نیویورک تایمز نویسنده پرفروش شیا Serrano را افزایش می دهد $31,000 برای هوستون مطبوعات

هفته گذشته ما فرار یک درخواست تجدید نظر به خوانندگان به عنوان بخشی از ما اخیر مبارزات انتخاباتی برای جذب اهدا

توسط ABDOOSNEWS در 25 فروردین 1399

هفته گذشته ما فرار یک درخواست تجدید نظر به خوانندگان به عنوان بخشی از ما اخیر مبارزات انتخاباتی برای جذب اهدا کننده/اعضا برای کمک به حمایت از ادامه کار این هوستون مطبوعات.

آن را گرفتار چشم از جمله Serrano سابق مترجم آزاد برای ما بیشتر معمولا شناخته شده این روزها به عنوان نیویورک تایمز نویسنده پرفروش از سال Rap کتاب و بسکتبال (و چیزهای دیگر) و دیگر کتاب به عنوان به خوبی به عنوان یک نویسنده برای رینگر و Grantland.

اشاره کرد که او خود را شروع کردم با مطبوعات در سال 2008 هنگامی که ما در زمان یک فرصت به او به عنوان یک تست نشده, مترجم آزاد, Shea به دادگاه تجدید نظر به طرفداران خود برای کمک به نگه داشتن ما انتشار رفتن. "جایی که من یاد گرفتم که چگونه به عنوان یک نویسنده بود هوستون مطبوعات," Serrano نوشت. او گفت: پیروان خود چگونه سابق مطبوعات ویرایشگر موسیقی Chris خاکستری و من با او به عنوان یک جوان و اینده کمک به او یاد بگیرند اصول نوشتن و گزارش.

پیروان خود را پاسخ داد. نقص.

در یک روز Serrano که صرف سال به عنوان یک معلم و نویسنده در هوستون قبل از اینکه به تازگی در حال حرکت به محل تولد خود را از سن آنتونیو مطرح شده در مجموع $31,000 برای مطبوعات — از جمله $4,999 کمک مالی از خود و همسر Larami.

او سیمی پول به حساب بانکی ما صبح روز بعد و ما باقی می ماند بسیار سپاسگزار به شیا و پیروان خود را به عنوان مقدار برای احساسات پشت خود را به عنوان جمع آوری کمک برای پول خود را. آن است که اغلب که کسی به نظر می رسد با قدردانی در محل و افرادی که خود را به او داد شروع می شود.

ضمنا در روزهای Serrano در ادامه به منظور بالا بردن $100,000 برای سن آنتونیو بانک مواد غذایی.

ما به مراتب کمتر منابع در مطبوعات از ما در روز هنگامی که شیا بود برش دندان های خود را. اما ما هنوز هم کار سخت برای پیدا کردن و توسعه محلی نویسندگان و ما هنوز هم مراقبت عمیقا در مورد گفتن داستان از این شهر است. پول دوست قدیمی ما مطرح خواهد شد یک راه طولانی به سوی کمک به ما در ادامه به انجام این کار است.

اگر شما می خواهم برای پیوستن به ما/اهداکننده عضو تلاش در اینجا یک لینک به صفحه عضویت از وب سایت ما. ما امیدواریم که که شما توافق می کنید با روغن Serrano که رسانه های مستقل صدا در هوستون مهم است و ارزش خود را پشتیبانی می کند.

Shea Serrano's latest.

شیا Serrano آخرین.

جلد کتاب



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن