راب Gronkowski مجموعه به بیرون آمدن از بازنشستگی دوباره با تام بردی در تجارت به Tampa Bay Buccaneers

تام Chris Chavez ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:57 PM EDT Apr 21, 2020راب Gronkowski می خواهد به بازی فو

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

راب Gronkowski می خواهد به بازی فوتبال دوباره.

بیشتر به طور خاص او می خواهد برای ادامه بازی با تام بردی.

و به نظر می رسد او به آرزوی خود.

30 سال است به بیرون آمدن از بازنشستگی در رابطه با تجارت است که خود را ارسال قراردادی حقوق از انگلستان به Tampa Bay Buccaneers خود عامل جلب Rosenhaus تایید به USA TODAY Sports' مایک جونز. The Buccaneers البته امضا بردی در ماه مارس است.

"در انتظار فیزیکی راب موافقت کرده که برای تمپا در این فصل" Rosenhaus گفت: در یک پیام به صورت متن. "او افتخار خواهد کرد قرارداد فعلی خود را در این زمان."

ESPN و NFL شبکه اول رسانه ها به گزارش معامله.

با توجه به این دو رسانه میهن پرستان توافق برای ارسال Gronkowski و هفتم-دور پیش نویس انتخاب به خلیج تمپا در ازای یک چهارم طفیلی انتظار فیزیکی.

Gronkowski در حال حاضر روابط به منطقه به عنوان مادر خود زندگی می کند و در فورت مایرز.

قبلا: Rob Gronkowski را NFL بازنشستگی نیز نشانه پایان یک مادر فورت مایرز ساکن

اخبار پیشنهادی تجارت و Gronkowski بازگشت قریب الوقوع — آمد کمی بیش از 48 ساعت قبل از شروع سال جاری پیش نویس NFL است که میله میله برای شروع پنج شنبه شب.

Gronkowski تا به حال بارها و بارها به سمت چپ باز امکان NFL بازگشت حتی به عنوان او تفننی در هنگام راه اندازی سرمایه گذاری های, رسانه های درگیری و, اخیرا, کشتی حرفه ای است. اتفاقا او خواسته شد شنبه که آیا وجود دارد هر فعال بحث در مورد او reuniting با بردی در تمپا.

"شما می خواهید بدانید که چه چیزی آنقدر بزرگ است ؟ روزی که من بازنشسته در عرض 24 ساعت در حال حاضر وجود دارد شایعاتی که من بیرون آمدن از بازنشستگی" Gronkowski گفت: در طول یک ظاهر در "سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد زندگی می کنند با اندی کوهن."

"من احساس خوب در حال حاضر من خوشحالم که من در هستم. و شما فقط هرگز نمی دانید ، شما فقط هرگز نمی دانید. شما هرگز نمی دانید. من کاملا انجام می شود."

پیش نویس NFL: پنج بزرگ-نام بازیکن می تواند از سقوط از دور اول

معاملات: Patriots در میان تیم های است که می تواند لرزش در دور اول

Buccaneers مدیر کل Jason Licht خواسته شده بود در اوایل این ماه در مورد امکان دستیابی به Gronkowski و اشاره کرد که میهن پرستان هنوز پنج وقت Pro کاسه تنگ پایان برساند.

"خوب او را به انجام یک کار خیلی خوب با رسلمنیا در حال حاضر" Licht گفت: کمی کمتر از دو هفته پیش. "من هیچ نظری ندارم که اگر او می خواهم به بازی."

در حال حاضر به نظر می رسد که سوال پاسخ داده شده است.

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد غیر معمول وجود دارد این است که برخی از سابقه برای این نوع حرکت می کند. در سال 2017, در حال اجرا پشت Marshawn Lynch آمد از بازنشستگی و معامله شد از سیاتل به اوکلند.

تماس با تام chris chavez در tschad@usatoday.com و یا در توییتر @Tom_Schad.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب