سیاه حالات اضافه کردن کمی آفتاب به خود رفتار

در سن Coronavirus صنعت موسیقی – مانند بسیاری دیگر – تا به حال به تغییر برنامه های کاهش انتظارات و محوری به unc

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

در سن Coronavirus صنعت موسیقی – مانند بسیاری دیگر – تا به حال به تغییر برنامه های کاهش انتظارات و محوری به unchartered سرزمین. ما دیده ایم هر شماره مجازی کنسرت که در آن اعضای گروه در حال بزرگنمایی از خانه های خود و یا استودیو و—از طریق سحر و جادو از تکنولوژی—انجام "با هم."

The Black Moods Add a Little Sunshine to Their Demeanor

ضبط و پوشش

اما برای افزایش راک سیاه و سفید حالات سه نفر از جاش کندی (گیتار/خواننده) اردن هافمن (باس) و چیکو دیاز (درامز) از نظر فیزیکی با هم در زادگاه خود را از تمپه, آریزونا. و آنها با استفاده از اجباری هم به دبستان سخت برای نهایی بازگشت به اجرای زنده.

"ما شده ایم واقعا شلوغ چون ما quarantining ما در استودیو" دیاز می گوید. "ما در حال نوشتن, ضبط و تلاش چیزهای جدید مانند 'پناهگاه در محل' livestreams و آکوستیک مبارک ساعت. ما در حال کار سخت تر در حال حاضر از زمانی که ما در جاده ها!" توجه داشته باشید: بعد آکوستیک ساعت خوشحال خواهد شد پنج شنبه, آوریل 30 6 بعد از ظهر تگزاس در گروه Facebook page @theblackmoods).

آن را نیز یک چالش برای هر گروه به قرار دادن آهنگ های جدید – به عنوان سیاه و سفید خلق و خو را انجام خواهد داد که سوم studio, آزادی, آفتاب, drops on May 8. هر دو آنها و طرفداران خود را به امید آن خواهد بود دستیابی به موفقیت تلاش با 10 آهنگ از بیشتر chugging بزرگ-chorused آهنگ با حداقل یک پا در راک کلاسیک.

آنها ساخته شده ایم گام های باز برای هموطنان تمپه مبتنی بر مربیان جین شکوفه های همراه با جین اعتیاد Shinedown, رابی کریگر از درب و اخیرا Whitesnake که در آن گروه رفت و به سنگ مدرسه برای یک ماه.

"ما یاد گرفته یک دسته کامل! ما دست ما سیلی زد چند بار برای داشتن بیش از حد بسیاری از مردم در پشت صحنه. و ما رو خراب چون غذا روزمره با چیزهایی مانند گوشت خرچنگ!" دیاز می گوید. "ما از کثیف راک باشگاه به بازی برای 2000 و 5000 نفر. 15 نفر وجود دارد بچه ها در سیاه و سفید تی شرت به ما راه اندازی چرخ دنده قرار داده و سپس آن را در تریلر ما! ما آموخته است که چگونه جوانب مثبت آن را انجام دهد در این چهار هفته. این به ما چیزی برای شلیک است."

در واقع کندی ارائه می دهد که دیاز و Whitesnake خواننده David Coverdale کردم تا یار و جفت شدند و عملا رفتن به یک آپارتمان با هم. "آنها فوق العاده خوب است. ما پانسمان اتاق شد و در کنار یکدیگر و شنیدن آن آواز گرم یو پی اس, کسانی که هارمونی, بود, باور نکردنی," او می گوید. "آنها در حال معامله واقعی. David Coverdale رئیس است."

متاسفانه زمان همه گیر نیز بدان معنی است که این گروه تا به حال به لغو یک برنامه ریزی تور با همکار راک در غیر این صورت (اگر آنها امید به reschedule) و مشخصات بالا فرفره به عنوان یکی از افتتاح گروههای متالیکا در همین لغو کانون جشنواره موسیقی در شارلوت موتور جاده سریع السیر.

به آفتابسیاه حالات شاد فقط به در نهایت آن را خارج وجود دارد در جهان و تحقق آن را ممکن است جذب می شود به یک کمی متفاوت تر از آنها انتظار داشتند.

"این آلبوم مجموعه ای بود برای انتشار در آغاز سال و ما با آن گیر" هافمن ارائه می دهد. "ما تغییر نمی کند ، ما سعی کرده ایم به انجام بیشتر بازاریابی از آنجا که بیشتر مردم خود را در کامپیوتر و گوشی های گوش دادن به موسیقی در حال حاضر بیش از وجود دارد تا کنون بوده است."

حتی اگر کندی می گوید او متنفر کلمه "آلی" در هنگام توصیف چگونه یک رکورد در کنار هم قرار شد او می گوید: اصطلاح متناسب با این تلاش است. آن تولید شد توسط جان Karkazis با نام مستعار "جانی K" چه کسی انجام وظایف مشابه برای Megadeth, Staind پاپ بد Trapt, Sevendust طرح تی شرت سفید را, غرق شدن در استخر و آشفته.

نام او حتی به نظر می رسد با سه تا از اعضای گروه در چند آهنگ اعتبارات که کندی صادقانه اذعان می کند همیشه کار نمی کند به عنوان او آن را می خواستم.

"آن را به حال خود یو پی اس و فراز زندگی. برخی از آهنگ های ما شده است و بازی آنها را برای مدت زمان طولانی. آن را مانند زمانی که شما یک بچه بود و او شش یا هفت و پس از آن برخی از پسر شما پرداخت می شود راه می رود و می گوید 'من تغییر نام او را در حال حاضر. برخی از کسانی که قرص شد سخت به بلع" کندی می گوید.

"اما ما بیشتر شد و اعتماد به نفس به عنوان یک گروه. وجود دارد برخی از آهنگ های ما نمی خواهد تکان دادن ، و اگر او تا به حال یک ایده است که قوی تر از مال ماست و ما آن را در زمان. او می خواهم استدلال می کنند با من و من فشار و پس از 45 دقیقه می گویند: "سرد, من فقط می خواستم برای دیدن اگر شما واقعا معتقد به ایده.' و من مانند " چه fuck?' اما او تولید باند که به فروش یک میلیون رکورد! و او تا به حال بسیاری از ایده های خوب."

اگر تکرار آه تم به آفتاب, آن این است: زنان وجود دارد خارج وجود دارد که غیر قابل مقاومت و بلکه دستکاری, زن شوقین druggies. زمانی که ارائه شده در آن بلانت صفت گروه می خندد و نمی مخالفت با ارزیابی.

"ما مردان, بنابراین ما لازم نیست که بهترین طعم در زنان!" کندی می گوید. "برخی از [آهنگ] در شرح حال برخی از زندگینامه. این دختر-مشکل رانده می شود و که می تواند چیز خوبی است یا چیز بدی نیست!"

برای اطلاعات بیشتر در حالات بازدید TheBlackMoods.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب