاز در برخی از برنامه های کاربردی ویزا هر چند آنها ممکن است یا ممکن است مربوط به COVID-19. اما از آنجا که دولت ها ممکن است گوشت گاو تا سلامت غربالگری اقدامات رفتن به جلو, مطمئن شوید که شما با دقت شده است از طریق به روز رسانی سند چک لیست الزامات مورد نیاز برای کشور شما در حال بازدید آن هستید در صورت هر گونه پزشکی و واکسیناسیون تاریخ نیاز به عنوان بخشی از درخواست ویزا خود را.

چه در مورد کار و اجازه اقامت?

اگر چه بسیاری از دولت ها در حال حاضر به حالت تعلیق سفر, ویزا, خدمات مشتریان هنوز هم ممکن است قادر به درخواست برای دسته های دیگر مانند طولانی اقامت ویزا و یا اجازه اقامت. این باقی می ماند تنها محدود به چند کشور است. چندین کشور باید در محل قرار داده و کنترل مرزها اقدامات به طور موقت disallowing برخی از غیر ضروری مسافران به ارائه برنامه های کاربردی ویزا. اگر شما در حال حاضر داشتن یک کار معتبر و یا اجازه اقامت شما هنوز هم ممکن است قادر به ورود برخی از کشورها با وجود ورود محدودیت.

چه اتفاقی می افتد به یک ویزای معتبر اگر کشور مورد نظر را محدود کرده است/ممنوع سفر ؟

مشاوره برای کشورهای مختلف متفاوت است با توجه به که می توانید وارد کنید صرف نظر از اینکه آیا آنها نگه داشتن ویزا یا نه. برخی از کشورها را به اعمال کنترل مرزها اقدامات است که تنها اجازه می دهد تا شهروندان ساکنان و یا خاص دارندگان مجوز ورود به کشور و نپذیرفتن دیگر غیر ضروری مسافران حتی در صورت داشتن روادید معتبر.

شهروندان که در عین حال به سفر و که موجود ویزا تمام شده است و یا انقضای است به زودی می توانید دوباره درخواست برای یک تازه ویزا در هنگام عملیات از سر گرفت. کسانی که در حال حاضر قبل از سفر مستند به یک کشور خارجی که ویزا با توجه به پایان می رسد به زودی می خواست برای رسیدن به نگران سفارت/کنسولگری برای کمک.

همچنین بخوانید: بسته شدن نور قرمز مناطق پست مستند می تواند به کاهش COVID موارد در هند: تحقیقات

با توجه به مایع مداوم حالات و موضوعات از اطلاعات غلط مسلح بودن با داده های صحیح در مورد مقصد سفر خود را به عنوان به خوبی کشور خود هستند پارامونت قبل از اینکه شما مجموعه ای از در سفر بعدی خود را. به منظور کمک به مشتری نمایش داده شد و نگرانی های VFS Global راه اندازی یک صفحه وب اختصاص داده شده برای COVID-19 مشتری مشاوره است روز شده در روزانه را پوشش می دهد و فرآیندهای درخواست ویزا برای 64 دولت به آنها خدمت می کنند در سراسر جهان است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب