NCH, دکتر, مبارزه با کروناویروس: در مواجهه با ترس اما آماده برای رفتن از راه دور برای بیماران

دکتر ماریا Bendeck ویژه به ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:05 PM EDT Apr 6, 2020"دیدن یکی یکی آموزش یکی" اصلی آم

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

"دیدن یکی یکی آموزش یکی" اصلی آموزش فلسفه در پزشکی است.

در حال حاضر در سال 2020 است که تغییر کرده است.

کار به عنوان خط مقدم پزشک در طول COVID-19 همه گیر است که اساسا در کار آموزش. من هرگز فکر نمی کردم که من 20 سال تجربه در امر منجر به این لحظه. من از نزدیک و شخصی با یک ویروس است که بشر هرگز دیده می شود.

و همه می توانم بگویم این است که من می ترسم.

ترسناک ترین بخشی است که ناشناخته است. من بیشتر خسته تر از معمول است. نه به این دلیل من شلوغ این دلیل است که از انرژی احساسی و فکری از طبابت در یک بیماری همه گیر. اطلاعات بیش از حد با به طور مداوم در حال تغییر پروتکل ها و دستورالعمل از وزارت بهداشت و درمان و CDC همراه با نگرانی برای ایمنی از من پدر و مادر پیری و استرس که قادر به مراقبت از تمام بیماران من در حال مجرمان من روانی نكرديم.

وجود غم و اندوه و احساس انزوای اجتماعی پس از فاصله گرفتن با خانواده من که منبع از من پشتیبانی می کند. علاوه بر این تمام ماراتن من برنامه ریزی شده به اجرا لغو شده اند. در حال اجرا برای من به عنوان یک شکل از استرس و خیابان برای شارژ.

در نهایتبدترین بخش, عدم اطمینان از این گذشته چه مدت.

من هرگز ترس به راه رفتن به بیمارستان بود که من برای اولین بار بعد از تعطیلات من زمانی که همه گیر شد و شروع به تحت تاثیر قرار جنوب غربی فلوریدا.

من به خاطر خواندن "COVID-19 رد" در بیمار من ثبت نام کردن و من قلب تپنده. این امر می تواند اولین برخورد من با یک رمان بیماری است. همچنین تحقق یک بار که من پا در بیمارستان دلایل من جدا از پدر و مادرم godchildren و دوستان آغاز شده است.

بیشتر: NCH سیستم بهداشت و درمان به دنبال مسکن موقت برای کارکنان درمان COVID-19 بيمار

بیشتر: عکس: NCH مقامات بحث در مورد آخرین با COVID-19 ذغال سنگ در شهرستان

بیشتر: نسخه ای برای ذغال سنگ شهرستان: نامه ای سرگشاده به 'جامعه ما' از NCH

دلیل این خود تحمیل تبعیض نژادی است نه دانستن من قرار گرفتن در معرض از COVID-19 و آخرین چیزی که من می خواهم به انجام است به تماس و ناخواسته آلوده عزیزان من. و یا بالعکس ابتلا به عفونت از آنها و انتقال آن به بیماران است. این بود بسیار دشوار است پس از من در یک خانواده صمیمی. در همه صداقت, احساس تنفر برای این قربانی است که تا به حال ساخته شده بودند خزنده به ذهن من.

در روز اول من رفتم با بیم و هراس به بررسی من COVID-19 رد مورد. من بلافاصله به رسمیت شناخته شده او را به عنوان یکی از طولانی مدت بیماران. متاسفانه او این عوامل خطر آلوده شدن با این ویروس و توسعه علائم است که نیاز به بستری.

اما دیدن این بیمار است که من باید مراقبت از 12 سال, قرار دادن چهره به ویروس من خیلی وحشت زده از مبارزه با. این تقصیر او نیست او بیمار بود و در بیمارستان است.

بعد از چند روز سپری شد مراقبت از او را. در زمان به حفظ تجهیزات حفاظت شخصی من خواهد بود یکی از مصرف مواد غذایی سینی کمک به او را با لباس شب و بررسی او. اساسا, پرستار, فن آوری و پیچیده را به یکی. او حتی به شوخی "شما در حال بازگشت به مدرسه پزشکی روز." من واقعی پاسخ: "من در اینجا به مراقبت از شما."

این آشکار بود او بسیار سپاسگزار از تلاش و مراقبت. برای سال های من تا به حال افتخار بودن خود را دکتر و او همراه با خانواده اش اعتماد در تخصص من به عنوان یک پزشک. تحقق این بود که تجلی برای من: من دقیقا جایی که من قرار بود در طول این بیماری همه گیر.

در حال حاضر که من آماده برای پیش بینی افزایش COVID-19 در جنوب فلوریدا, من تکیه بر مهارت های آموخته شده از آموزش ماراتن. در میان آنها یادگیری به سرعت خودم را به خوبی به اندازه کافی برای رفتن از راه دور. تحقق همه برنامه ها را به کمال و نیاز به انطباق با تغییرات آنها به عنوان توسعه. و درست مثل هر مسابقه به من می آموزد درس هر بیمار است که در حال حاضر به آموزش من در سخنرانی های مختلف از یک ویروس مشترک.

در نهایت آمدن به تحقق است که درست مثل من می توانید مجروح در حالی که در حال سقوط بیمار در حالی که مراقبت از COVID-19 بیماران یک احتمال است. اما من به خودم یادآوری اهمیت تمرکز در خط پایان با اهداف کمک به هر بیمار است.

من صرف 12 سال گذشته طبابت در ذغال سنگ شهرستان است. من داده اند 100% فداکاری و خدمت کرده اند و با غرور و عشق و زیبایی. در حال حاضر از نظر این بیماری همه گیر من می دانم آنچه که درخواست و نیاز از من.

مانند سربازان از رفتن به جنگ من پاسخ به تماس و گزارش برای وظیفه. در زمان خدمت من هرگز خواسته و نه انتظار هر چیزی. اما در حال حاضر جامعه پزشکی است که شفاعت را برای شما به ماندن در خانه. ما از این اجازه می دهد تا بیمارستان سیستم برای تبدیل شدن به آماده و قادر به مراقبت از نیازهای پزشکی خود را بدون اینکه آب گرفتگی.

در کلمات یکی از مربیان و همکاران "من از این شما را به صرفه جویی در زندگی من است که از شما عزیزان و حتی خود شما."

خدا برکت دهد.

(ماریا Bendeck هیئت مدیره گواهی پزشکی داخلی پزشک تمرین hospitalist پزشکی در ناپل بیمارستان جامعه. تماس با او در Mariabendeck@hotmail.com.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن