در حال اجرا از دنده محافظ شماره 1 نگرانی در میان ذغال سنگ, Lee پاسخ اضطراری و آتش رهبران در طول coronavirus بحران

رایان میلز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 10:14 AM EDT May 13, 2020رهبران ذغال سنگ و لی شهرستانهای' خدمات پزشکی او

توسط ABDOOSNEWS در 25 فروردین 1399

رهبران ذغال سنگ و لی شهرستانهای' خدمات پزشکی اورژانس و آتش بخش خود را می گویند بزرگترین ترس در طول COVID-19 بیماری همه گیر در حال اجرا است از تجهیزات حفاظت شخصی خدمه خود را نیاز برای در امان ماندن از ویروس مرگبار است.

آنها به خصوص نگران آنها می تواند اجرا از سخت به دریافت N95 ماسک ماسک پزشکی و لباسهای اگر همه گیر اوج طول می کشد طولانی تر از انتظار می رود اگر یک تجدید حیات در این تابستان و یا اگر تامین نمی شوند و به آسانی در دسترس است.

در حال حاضر ذغال سنگ و لی اورژانس خدمات پزشکی باید در هر حال کارکنان تست مثبت برای COVID-19 با لی داشتن حداقل یک مورد مشکوک به از بر قرار گرفتن در معرض.

با باد از جنوب غرب فلوریدا بینی اوج coronavirus موارد فقط هفته دور اورژانس و آتش نشانی رهبران در حال حاضر اقدامات برای محدود کردن کارکنان خود را از تماس با به طور بالقوه آلوده بیماران و توسعه برنامه های احتمالی در مورد تعداد زیادی از متخصصین و تکنسین های پزشکی اورژانس مریض و یا قرنطینه می شوند.

این رهبران هستند هزینه های زیادی از وقت خود را به تلاش برای بازنگری خود تهی سهام دنده محافظ و به دنبال راه حل اگر زنجیره تامین مسدود باقی می ماند.

"من بسیار نگران هستم که ما اجرا خواهد شد از دنده" بیشتر ناپل رئیس آتش نشانی کینگمن Schuldt گفت. "من بسیار نگران به عنوان رئیس آتش نشانی است که مردمی در حال رفتن به به من نگاه کن و بگو چرا ما باید تجهیزات?'"

در صورتی که شما آن را از دست رفته: coronavirus موج به زودی ضربه جنوب غربی فلوریدا. ما بیمارستان ها آماده ؟

N95 ماسک که فیلتر کردن حداقل 95% از ذرات هوابرد هستند بهترین تجهیزات خط مقدم پاسخ اضطراری را برای دفاع در برابر ویروس را گسترش اورژانس و آتش رهبران می گویند.

اما با رمان coronavirus گسترش در سراسر جهان وجود دارد N95 کمبود فقط در مورد همه جا. زنجیره تامین در حال خفه ماسک در backorder و هیچ کس نمی داند که آینده خود را حمل و نقل تحویل داده خواهد شد.

تقریبا همه از دولت فدرال ذخایر از تجهیزات حفاظت شخصی بوده است تهی با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز گزارش. از اواسط ماه مارس دولت فدرال فرستاده است از 11.7 میلیون N95 ماسک 26.5 میلیون فولاد ماسک و 4.4 میلیون فولاد لباسهای.

"ما هزاران نفر در نظم" بونیتا اسپرینگز آتش معاون اریک Madden گفت: از N95 ماسک. "فروشندگان همه همان چیزی که گفت: هیچ چیز نه فقط در اینجا بلکه در ایالات متحده و یا تقریبا در هر نقطه در جهان است."

ادامه مطلب: نادر نگاهی به ذخایر جزوه نشان می دهد که بیان کردم هواکش ماسک میان coronavirus

افزایش COVID-19 تماس

جنوب غربی فلوریدا پاسخ اضطراری به امید جلوگیری از محلی پخش از صحنه ها در شهر نیویورک مرکز COVID-19 شیوع در ایالات متحده, که در آن غرق آمبولانس کارگران بدون چرخ دنده های مناسب در حال ارسال به تنگ چهارم به درمان بیمار است.

بسیاری از نیویورک اولین پاسخ دهندگان را بدست خود بیمار با COVID علائم مانند. با توجه به اواخر ماه مارس گزارش از رویترز برخی از 20 درصد از شهر نیویورک 4,500 آمبولانس کارگران از بیمار یا به این دلیل آنها قرارداد این ویروس بودند و یا در معرض آن است.

به عنوان جنوب غربی فلوریدا روش های آن پیش بینی شده اوج COVID-19 مورد در اواخر ماه آوریل اورژانس و آتش نشانی رهبران می گویند که برنامه های خود را در محل مورد وجود دارد این است که قریب به اتفاق خروش در تماس است. آنها حتی برنامه های احتمالی را تعطیل ایستگاه اگر بیش از حد بسیاری از متخصصین و EMTs نمی تواند کار به دلیل بیماری و یا قرنطینه.

بیشتر: "این چیزی است که ما برای زندگی': جنوب غربی فلوریدا امدادگران با اعتماد به نفس به عنوان COVID-19 قله روش

اما تا کنون در جنوب غربی فلوریدا کلی شماره تماس برای خدمات پزشکی کاهش یافته است در طول چند هفته گذشته به عنوان مردم بیشتر در خانه بمانند رهبران ذغال سنگ و لی اورژانس بخش گفت.

لی اورژانس آغاز شد که شاخص برای coronavirus در ماه ژانویه به طور معمول اجرا می شود بین 300 تا 350 تماس در هر روز این موقع از سال, اما برای سه هفته گذشته این بخش به طور مداوم اجرا کمتر از 200 نفر در هر روز کاهش حداقل یک سوم رئیس بن Abes نوشت: در یک ایمیل.

ذغال سنگ اورژانس دیدم حدود 8% کاهش تماس در ماه مارس نسبت به سال گذشته رئیس پلیس قصاب گفت.

"من فکر می کنم مردم می ترسند برای رفتن به بیمارستان باید صادقانه با شما" قصاب گفت.

اما در همان زمان شده است وجود دارد افزایش در تماس های تلفنی از مردم با علائم شبه آنفولانزا شناخته شده به عنوان وضعیت F تماس.

قصاب گفت که در اوایل ماه مارس وزارت او تنها گرفتن چند وضعیت F تماس در اغلب روزها و در برخی از روزها آنها تا به حال هیچ کدام. که شروع به پریدن کرد به اوج 40 وضعیت F تماس در مارس 18, او گفت:. آنها به طور متوسط حدود 30 از کسانی که خواستار هر روز پس از.

Abes گفت که لی اورژانس است به نام به حدود 50 یا 60 حوادث در هر روز مرتبط با COVID-19. کسانی که تماس نیاز به زمان بیشتر برای پزشکان به کت و شلوار و ضد عفونی کردن.

"فشار عاطفی از این بیماری همه گیر است خسته کننده" Abes گفت: در یک ایمیل. "کار این تیم انجام داده است برای پاسخ به این جامعه در تماس است باور نکردنی ترین چیزی که من تا به حال این فرصت را به درگیر در طول زندگی حرفه ای من."

N95 ماسک در تامین کوتاه مدت در سراسر جهان

بخش های مختلف نگرانی های مختلف در مورد تجهیزات خود را تامین کنند.

در حالی که رهبران بیشتر ناپل و بنیتا آتش بخش گفت: آنها بیشتر نگران منابع خود را از N95 ماسک, قصاب, از ذغال سنگ EMS رئیس گفت: او را بیشتر نگران وزارت او را تامین کوتاه مدت از پزشکی لباس -- آنها تا به حال 430 که از صبح روز دوشنبه.

آنها در حال خرید باران ponchos و دوخت در خانه لباسهای پزشکان می توانید در خرج کردن.

بخش های مختلف باید سیاست های مختلف برای زمانی که کارکنان باید از پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE و برای چه مدت به معنی برخی از ادارات از طریق چرخ دنده ها سریع تر است.

لی اورژانس برای مثال نیاز به آن پزشکان به "حفاظت چشم بپوشید یک N95 ماسک و دستکش در هر تماس اضطراری در حال حاضر" Abes گفت. ذغال سنگ اورژانس از سوی دیگر است که تنها نیاز به کامل دنده محافظ برای مواردی که بیماران COVID-19 علائم.

"قصد که در حال حاضر است که برای حفظ ما (personal protective equipment) که ما برای تماس های که ما واقعا نیاز به رفتن به آن را در" قصاب گفت.

ادامه مطلب: چگونه FEMA کسب و کار و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مقابله با N95 ماسک کمبود میان بیماری همه گیر کوروناویروس

در اواسط ماه فوریه زمانی که بیشتر ناپل آتش رهبران شروع به آماده شدن برای قریب الوقوع coronavirus بحران آنها به منظور قرار داده شده برای حدود $11,000 در منابع که به طور معمول "بود یک سال تمام ارزش لوازم" گفت: Schuldt آتش ارشد.

برخی از موارد آنها دستور داده وارد شدند; آنها اساسا ارزش یک سال از, لاستیکی, Schuldt گفت: "هیچ یک از N95s که ما دستور داد در آمد."

بیشتر ساکنین این مورد 2,600 N95 ماسک برای 175 کارکنان در این زمینه و از دوشنبه. آنها بوده ام سوختن از طریق حدود 30 ماسک هر روز اما Schuldt گفت که او انتظار دارد که تعداد افزایش به حدود 50 در چند هفته به عنوان تعدادی از COVID-19 تماس را افزایش می دهد.

"ما می دانیم که آن را در مورد اواسط ماه ژوئن خواهیم از کسانی که ماسک اگر ما را دریافت نمی هر چیزی بیشتر," او گفت:.

Schuldt گفت: بیشتر ناپل است که به امید شروع یک مطابق با برنامه این هفته به نگه داشتن ماسک در گردش دارند دیگر, اما حتی پس از آن خود را عرضه نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای.

"من 100% مطمئن است که تیم ما انجام داده است همه چیز را برای سرنگونی هر سنگ" برای دریافت بیشتر N95 ماسک Schuldt گفت. "من بسیار نگران هستم اگر تخمین می زند در اشتباه هستند و راس طول می کشد بیش از چند هفته و یا وجود دارد تجدید حیات و یا ما در حال غرق شده است."

قصاب های ذغال سنگ اورژانس ارشد روز دوشنبه گفت که گروه تا به حال 3,320 N95 ماسک در ذخیره سازی در این زمینه است. آنها در حال کار با بخش های دیگر و با مدیریت اضطراری برای دریافت بیشتر اما هیچ شرکت تاریخ تحویل.

ذغال سنگ اورژانس رهبران بر این باورند که آنها باید به اندازه کافی ماسک به حداقل طریق ممکن است.

به طور معمول, N95 ماسک خواهد بود دور انداخته و پس از هر استفاده, اما ذغال سنگ اورژانس است که با داشتن کارکنان با استفاده از یک ماسک بر 24-تغییر ساعت زمانی که از آن شده است در معرض مشکوک COVID-19 بیمار قصاب گفت.

Arthrex اهدا یک دستگاه عقیم سازی است که اولین پاسخ دهندگان با استفاده از ضد عفونی کردن خود N95 ماسک به طوری که آنها را می توان مورد استفاده مجدد قرار قصاب گفت.

ذغال سنگ اورژانس نیز با آتش ولسوالی به دست آوردن یک اشعه ماورای بنفش نور ماشین است که می تواند الودگی ماسک. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را تحریم کرده است از استفاده مجدد روزانه و مایع از ماسک در طول coronavirus بحران است.

استروئ آتش نجات اتحاد N95 منابع که "مناسب برای زمان عملیات" به اندازه کافی به گذشته در مورد "شش تا هشت هفته" تاد کولتر را بدست آورد رئیس اورژانس گفت: در یک ایمیل.

اسکودوی کیپ مرجان آتش نشانی کاهش یافته است به افشای چگونه بسیاری از N95 ماسک آنها در دست داشتند و یا چه مدت وزارت رهبران فکر عرضه خواهد آخرین.

Abes های لی رئیس اورژانس گفت: گروه او به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی در حال حاضر, اما "دراز مدت تقویتی از این تجهیزات دشوار است برای پیش بینی."

"ما شده است همه دست به دست در عرشه به صورت هفته به مدیریت آن زنجیره تامین و پیدا کردن منابع جایگزین محصول او گفت:" در ایمیل.

Madden این بونیتا اسپرینگز معاون رئیس گفت: بخش خود را تنها در حدود 200 ماسک برای 93 آتش نشان امدادگران و EMTs. او گفت رهبران گروه در حال صرف بیشتر از زمان کار خود را برای جستجوی بیشتر.

"که ما بیشترین نگرانی در حال حاضر در حال اجرا است از این ماسک های" Madden گفت. "ما باید یک آتش نشان را که دوخت این ماسک برای ما. ما که بدست ناامید."

بنیتا امدادگران و EMTs ملزم به پوشیدن N95 ماسک در تمام تماس های. چرا که این بخش تا چند ماسک, ماسک آن را مورد استفاده قرار خواهد گرفت "بارها و بارها و بارها تا زمانی که شما در تماس با یک (مشکوک COVID-19 مورد) و شما خود را باور N95 ماسک شده است به خطر بیافتد" Madden گفت.

قصاب گفت: Collier اورژانس یک زن و شوهر از کارکنان خود را در دفاتر اداری با استعداد برای دوخت که او نیز در حال ساخت ماسک "فقط در صورتی که ما همیشه آنها مورد نیاز است."

اگر منابع N95 ماسک دریافت در بیشتر ناپل آتش نشانی و امدادگران و EMTs می تواند پاسخ به COVID-19 تماس با پوشیدن آنها خود شامل تنفس دستگاه – ماسک آنها معمولا تنها همین هنگام مبارزه با آتش. که دنده نیاز به شستشو و decontaminated بعد از هر استفاده و "این بسیار کار فشرده برای انجام این کار" Schuldt گفت.

این بخش نیز کشیده 32 HAZMAT چلپ چلوپ مناسب است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر آنها اجرا پزشکی لباس Schuldt گفت.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: چگونه coronavirus آلوده فلوریدا? مسافران بازدید 46 متحده 75 مقصد خارجی قبل از تشخیص

اجتناب از COVID-19 آلودگی

محلی خدمات پزشکی اورژانس و بخش های آتش گرفته اند دیگر مراحل را برای حفاظت از کارکنان خود را از قرار گرفتن در معرض ویروس.

911 کنندگان در حال غربالگری تماس گیرنده در مورد علائم خود را, سفر, تاریخ و ممکن است COVID-19 قرار گرفتن در معرض بنابراین پزشکان می دانید که چه نوع از تماس آنها در حال رفتن به.

قصاب گفت: dispatchers داشتن بیماران ملاقات با پزشک تیم خارج "اگر در همه ممکن است, بنابراین ما در معرض خود را محصور محیط زیست در خانه خود است." هر دو ذغال سنگ و لی شهرستانهای استان نیز اجرا telehealth برنامه پس از تماس گیرنده هستند که با ثبات می توانید به یک پزشک احتمالا جلوگیری از آمبولانس سفر.

اگر پزشکان را برای ورود به خانه از یک مشکوک COVID-19 بیمار آنها محدود کردن تعداد افرادی که در ابتدا به رفتن در داخل و, تماس واحدهای اگر آنها مورد نیاز نیست.

Abes لی گفت: اورژانس است که تنها اجازه می دهد مسافران در آمبولانس اگر بیماران به افراد زیر سن قانونی و یا در "شرایطی که در آن این است که در بهترین منافع بیمار و یا خانواده است."

قصاب گفت: Collier اورژانس است که نیاز به پزشکان خود را به ترک وظیفه چکمه خارج از ایستگاه های خود را برای جلوگیری از آوردن آلاینده ها در داخل و کارکنان هستند که فوق العاده هوشیار در مورد وظایف تمیز کردن – پاک کردن سطوح و ضد عفونی کننده خود را و رادیو و گوشی های تلفن همراه, لپ تاپ و آمبولانس و تجهیزات.

برای محافظت از بیماران و کارکنان ذغال سنگ و لی آمبولانس که حمل و نقل یک مشکوک COVID-19 بیمار بلافاصله تمیز با استفاده از یک دستگاه قابل حمل است که هدایت یک ضد عفونی مه در سراسر فضای داخلی است.

"چه نشانی از آن است که در واقع به چین و ترک است که آنها نمی توانند به زمانی که آنها در حال ضد عفونی" قصاب گفت.

ادامه مطلب: جراح عمومی دکتر Fauci می گویند ما نمی خواهد به زودی بازگشایی

قصاب گفت: Collier اورژانس رهبران اصرار کارکنان خود را به عمل اجتماعی فاصله و به اقدامات احتیاطی اضافی – حتی زمانی که خاموش وظیفه – برای محافظت از سلامت خود را. بخش مانیتورینگ کارمند درجه حرارت دو بار در روز در ساعت 8 صبح و 8 p. m. هر کسی با دمای بیش از 100.4 درجه است بلافاصله به خانه فرستاد.

ذغال سنگ اورژانس تا به حال حدود 14 نفر قرنطینه در ماه مارس پس از بازگشت آنها از کشتی و یا سفر به اروپا و یک زن و شوهر از کارکنان قرنطینه چرا که آنها تا به حال اعضای خانواده که بیمار بودند اما هیچ یک از آنها آزمایش مثبت برای COVID-19 قصاب گفت.

یکی ذغال سنگ اورژانس کارمند انجام تست مثبت برای ویروس, او گفت:. "او تا به حال سفر نه" او گفت:. "ما قادر به ردیابی آن را به یک بیمار است که او به طور بالقوه منتقل می شود بنابراین ما در حال فرض کنید او باید آن را در خود و در جامعه است."

لی اورژانس تا به حال "چند تن از اعضای تیم ما مبتلا COVID-19 و یکی که اعتقاد ما بر این است که شغلی قرار گرفتن در معرض" Abes یک ایمیل به در گفت و اشاره کرد که این گروه تا به حال 21 از آن بیش از 320 کارکنان قرنطینه که از دوشنبه.

فقط به عنوان مهم به عنوان پاک ماندن و سالم در حال حاضر آتش نشانان و پزشکان در حال تشویق به گرفتن برخی از بقیه قبل از همه چیز شلوغ قصاب گفت.

قصاب گفت: وجود اضطراب در گروه "وجود دارد بدون شک در مورد آن است."

دیوانه گفت که عمیق تر بخش خود را به کروناویروس بحران بنیتا آتش نشان امدادگران و EMTs به طور فزاینده درک جدیت خود را شخصی تجهیزات حفاظتی کمبود.

اما او گفت: "هیچ کس را تبدیل به سنگ شده و از آمدن به کار می کنند."

"آنها در مورد آن فکر می کنم," او گفت:, اما هنگامی که یک تماس در می آید "آخرین چیزی که در این مردان و زنان در ذهن خود ایمنی است."

رایان آسیاب است که یک خبرنگار تحقیقی با ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. اتصال با او در ryan.mills@naplesnews.com در facebook.com/ndnryan.mills و یا در توییتر در NDN_RMills.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن