شمال شرقی ساکنان فصلی در فلوریدا صورت پیچیده تری در راه رفتن به خانه در طول coronavirus

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:38 PM EDT May 14, 2020با عید پاک در آینه دید عقب آن زمان به صورت فصلی

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

با عید پاک در آینه دید عقب آن زمان به صورت فصلی و ساکنان فلوریدا از شمال به سر منزل.

اما بر خلاف آنها میانه برادران COVID-19 ممکن است پیچیده و سفر آنها به عنوان حرکت هر دولت stay-در-خانه سفارشات و در صورت محدودیت در طول راه.

فلوریدا اجرایی به منظور جلوگیری نمی کند ساکنان فصلی از خروج از دولت و غایب داخلی و ممنوعیت سفر آنها هنوز هم می تواند سفر بازگشت تا سواحل شرقی توسط هوا و یا زمین.

که در آن پیچیده می شود اما پتانسیل سردرگمی هایی که ممکن است تولید شده در طول راه به عنوان یک نتیجه از داشتن پلاک و شناسایی صادر شده توسط خود را در شمال خانه ها.

بیشتر: فلوریدا را امن تر در خانه جهت جلوگیری نمی کند snowbirds از ترک اما می توانید آنها را دریافت کنید ؟

به دلیل رانندگی به شمال چند روز به سفر ما به بررسی ضرورت هر مسافر نیاز: متوقف می شود استراحت و خوابیدن و هر گونه محدودیت های مسافرتی.

در حالی که هر دولتی در سواحل شرق اتخاذ کرده است stay-در-خانه سفارش همه آنها به تصویب رسید و زبان های مشابه به عنوان آن مربوط به فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها, ساخت گرفتن سه مربع وعده غذا در روز یک مسئله غیر.

به به نیویورک ما استفاده خواهد کرد ایالتی 95, کوتاهترین و سریعترین مسیر به عنوان شاهراه اصلی ما معنی ما را از طریق گرجستان, کارولینای جنوبی کارولینای شمالی و ویرجینیا و مریلند دلاور و نیوجرسی.

ما نیز این محدودیت در شمالی متحده است.

پسر ساندرز که انشعابات زمان بین ناپل و نوا اسکوشیا در زمان سفر هفته گذشته به خانه و ارائه مشاهدات خود را به ناپل اخبار روزانه.

"من به طور معمول انجام نمی (مسیر) 95 به سفر از خانه به خانه" ساندرز گفت. "اغلب (جورج واشنگتن) پل و مناطق اطراف آن از نیوجرسی و کانکتیکات در حال توقف و یا گاهی اوقات فقط متوقف شود. ترین سفر من دیدم چند ماشین عمدتا کامیون. GW پل تقریبا خالی تنها یک بیت از توقف ها و رفتن به خارج از دی سی است که به طور معمول یک باغ وحش حتی در تعطیلات آخر هفته."

او گفت: او را دیدم خدمه از انجام تعمیرات و مقدار زیادی از پلیس توسط جاده اما ترافیک بود به طوری که نور به آن نمی کند همه چیز را.

"اگر شما نورد در 80 یا پس مشکلی نیست. به نظر می رسید برای من که فقط می خواستم برای نشان دادن پرچم و به رانندگان اجازه می دانم که آنها وجود دارد, در صورت نیاز," او گفت:.

هر دولت در طول این مسیر به نوعی از اقامت در خانه سفارش دهید.

اولین توقف در است گرجستان که در آن مسافران از فلوریدا باید بدون مسائل مربوط به آنچه به عنوان هتل و استراحت توقف باز باقی می ماند. رژیم صهیونیستی. برایان کمپ را سفارش نیز وجود ندارد و از هر گونه محدودیت های مسافرتی.

هتل ها محدودیت اعمال در کارولینای جنوبی

که در آن همه چیز روی حیله و تزویر است که ما سر به کارولینای جنوبی است.

کارولینای جنوبی قرار داده است محدودیت های مسافرتی در افرادی که از نقاط داغ — نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات — وادار کردن مسافران به قرنطینه برای 14 روز اگر آنها قصد اقامت.

در حالی که قرنطینه نمی خواهد درخواست رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر را نیز مانع از هتل ها و متل از اجاره به مسافران آینده از این کشورها است.

در حال حاضر شما در حال فکر کردن "چه چیزی است که باید با من اگر من که از فلوریدا?"

مدیران هتل ها تکیه راننده مجوز و پلاک برچسب ها رزرو بنابراین ساخت آن را تقریبا غیر ممکن است برای آنها را به می دانم که آیا شما در حال آمدن است یا رفتن به این کشورها است.

بیشتر: ماندن یا رفتن ؟ SWFL را ساکنان فصلی صورت سوال سختی میان بیماری همه گیر کوروناویروس

که آشکار بود که ما سعی کردیم به رزرو در 10 هتل های مختلف به صورت فصلی ساکن فلوریدا از نیویورک است.

اکثریت قریب به اتفاق از هتل ها تعطیل شانس با وجود توضیح ما مخمصه.

هیلتون و ماریوت خواص ارائه شده مشابه پاسخ در امتناع از ما رزرو.

"ما نمی توانیم کسی با گواهینامه رانندگی و یا پروانه دسته از New York, New Jersey, یا, کانکتیکات" گفت: رزرو متخصص در Courtyard by Marriott چارلستون اسکله.

وسبک کلمبیا مرکز شهر هتل یکی از هتل ها به ارائه هر گونه درک از وضعیت اسفبار ساکنان فصلی صورت می شود.

"برای ما, من نمی توانم بگویم به هیچ کسی چون من نمی تواند تایید که" رزرو متخصص گفت. "این یک افتخار کد چیز است."

در حالی که هتل مایل بود به کتاب یک اتاق آنها بخواهید برای برخی از مرتب کردن بر اساس مدرک, مانند صورتحساب یا رسید که می تواند نشان می دهد ما در حال سفر بودند از فلوریدا و نه رفت و آمد از کانون متحده است.

برای کسانی که مایل به رانندگی را از طریق دولت متوقف می شود استراحت در کارولینای جنوبی باقی می ماند باز در امتداد بزرگراه بین ایالتی 95.

راه آسان برای DC

سفر ساده تر می شود که ما تصویب کارولینای شمالی و ویرجینیا و مریلند در راه به دلاور.

هتل و استراحت متوقف می شود و هنوز هم باز در همه کشورها هر چند کارولینای شمالی بسته شده است تمام خوش آمدید مراکز و حداقل یک شهر در ویرجینیا دستور داده است تا بازدید کننده تسهیلات به نزدیک است. هتل های ضروری در نظر گرفته شده کسب و کار در مریلند اما بعضی از شهرستانها مانند اقیانوس شهر اضافه شده اند بیشتر محدودیت با محدود کردن باقی می ماند برای کارگران ضروری.

هیچ یک از کشورهای قرار داده اند هر نوع محدودیت های مسافرتی برای تاریخ برای مسافران است.

صفحه اصلی کشش

با وجود اندازه کوچک آن دلاور چندین محدودیت در محل.

رژیم صهیونیستی. جان کارنی دستور داده است تا هتل و اجاره کوتاه مدت به دید و قرنطینه سفارش در محل برای تمام مسافران به جز کسانی که در حال عبور از طریق دولت است. سازمان های اجرای قانون نیز مجاز به توقف وسایل نقلیه با خارج از دولت-پلاک.

به صفحه اصلی کشش: نیوجرسی در سطح ایالت سفارش می کند شاتر هتل ها اما رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی و سرهنگ پاتریک کالاهان, سرپرست پلیس ایالتی را اعطا شهرداری ها و استان ها توانایی انجام این کار. کیپ مه شهرستان با استفاده از قدرت در هفته گذشته نزدیک به هتل ها و توقف کوتاه مدت اجاره.

بیشتر: Pandemic کرکره هتل ها در سراسر جنوب غربی فلوریدا

نیوجرسی وزارت حمل و نقل است گفت: خدمات مناطق باز باقی خواهد ماند در جاده با یک استثنا بودن جویس کیلمر خدمات منطقه واقع در عازم شمال شاهراه مبادلات بین 8A و 9 با توجه به I-95 خروج راهنمای.

ورود به نیویورک, قدرت پورت شده است جمع آوری عوارض به طور انحصاری توسط وسایل الکترونیکی و معلق نقدی تلفن مجموعه در پل جورج واشنگتن لینکلن تونل و هلند تونل.

E-ZPass را ببینید بدون تغییر به حالت عادی عملیات. برای کسانی که بدون یک E-ZPass, یک تصویر از این خودرو پلاک گرفته خواهد شد و پرداخت اطلاع از تلفات خواهد شد از طریق پست به ثبت مالک خودرو با توجه به قدرت پورت نیویورک و نیوجرسی است.

محدودیت های دیگر

به صورت فصلی و ساکنان فلوریدا, عنوان, گذشته, New York, در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

کنتیکت

  • هتل ها: محدود به خدمات ضروری
  • استراحت متوقف می شود: تعطیلی برخی از. باز در I-95 و من-395
  • محدودیت های مسافرتی: مسافران خواست به خود قرنطینه برای 14 روز

رود آیلند

  • هتل ها: باز
  • استراحت متوقف می شود: کفش
  • محدودیتهای سفر: مسافران به دستور خود در قرنطینه به مدت 14 روز

ماساچوست

  • هتل ها: محدود به خدمات ضروری
  • استراحت متوقف می شود: کفش
  • محدودیتهای سفر: مسافران به دستور خود در قرنطینه به مدت 14 روز

نیوهمپشایر

  • هتل ها: محدود به کارگران ضروری و جمعیت های آسیب پذیر
  • استراحت متوقف می شود: دولت در اجرای بزرگراه متوقف می شود استراحت و خوش آمدید مراکز بسته شده است. خصوصی متوقف می شود می تواند باقی می ماند باز
  • محدودیت های مسافرتی: ندارد

ورمونت

  • هتل ها: بسته
  • استراحت متوقف می شود: بسته
  • محدودیت های مسافرتی: کسانی که سفر غیر ضروری اهداف باید خود قرنطینه برای 14 روز. مسافران از New York, New Jersey, کانکتیکات, فلوریدا, لوئیزیانا, دیترویت و شیکاگو توصیه در برابر آینده

مین

  • هتل ها: بسته
  • استراحت متوقف می شود: کفش
  • محدودیتهای سفر: مسافران به دولت مورد نیاز خود به قرنطینه برای 14 روز بدون در نظر گرفتن دولت خود را از اقامت

ساندرز در میان مسافران گرفتار کردن گارد با محدودیت زمانی که او اقدام به سر به هتل خود را در بنگور مین.

پانزده دقیقه از هتل خود را پس از رانندگی از واشنگتن او موفق به دریافت یک تماس است که خود را رزرو نخواهد بود افتخار او را مجبور به ادامه رانندگی. او به خانه با حدود 10 دقیقه به ارزش گاز باقی مانده در مخزن.

"من مجبور به رانندگی یکی دیگر از هشت ساعت به خانه من در کیپ برتون, جزیره," او گفت:. "به عنوان بد نیست به عنوان دو شیفت کارکنان بهداشتی درمانی هستند, گاهی اوقات به نام در این روزها برای انجام, اما به طور کامل قابل پیشگیری با کمی برنامه ریزی اندیشمندانه."

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن