با تشکر از COVID-19 در اینجا فیلم و تلویزیون را نشان می دهد شما نمی توان دیدن در ماه های آینده

عبارت "ممکن است شما زندگی می کنند در جالب برابر" شده است که اغلب نسبت به ترجمه چینی سنتی نفرین. در حالی که این

توسط ABDOOSNEWS در 29 فروردین 1399

عبارت "ممکن است شما زندگی می کنند در جالب برابر" شده است که اغلب نسبت به ترجمه چینی سنتی نفرین. در حالی که این منبع تقریبا قطعا نادرست من فکر می کنم ما می توانیم همه توافق دارند که کمی خستگی در ما وقایع کنونی خواهد بود یک تغییر خوش آمدید.

بسیاری از ما بعد از همه, در حال بسته بندی تا ما در اولین ماه از ماندن در خانه با هیچ پایانی در چشم. بدون شک شما به حفر عمیق به سرگرمی های ارائه شده توسط برنامه های مختلف جریان خدمات. شاید شما در حال برگزاری یک rewatch از همه مارول سینمایی جهان عرضه در دیزنی+ یا منطقه بندی به Hulu را تکمیل کامل از International House Hunters.

به هر صورت, شما ممکن است بخواهید به سرعت خودتان را به دلیل جدید فیلم و برنامه های تلویزیونی در حال رفتن به را برای آینده قابل پیش بینی.

فقط در مورد هر استودیوی بزرگ فیلم رانده شده و به پایان سال و یا 2021. که شامل موارد زیر است (تاریخ اصلی انتشار در داخل پرانتز):

یک مکان آرام بخش دوم (20 مارس در حال حاضر 4 سپتامبر)
مولان (مارس 27 شرکت جولای 24)
جدید جهش (مارس 3, TBD)
هیچ وقت به مرگ (10 آوریل در حال حاضر 25 نوامبر)
بیوه سیاه (آوریل 24, در حال حاضر 6 نوامبر)
Antebellum (مارس 24 TBD)
مارپیچی (مارس 15 TBD)
Fast & Furious 9 (22 مه در حال حاضر مارس سال 2021)
Artemis Fowl (مه 29 در حال حاضر منتشر خواهد شد در دیزنی+)
در تعجبم که زن 1984 (5 ژوئن در حال حاضر 14 اوت)
Candyman (12 ژوئن در حال حاضر 25 سپتامبر)
روح (ژوئن 19, در حال حاضر 20 نوامبر)
Top Gun: Maverick (24 ژوئن در حال حاضر 23 دسامبر)
در ارتفاعات (ژوئن 26, TBD)
Ghostbusters: زندگی پس از مرگ (10 ژوئیه در حال حاضر مارس سال 2021)
Bob's Burgers: فیلم (جولای 19, اکنون, مارس 2021)

این فقط نوک کوه یخ به عنوان studios را مجبور به ارزیابی استراحت تابستانی خود را در قواره و تصمیم می گیرید چه چیزی را در مورد فیلم هایی مانند شوالیه سبز و کریستوفر نولان را شعار, در میان دیگران.

Coronavirus است همچنین هل دادن به عقب تولید برنامه در این فیلم قرار است برای آزادی در سال 2021 و 2022. برای دیزنی به تنهایی بیوه سیاه را حرکت تا به حال یک اثر آبشاری ارسال The Eternals به مارس سال 2021 تداوم Shang-چی و افسانه هفت حلقه به ممکن است که برجستگی , دکتر, عجیب و غریب در چندجهانی از جنون تا نوامبر 2021 بوت Thor: عشق و رعد و برق تمام راه را تا فوریه 2022.

You say the third Fantastic Beasts movie is delayed? What a ... shame.

به شما می گویند سوم فوق العاده جانوران فیلم به تعویق افتاد? آنچه یک ... شرم آور است.

آن را فقط به دیزنی ، مانند فیلم Mission: Impossible 7 Jurassic World: Dominion, بتمن, Baz Luhrmann را الویس biopic (فیلم تام هنکس فیلمبرداری شد زمانی که او قرارداد virus), Minions: ظهور Gru و فوق العاده جانوران 3 باید همه تولید متوقف.

و بارها به تاخیر افتاد پنجم ورود در ایندیانا جونز حق رای دادن در اصل قرار است برای آزادی در جولای 2021 شده است تحت فشار قرار دادند به همان ماه در سال 2022. و آن را حتی از قبل از تولید.

همه گیر نمی رسند در زمان را تحت تاثیر قرار ترین بهار برنامه های تلویزیون ، و با چند استثنا (The Walking Dead با تاخیر این فصل آخر نیو آمستردام به تعویق افتاد آن "همه گیر" قسمت) شما می خواهید برای دیدن کاملی از این قسمت.

اما شما به احتمال زیاد برای دیدن صفحه نمایش کوچک اختلالات در آینده نزدیک. این یک چیز برای, Stephen Colbert و جیمی کیمل به میزبان خود را نشان می دهد از ترسناک silent خانه studios اما کمدی و درام ندارد که لوکس و تولید شده است به طور نامحدود متوقف برای همه موارد زیر را نشان می دهد در میان دیگران:

شاهین و سرباز زمستان
Grey's Anatomy
خدمتکار داستان
بازمانده
Grace and Frankie
NCIS
خوب مبارزه
ریوردیل
ارباب حلقه ها (آمازون)
همه چیز (همه Netflix سریال متوقف شده اند)

خبر خوب این است که وجود دارد هیچ کمبود محتوا. تمام جریان و OnDemand رسانه ها باید دوار محصولات از تلویزیون نشان می دهد, اجازه می دهد شما را به گرفتن بر روی (چک watch) 70+ سال تلویزیون در برخی از فرمت های دیگر و یا (آمازون و Netflix هنوز تحویل دی وی دی و همچنین). و HBO منتشر کرده است چند تن از آن سریال در Hulu, بنابراین در حال حاضر زمان مناسب برای (re)آشنا خود را با امثال The Sopranos سیم سیلیکون ولی, Veep, و بسیاری دیگر.

شاید به چرنوبیل یک پاس تا این همه خشونت ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن