ناپل ارشد مرکز tethers اجتماعی حیاتی به اینترنت

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 18, 2020ناپل' جمعيت سالمندان به

توسط ABDOOSNEWS در 31 فروردین 1399

ناپل' جمعيت سالمندان به سوالات مشابه به عنوان نسل آلفا در مورد ادامه تهدید coronavirus عفونت است.

هنگامی که خواهد بود ؟

زمانی که من می توانید ببینید دوستان من دوباره ؟

بیشتر: من هنوز هم می توانید برای یک پیاده روی اجرا تحت ماندن در خانه دستور ؟ من باید یک ماسک?

داوطلب کاتلین کندی می گوید: او می شنود آن دو در 20 هفتگی تماس های تلفنی او باعث می شود به مردم ناپل ارشد برنامه های مرکز.

Jaclynn Faffer مدیر مرکز موافق است. سن و سال نمی کشد دور مزه برای زندگی سالمندان در جنوب غربی فلوریدا اثبات شده است آن را به مرکز هر هفته. در حالی که این مرکز بسته شده است برای محافظت از مردم از مسری ویروس کارکنان آن بازگشت به همان برنامه نویسی آن را به حال قبل از آن بسته خود را درب مارس 18

"کل آژانس واقعا عامل در سرعت کامل. ما نه تنها وجود دارد" Faffer گفت.

گام به گام نقاشی صندلی یوگا, حتی, خط, رقص, در دسترس هستند از طریق اینترنت با حداقل 75 شرکت کننده. وجود دارد یک singalong با مبارک الت موسیقی شبیه گیتار گروه در روزهای چهارشنبه و یک "آنچه در ذهن خود را ؟" چت در روزهای جمعه. مردانی که یک بار ملاقات برای یک صبح چهارشنبه در گفتگو لقب مرد زمان را به سادگی نقل مکان کرد و آن را به صورت آنلاین از طریق زوم با مدیر مرکز Bridget موری-Popescu آوردن آنها به نشست "اتاق."

تجربه خود را مجموعه ای می تواند یک سابقه برای پست-COVID کرده است. به دلیل آن برگزار شد از طریق اینترنت از مردان که در حال بازگشت به خانه های خود در کانادا قادر به پیوستن به ناپل ،

یکی از آنها حتی ارسال شده نقشه از جای دور افتاده استرالیا در محل صورت خود را برای چند دقیقه اول: "من اجتماعی فاصله" او اعلام کرد gleefully.

"آنها در حال استفاده به فعال بودن. ما در ابتدا به آنها لینک به موزه ها و پارک ها. سپس ما آموخته است که آنها می خواهند آن را به صورت تعاملی است. آنها واقعا نمی خواهید به ناظران" Faffer گفت. "زمانی که ما شروع به در حال توسعه ما زوم برنامه."

زوال عقل مهلت گروه به ویژه پیدا کرده است برنامه آنلاین تسکین او گفت: "این اجازه می دهد مراقب برای دیدن است که فرد آنها را در حال مراقبت از یک ساعت مشغول بودن زمانی که آنها نه فقط نشستن وجود دارد."

برنت چاق شدن: کمدی duo نگاهی به اینترنت به انصراف از ماندن در خانه مشاوره

ما مراقبت: به اشتراک گذاری اخبار خوب از جامعه با جامعه

در واقع آن مارکو جزیره آنلاین گروه شروع می شود نیم ساعت زود به این دلیل که مراقبان می خواهید زمان خود را به صحبت کنید. کارکنان کار با 80 شرکت کنندگان در آن زوال عقل مهلت برنامه آنلاین در حال حاضر.

تلفن داوطلبان زمینه چند سوال دیگر علاوه بر اجتماعی هستند.

من قادر به دریافت مواد غذایی ؟

"کسانی که رنج می برند از ناامنی غذایی شده اند و بخشی از ما تحویل مواد غذایی در روزهای چهارشنبه در گذشته ما شاهد این هستیم که تعداد کمی چیدن. ما در حال گرفتن بیشتر ارجاع از جامعه است." Faffer گفت. آن را در حال حاضر ساخت 30 هفتگی شربت خانه مواد غذایی/غذا گرم تحویل.

حتی برای کسانی که, مواد غذایی, تلویزیون, اخبار کلیپ های تهی فروشگاه ها نگرانی دامن زده.

"من فکر می کنم در ابتدا مردم احساس آنها در حال رفتن به خوب در ابتدا از آنجا که آنها تا به حال پول برای غذا و آنها تا به حال مواد غذایی است. اما به عنوان این می پوشد در آنها احساس کمی کمتر امن است. خود را کالاهای اساسی در حال استفاده است."

ناپل مرکز ارشد و کارکنان و داوطلبان را 800 تماس به مرکز ارشد و اعضای هر هفته یک نیاز مبرم تر در حال حاضر که اعضای آن در خانه در سراسر ساعت.

"از آنجا که بسیاری از اعضای من باید یک سیستم پشتیبانی من سعی کنید به آنها را بیش از حد اغلب. من همیشه می خواهم به یک قطعه از اطلاعات در برخی از رویداد یا کلاس آینده, پس از آن نه فقط " سلام من اینجا هستم,'" کندی گفت.

در انجام این کار, او متوجه شد که ایمیل از مرکز نیست همیشه ضربه خود را: "مردم می گویند" من نمی بینم که ایمیل " یا " من نمی دانم آنچه که ایمیل شد.' "ترس از اسپم در ایمیل نیز ساخته شده و مردم با احتیاط از او مشاهده شده است.

کندی نیز گرفته است این فرصت را به نگه داشتن سالمندان آگاه چگونه این بحران ممکن است مورد استفاده برای هدف قرار دادن آنها را با COVID-19 کلاهبرداری است.

از کجا می توانم پیدا کردن تخم مرغ ؟

کندی گاهی اوقات می شود برخی از نیازهای اولیه سوالات "و اگر من می تواند کمک من خواهد شد." زن او به نام زندگی در شمال ناپل بود و داشت تخم مرغ قفسه در Publix خالی است. به دلیل کندی در زندگی وجود دارد بیش از حد او می دانست که 7-11 فروشگاه هنوز نگردند و حتی ارائه شده به انتخاب تخم مرغ ،

"من از مردم می گویند آنها می توانند با تماس با این مرکز در هر زمان اگر آنها نیاز به کمک" او گفت:, و Faffer پژواک که.

"مرکز تلفن می شود بررسی می شود ساعتی. افرادی که تماس در حال گرفتن یک تماس" Faffer اعلام کرد.

وجود دارد تنها دو سوال از سالمندان کندی و Faffer یافت نشد برای جواب است.

چگونه ما می دانیم هنگامی که آن را بیش از ؟

چه آن را مانند به دوباره وارد زندگی دوباره ؟

برای اطلاعات بیشتر

برای سوال و یا کمک های مالی ناپل ارشد مرکز شماره تلفن 239-325-4444; وب سایت naplesseniorcenter.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب