برخی از جدید COVID-19 تست سایت در هوستون و آماده برای فرماندار گفتار

در ادامه تلاش برای ایجاد رایگان COVID-19 تست قابل دسترس بیشتر را به تمام نقاط شهر هوستون وزارت بهداشت اعلام کر

توسط ABDOOSNEWS در 16 اردیبهشت 1399

در ادامه تلاش برای ایجاد رایگان COVID-19 تست قابل دسترس بیشتر را به تمام نقاط شهر هوستون وزارت بهداشت اعلام کرده است برخی از مکان های جدید و با فرمت موبایل سایت شروع سهشنبه, مه 5.

و خبر خوب برای افرادی که بوده ام اصرار برای هفته که باریک تعریف COVID-19 علائم مانند تب و سرفه و تنگی نفس بود و نادیده گرفتن آنچه که بخش قابل ملاحظه ای از جهان نیز دچار این علائم در حال حاضر عبارتند از "تب و لرز و سرفه و خستگی و بدن درد عضلانی و یا درد مفاصل تنگی نفس, گلو درد, سردرد, تهوع, استفراغ, اسهال و گرفتگی بینی و از دست دادن طعم و مزه یا بوی آن است."

از بعد از ظهر دوشنبه در هیئت مدیره نمره readyharris.org بود گزارش در مجموع 75 مرگ و میر در هوستون و دیگری 65 در unincorporated areas از شهرستان هریس. به تاریخ وجود داشته است 3,992 تایید موارد COVID-19 در شهر و دیگری 2,975 در شهرستان است. در percapita اساس تگزاس یکی از پایین ترین سطح از تست برای coronavirus در کشور است.

در روز سه شنبه رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت که سست برخی از محدودیت ها در رستوران ها و کلیساها و خرده فروشی عملیات با یک چشم و به کار بیشتری در هفته های آینده به نام یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی برای به روز رسانی همه در چگونه COVID-19 پاسخ این است که رفتن در سراسر ایالت. تگزاس سازمان آموزش و پرورش کمیسیون مایک Morath برنامه ریزی شده است وجود دارد چیزی در مورد آموزش و پرورش است که احتمالا در دستور کار است.

در هوستون تگزاس بخش مدیریت اضطراری و وزارت بهداشت در حال آوردن رایگان drive-thru COVID-19 تست برای سرگرمی فرودگاه منطقه و گسترش عملیات خود را در Sunnyside سایت.

و خود را به عنوان آزادی مطبوعات اعلام کرد:

رایگان تلفن همراه سایت آزمون باز خواهد شد در دانیل Ortiz, دبیرستان, 6767 تلفن جاده از مه 5 از طریق مارس 9. این Sunnyside موبایل سایت آزمون در ورتهینگ دبیرستان 9215 اسکات را گسترش تست طریق ممکن است 9.

هر دو سایت نیاز به قرار ملاقات به دست آمده با مراجعه به TXCOVIDTEST.ORG و یا تماس 512-883-2400. سایت در حال باز کردن 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و یا تا زمانی که هر یک خود می رسد ظرفیت روزانه حدود 150 تست. کارکنان مراقبت های بهداشتی در این سایت روی صفحه نمایش خواهد شد مردم پس از گسترش لیست از علائم.

هوستون در بخش بهداشت و درمان واحد های تلفن همراه خواهد شد نقل مکان به مشعر کلارک چند مرکز خدمات 3810 W. Fuqua از 5 طریق ممکن است 9.حتی بهتر از مردم نمی نیاز به علائم و یا قرار ملاقات برای دریافت رایگان COVID-19 آزمون از طریق بخش واحد های تلفن همراه در دسترس به عنوان یک درایو از طریق یا راه رفتن تا گزینه.

موبایل تست واحد برای سه شنبه ها-جمعه ها از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و یا تا رسیدن به ظرفیت روزانه 150 تست.

هفته گذشته تلفن همراه تا زمانی که در Kashmere چند مرکز خدمات خواهد شد نقل مکان ممکن است 12-16 به سومین بخش چند مرکز خدمات.

مردم و سوالات در مورد تلفن همراه تست می تواند سلامت وزارت COVID-19 مرکز تماس در 832-393-4220.

ایالات یادبود مرکز پزشکی
ایالات یادبود مرکز پزشکی (UMMC) باز خواهد شد جدید رایگان COVID-19 درایو از طریق تست سایت در HCC جنوب شرقی دانشگاه 6815 روستایی. این سایت ارائه خواهد شد آزمون روزهای هفته از آوریل 7 آوریل 15.

افرادی که به دنبال یک تست نیاز به ارائه یک ID عکس و بیمه, اگر در دسترس است.

سایت نیازی نیست که مردم به علائم و یا قرار ملاقات و باز می شود از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر و یا تا رسیدن به ظرفیت روزانه حدود 250 تست.

UMMC عمل یک درایو از طریق تست سایت در بارنت مجموعه ورزشی تا زمانی که ممکن است 6. UMMC با این نسخهها کار با هوستون وزارت بهداشت برای شناسایی مکان های استراتژیک خود را برای تست سایت.

مردم با سوال در مورد UMMC تست سایت می توانید تماس بگیرید 1-866-333-covid و یا بازدید ummcscreening.com.

هوستون در بخش بهداشت و درمان جامعه بر اساس تست سایت
بخش همچنان عامل دو درایو-از طریق COVID-19 جامعه مبتنی بر تست سایت. این سایت روزانه باز به هر کسی بدون در نظر گرفتن علائم.

مردم باید تماس 832-393-4220 برای دریافت کد دسترسی و جهت به نزدیکترین سایت. هر سایت دارای ظرفیت 500 تست در هر روز و باز می ماند تا زمانی که ظرفیت رسیده است.

Houstonians باید بازدید HoustonEmergency.org/covid19 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه و در کجا برای دریافت تست شده از جمله نقشه های تعاملی از عمومی و خصوصی COVID-19 تست سایت در تگزاس ارائه شده توسط تگزاس بخش مدیریت اضطراری.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن