هیچ اثری از جامعه انتقال در کارناتاکا: پزشکی وزیر آموزش و پرورش

برخی از خبر خوب پدید آمده در مورد COVID-19. محققان چینی نشان داد که عفونت ویروسی نیست سرايت از مادران باردار ب

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399
COVID-19
برخی از خبر خوب پدید آمده در مورد COVID-19. محققان چینی نشان داد که عفونت ویروسی نیست سرايت از مادران باردار به نوزادان در هنگام تولد. Pixabay

در میان رمان coronavirus ترساندن در سراسر جهان برخی از خبر خوب پدید آمده در مورد COVID-19. محققان چینی نشان داد که عفونت ویروسی نیست سرايت از مادران باردار به نوزادان در هنگام تولد. این اخبار بهداشت و درمان.

مطالعه منتشر شده در مجله Frontiers در اطفال دوم از چین در ماه گذشته به تایید می کنند که مادران مبتلا به بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19) در دوران بارداری نه آلوده به نوزادان خود را.

تمام چهار مادران در مطالعه حاضر که با تمرکز بر سلامت نوزادان به هنگام تولد در ووهان اتحادیه بیمارستانی در چین در حالی که آلوده. ووهان در استان هوبئی اعتقاد بر این است که کانون شیوع فعلی.

COVID-19
مطالعه منتشر شده در مجله Frontiers در اطفال دوم از چین در ماه گذشته به تایید می کنند که مادران مبتلا به بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19) در دوران بارداری نه آلوده به نوزادان خود را. Pixabay

به گفته این محقق در Huazhong University of Science and Technology, هیچ یک از نوزادان و توسعه هر جدی نشانه های مرتبط با COVID-19 مانند تب یا سرفه هر چند تمام شد در ابتدا جدا شده در بخش مراقبت های ويژه نوزادان و تغذیه فرمول.

سه نفر از چهار آزمایش منفی برای عفونت تنفسی پس از یک سواب گلو در حالی که چهارمین فرزند مادر کاهش یافته و اجازه برای آزمون محققان گفتند.

یک نوزاد را تجربه جزئی تنفس مسئله برای سه روز بود که درمان غیر تهاجمی تهویه مکانیکی. دو نوزاد از جمله یکی با یک مشکل تنفسی, آیا خارش بدن که در نهایت ناپدید شد خود به خود.

"این غیر ممکن است به این نتیجه که آیا ارتباطی بین این دیگر مسائل پزشکی و COVID-19. "ما مطمئن هستیم که بثورات بود با توجه به این مادر COVID-19 عفونت" گفت: مطالعه همکاری نویسنده دکتر Yalan لیو از Huazhong University of Science and Technology.

در گذشته مطالعه گذشته نگر نه در مادران باردار مبتلا به COVID-19 محققان همچنین هیچ مدرکی وجود ندارد که این عفونت ویروسی منتقل می کند به کودک است.

تمام نه تولد انجام شد و سزارين. سه نفر از چهار بارداری در زمان مطالعه آورده بودند به مدت توسط C-بخش.

"برای جلوگیری از عفونت های ناشی از تولد و بعد از تولد انتقال ما متخصصان زنان فکر می کنم که C-بخش ممکن است امن تر" لیو گفت.

"تنها یک مادر باردار به تصویب رسید زايمان به دلیل شروع به کار روند. نوزاد طبیعی بود. شاید زايمان خوب است. آن نیاز به مطالعه بیشتر" لیو اضافه شده است.

COVID-19
به گفته این محقق در Huazhong University of Science and Technology, هیچ یک از نوزادان و توسعه هر جدی نشانه های مرتبط با COVID-19 مانند تب یا سرفه هر چند تمام شد در ابتدا جدا شده در بخش مراقبت های ويژه نوزادان و تغذیه فرمول. Pixabay

قبلی شیوع کروناویروس دانشمندان هیچ مدرکی از ویروسی انتقال از مادر به کودک اما سارس و MERS بودند و هر دو در ارتباط با "بحرانی مادری بیماری سقط خود به خودی و یا حتی مرگ و میر مادران" با توجه به لیو.

نویسندگان گفت: تحقیقات بیشتر به جنبه های دیگر از پتانسیل COVID-19 عفونت در نوزادان و کودکان مورد نیاز است.

برای مثال حساسیت زمان تست تشخیصی برای تشخیص ویروس است که حدود 71 درصد به طوری که آنها نشان می دهد ارزیابی قابلیت اطمینان آن در کودکان است.

همچنین به عنوان خوانده شده - محدودیت های امنیتی از اپل نیروی کارکنان به محل کار از خانه

به سمت این محققان در حال جمع آوری نمونه های اضافی از نوزادان از جمله جفت و مایع آمنیوتیک, نوزادان خون و معده مایع در میان دیگران به تشخیص ممکن است گیرنده برای ویروس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن