پلاسما درمانی می تواند صرفه جویی در زندگی بیشتر: دهلی وزیر بهداشت Satyendar جین

در حالی که فهرستی از محصولات گوگل خرید مجموعه برای تبدیل شدن به رایگان کسب و کار هنوز هم ممکن است مجبور به پرد

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399
Google shopping
در حالی که فهرستی از محصولات گوگل خرید مجموعه برای تبدیل شدن به رایگان کسب و کار هنوز هم ممکن است مجبور به پرداخت گوگل در صورتی که مایل به ترویج خود را لیست. Pixabay

در یک قدم به فشار e-commerce در میان COVID-19 محدودیت گوگل در روز سه شنبه گفته است که پیشبرد برنامه های خود را به آن را به رایگان برای تجار برای فروش در گوگل.

در حالی که فهرستی از محصولات گوگل خرید مجموعه برای تبدیل شدن به رایگان کسب و کار هنوز هم ممکن است مجبور به پرداخت گوگل در صورتی که مایل به ترویج خود را لیست.

"آغاز هفته آینده نتایج جستجو در گوگل خرید برگه شامل خواهد شد در درجه اول از رایگان محصول لیست کمک به تجار اتصال بهتر با مصرف کنندگان صرف نظر از اینکه آیا آنها تبلیغ در گوگل" بیل آماده, گوگل جمهور بازرگانی نوشت: در یک پست وبلاگ. این تغییرات خواهد اثر را در ما قبل از پایان آوریل, گوگل, گفت:, و اضافه کرد که هدف آن گسترش این جهان قبل از پایان سال است.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

برای خرده فروشان این تغییر به معنی قرار گرفتن در معرض رایگان به میلیون ها نفر از مردم که برای آمدن به گوگل هر روز برای خرید خود نیاز دارد. برای خریداران به این معنی که محصولات بیشتر از بیشتر فروشگاه های کشف از طریق گوگل تب خرید. برای تبلیغ این به این معنی پرداخت مبارزات می تواند در حال حاضر تکمیل شده با لیست فایل های رایگان.

Google shopping
نتایج جستجو در گوگل خرید برگه شامل خواهد شد در درجه اول از رایگان محصول لیست کمک به تجار اتصال بهتر با مصرف کنندگان صرف نظر از اینکه آیا آنها تبلیغ در گوگل. Pixabay

"اگر شما یک کاربر موجود از مرکز تجاری و خرید, تبلیغات, شما لازم نیست برای انجام هر چیزی را به استفاده از لیست فایل های رایگان و برای کاربران جدید از مرکز تجاری ما در ادامه کار برای ساده کردن روند onboarding طی هفته های آینده و ماه" آماده گفت. به عنوان بخشی از این تغییرات گوگل نیز لگد زدن به یک همکاری جدید با پی پال اجازه می دهد تا تجار به لینک حساب خود را. این سرعت گوگل onboarding مراحل آن اضافه شده است.

"و ما همچنان به همکاری نزدیک با بسیاری از شرکای موجود است که کمک به تجار خود را مدیریت محصولات و موجودی از جمله Shopify, WooCommerce و BigCommerce, به, دیجیتال, تجارت بیشتر در دسترس برای کسب و کار از تمام اندازه ها" آماده گفت. "راه حل در طول این بحران را نمی توان سریع و آسان نیست اما ما امیدواریم که به ارائه اندازه گیری برای کمک به کسب و کار و زمینه سازی برای سالم خرده فروشی اکوسیستم در آینده," او اضافه شده است.

همچنین به عنوان خوانده شده - Microsoft شاهدان 46 درصد کاهش در استخدام, فعالیت, لینک, لیست فرصت های شغلی 3

گوگل خرید شده است در اطراف برای مدتی نزدیک به دو دهه اما پلت فرم مرکز تاریخی 2.4 میلیارد یورو از اتحادیه اروپا در سال 2017 گفته برای سوء استفاده از موقعیت غالب به نفع خود خرید لینک در نتایج جستجو بر رقابت قیمت خدمات مطابق آستانه گزارش شده است.

اما این ابتکار جدید را باید گوگل خرید در دسترس تر در زمانی که بخش خرده فروشی مواجه شده است و بسیاری از تهدیدات به خصوص در طول coronavirus بیماری همه گیر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن