هیچ چیز مانند یک کمی دوستانه Playwrighting رقابت به تصویب زمان در انزوا

توجه طرفداران ورزش! توجه, تئاتر, طرفداران! توجه هر کسی که به دنبال یک رقابتی اما دوستانه راه برای پر کردن خود

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

توجه طرفداران ورزش! توجه, تئاتر, طرفداران! توجه هر کسی که به دنبال یک رقابتی اما دوستانه راه برای پر کردن خود را از انزوا زمان. مخروط مرد در حال اجرا محصولات است که در اینجا خود را خراش خارش با آن کروشه جنگ از کلمات playwrighting رقابت است. ایجاد حفره 16 نویسان در برابر یکدیگر برای ایجاد یک مجموع 30 شنیداری نقش جنگ واژه ها در نهایت تاج یک نمایشنامه نویس برنده به عنوان انتخاب شده به طور انحصاری توسط رای گیری عمومی.

"مثل همه ما اشراف ما به پایان رسید تا نیاز به انصراف از ما سه بعدی را نشان می دهد بنابراین ما در از دست دادن خلاقانه" می گوید: کریستین Weems موسس عضو هیئت مدیره مخروط مرد در حال اجرا محصولات. "ما در تلاش برای کشف کردن چیزی برای انجام این کار و من و همسرم بودند به تماشای یک نمایش پخت و پز که در آن آنها در کروشه 16 سرآشپزها و تا به حال آنها را سر به سر از بین بردن آنها را به عنوان آنها را نگه داشته و پخت و پز این چالش ها تا زمانی که یک برنده است. و ما فکر کردیم که چرا نمی تواند ما که با صدا پخش?"

استخدام چند نفر از دوستان Weems انجام چند آزمون اجرا می شود با هر کس صفحه اصلی صدا و تجهیزات برای اطمینان از این ایده ممکن بود. می تواند هر کس خود را ضبط قطعات به طور جداگانه و باید آن را به کار? می تواند او آن را ویرایش کنید همه با هم ؟ نه تنها ممکن است متوجه, اما سرگرم کننده و به چالش کشیدن حواس پرتی برای او و همه درگیر. Weems سپس قرار دادن تماس در رسانه های اجتماعی برای بازیگران و نمایشنامه نویسان برای شرکت.

چه منجر شد ترکیبی از استعدادها از سراسر ایالات متحده و حتی فراتر از آن. "ما نویسان مستقر در LA, سیاتل, مینه سوتا, پنسیلوانیا و در تگزاس ما هنرمندان در جورج تاون و فورت ورث و همچنین نویسندگان در داخل و اطراف هوستون" می گوید: Weems. "و ما فقط ثبت یک بازی که در آن بازیگران در هوستون, سان فرانسیسکو و سنگاپور است."

اما به نویسنده است که در آن این همه آغاز می شود. نوشتن قواعد ساده هستند. هر کس 48 ساعت خود را به نوشتن بازی, بدون, اسکریپت, است, به بیش از 10 صفحه بدون داخلی جهت مرحله مجاز جلوه های صوتی استقبال و موضوع Weems انتخاب برای دور اول است, ساخت انجام یک مفهوم است که ارائه شده باز تفسیر است.

"بزرگترین ترس من این بود که ما قرار بود برای دریافت 16 coronavirus قرنطینه نمایشنامه" می گوید: Weems. "تعداد کمی از نقش offhandedly مرجع وضعیت ما هستیم اما بیشتر آنها هیچ ربطی به اینکه قرنطینه و یا یک ویروس است. ما آنقدر غافلگیر در محدوده ما در این دور اول - horror, sci-fi, رام coms داخلی و درام خانوادگی."

برای او در دور اول تلاش هوستون نمایشنامه نویس Adina اوون ارائه شده است تا نه یک چیز. "این سه شخصیت دو نفر از آنها خواهر و یک توفنده در خواهر بزرگتر او را به خاطر او از دست او عهد بوق است. و او در تلاش برای ایجاد پول انجام چت تصویری خصوصی مستقل حسی نصف النهار پاسخ جلسه است." برای uninitiated ASMR است لذت بخش احساس سوزن سوزن شدن در سر و اندام.

اوون که شرکت قبلا در مخروط مرد 24 ساعته بازی چرخه می گوید: این چالش در برخی از راه های آسان تر است. "این یک تعادل خوب بین داشتن یک مهلت و مطمئن شوید که من قرار دادن قلم به کاغذ و نمی بدفع الو قت گذراندن.

همانطور که برای ویژگی های چالش های کار با بازیگران که در اتاق با شما اوون شد شگفت زده برای پیدا کردن که در برخی از راه این حال مزایای آن است. "یکی از چیزهایی که بزرگ درباره این فرایند این بود که من قادر به پایان برساند یک پیش نویس و سپس رسیدن به بازیگران و می گویند آیا شما ذهن رقص در یک چت تصویری و انجام سریع خواندن را از طریق این اسکریپت؟"

این بدان معنی است که اون تا به حال شانس به برخی از واقعا ویرایشهای مفید تشکر برای دیدن بازی او در عمل قبل از او تا به حال به ارسال.

مینیاپولیس نمایشنامه نویس L رابرت Westeen می گوید که جنگ از کلمات شده است یک فرصت عالی برای کشش پاهای خود را و به دست آوردن یک افزایش خلاقیت است. خود بازی ما در خانهاست و یک درام خانوادگی با خرید و فروش املاک و وضعیت. "من فکر کردن در مورد تمام تنش هایی که در حال اجرا در حال حاضر هر کس که cooped با افراد دیگر چه می شود که خانواده یا دوستان و یا شاید هم اتاقی می گوید:" Westeen. "اگر چه بازی نیست COVID بر اساس آن در پشت ذهن من این ایده را از خانواده و cooped."

در حال حرکت به دور نهایی به معنی یک نمایشنامه را نوشته اند 4 نقش در مجموع با دیکته موضوع اما Westeen است که بی چشم انداز. "Y'now من فکر می کنم جالب است" می گوید: Westeen. "من فکر می کنم آن را به من اجازه می دهد تا یا گسترش یک ایده و یا بازی با یک موضوع جدید و یا شاید یک ایده و یا یک خانواده و یا یک وضعیت و درخواست آن را به تغییر تم."
اولین جفت شدن راه اندازی شد دوشنبه, مارس 13 و Weems قصد دارد به انتشار 3 parings یک هفته هر حال اختصاص داده شده به یک هفته از زمان رای گیری. اگر همه می رود به طرح این بدان معنی است که یک فینالیست انتخاب خواهد شد در اطراف اواسط ماه ژوئن.

"در حال حاضر مردم به دنبال محتوای بنابراین هر راه مردم می توانند خلاق و فکر می کنم خارج از جعبه مثبت است" می گوید: Weems. "این است که هر کسی که رفتن به گوش دادن به این, من نمی دانم, اما مردم با داشتن یک انفجار آن را انجام می دهند و من فکر می کنم در حال حاضر برای ما ایمنی و سلامت عقل و سلامت مردم نیاز به انجام این نوع از چیزهایی که آنها را به لذت. من بسیار هیجان زده هستم که ما در حال انجام چیزی است که باعث می شود ما خوشحال و امیدوارم مردم لذت بردن از آنها و درگیر می خواهم."

اطلاعات در مورد چگونه به گوش دادن به جنگ از کلمات و رای مورد علاقه خود را بازی می توان در conemanrunning.com و این شرکت در Facebook صفحه https://www.facebook.com/ConeManRunningProductions



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن