مرد موسیقی مایک لی من را انتخاب کنید تا کافه ترکیب عامیانه و بلوز به "کیهانی آمریکا"

ملکه مبتنی بر خواننده/ترانه سرا مایک لی را صرف سال و نیم گذشته در اولین بازی خود را کامل کردن کافه – اما او ش

توسط ABDOOSNEWS در 2 اردیبهشت 1399

ملکه مبتنی بر خواننده/ترانه سرا مایک لی را صرف سال و نیم گذشته در اولین بازی خود را کامل کردن کافه – اما او شده است به نوشتن آهنگ ها طولانی تر از او می دانستند.

"من در داکوتای جنوبی و باید این کشور بزرگ موسیقی پس زمینه" مرحله بازیگر می گوید: "که من را به عقب رانده بسیاری به عنوان یک بچه. اولین تأثیرات عمده ای بودند دیلن و بیتلز و من دوست داشتم که همه قدیمی '60s سنگ. خانواده افرادی که به من آموخت و من به ارمغان آورد تا آنها واقعا نمی خواهم که مسائل است. آن کشور بیشتر موسیقی ایگلز – اما من نمی توانم نیمه فکر می کردم که پدر و موسیقی شما می دانید ؟ اما به عنوان من, من می دانستم که شما نمی توانید فرار از آن دیگر هیچ."

تعریف سبک خود لی فریاد زد چند تأثیرات برای ثبت آن شروع به گرفتن قبل از سفارش از طریق هنرمندان Band Camp برای انتشار در مارس 22. "من این نوع از موسیقی کیهانی آمریکا بود که یک نوع عبارت پردازی است که توسط ابداع گرم پارسونز از پرواز Burrito برادران. ایده این است که این ادغام از موسیقی کانتری و بلوز و موسیقی عامیانه موسیقی و راک اند رول در یک مکان شما می دانید ؟ او معروف بازی با Bryds بنابراین عمده '60s سنگ نفوذ در این. و به یک کلاه نکته برای کسی که فقط سمت چپ ما جان Prine یکی از hugest تأثیرات تا کنون به خصوص در راه او می نویسد آهنگ ها - نه خیلی اما موسیقی شعر است."

30 سال گیتاریست شکسته شدن ریشه های این آلبوم که ویژگی های التقاطی مجموعه ای از همکاران از جمله تریستان مور در شیپور, Kevin لوید پیانو اضافی خواننده توسط امیلی خطابه و سارا Ornelas در قاشق.

"من تا به حال شده است با نوشتن یک دسته از آهنگ ها در حدود یک سال و نیم پیش – برخی از این آهنگ ها بسیار بزرگتر از آن است. من آغاز شده به پایان رساندن نهایی آنهایی که حدود یک سال و نیم پیش. پس من رفتم خانه برای کریسمس من و دوستان در اوماها (روباز انتخابی) [تام ممکن است] که نقش جراحی گیتار با پدال استیل. من یک کشور بزرگ فن موسیقی, بنابراین من می خواستم به برخی از جراحی گیتار در این آهنگ ها می دانستند که از پرش. بنابراین من حک شده زمان کمی در روز سال نو 2019 و همه ما رفت و من به دوستان خانه و کمی مربا جلسه.

"من در نظر گرفته شده برای ایجاد یک نسخه ی نمایشی زنده از پنج تن از این آهنگ پس از آن دوباره به نیویورک به فروشگاه آنها را در اطراف. اما هنگامی که ما به پایان رسید تهیه کننده بود که ما ضبط آن روز را خیلی دوست داشت گفت: او نمی خواست ما را به آن را به هر کس دیگری. او می خواست به این رکورد است. به من گفت که یک معامله بسیار خوب بنابراین ما نقل مکان کرد با آن است."

Pick Me Up Cafe features 10 tracks with full band backingگسترش

من را انتخاب کنید تا کافه امکانات 10 آهنگ با گروه کامل پشتیبان گیری

جهت هنر توسط رودی Jansen

هنگامی که لی شروع به سازماندهی یک تیم خلاق برای پروژه او به یاد می آورد کشتی با مفهوم ضبط کل آلبوم زندگی می کنند. "در ابتدا من فکر کردم آن ممکن است یک رکورد زندگی می کنند اما به عنوان ما به nitty ریگ دار از تولید آن [که راه] من متوجه شدم من می خواستم بسیاری از لهستانی ها در آنها" لی توضیح می دهد. "بنابراین ما صرف سال آینده ایمیل; ما ساخته شده این آلبوم خدمات پستی ،

"ما را ضبط و سپس ارسال آن به تولید کننده های ما که ادغام آن را به مسیر اصلی. آنها را انجام دهید مربا, پس از آن ما می خواهم تمام تجارت یادداشت ها از طریق اینترنت که نیمه ساخته شده این روند را کمی طولانی تر. من میخوام پایان آن تا آخر تابستان اما پس از آن من یک اقدام فرفره در شیکاگو – که تبدیل به یک تصادف خوشحال چون من نوشت: دو آهنگ را به پایان برساند از این آلبوم و یکی از کسانی شد عنوان آهنگ های من را انتخاب کنید تا کافه. که همه شب کافه در شیکاگو و من تا به حال عجیب و غریب Tindr تاریخ وجود دارد."

یکی از لی همکاران در این آلبوم آمد از بعید متحد شد که ضروری است برای تولید محصول به پایان رسید. "من میخوام شروع به در نظر گرفتن قبل از دستور برای وینیل [ملی ذخیره رکورد در روز] بود که قصد. اما در حال حاضر که من نیمه صالح در لحظه تصمیم گرفتم که من می خواستم برای پیدا کردن یک راه برای نجات این به هر حال. من یکی از دوستان من رفت به کارشناسی با نام رودی Jansen یک فیلم دانشجویی و او co-نوشت: یکی از این آهنگ ها – تنها آهنگ این همه معدن. او به من کمک کرد co-نوشتن و این همه در مورد او. رودی را یک مرد بزرگ و زمانی که من او را فرستاده دمو از آهنگ من گفت: "هی رودی من در نوشتن این آهنگ در مورد شما" چون رودی چاپ bootleg مرده سپاسگزار تی شرت و او همیشه به من می فرستد یک زمانی که او می سازد اونا بنابراین من باید حدود 15 تا از این پیراهن.

"که الهام گرفته از آهنگ [سپاسگزار مرده تی شرت] بنابراین من فرستاده رودی یک نسخه ی نمایشی و رودی در راه او این است که بسیار بر روی نام تجاری برای او گفت:" من دوست دارم این آهنگ من خیلی flattered اما من چند یادداشت برای شما است.' او همکاری نویسنده که در راه! او نوشت: آیه دوم از این آهنگ و او واقعا به من کمک کرد تا تبدیل آهنگ و آن را به یک سطح جدید پس من بسیار سپاسگزار برای آن است. سپس در بالا از آن او شروع به پریدن کرد به این پروژه به عنوان کارگردان هنری. او طراحی تمام وب سایت ما دارایی و او را طراحی جلد سابقه بوده است."

در علاوه بر این به یک دانلود دیجیتال رکورد خود لی ترویج برخی از کوله پشتی که همراه با pre-order حسن Jansen خود را. "بنابراین روز دوشنبه, ما میخوایم قرار دادن یک تی شرت به عنوان به خوبی. به علاوه ما هم میخوام این کار کمی رنگ آمیزی مسابقه! بنابراین رودی انجام داده است این طرح کمی از آنچه که من را انتخاب کنید تا کافه نگاه می خواهم در تخیل خود را و ما میخوایم ارسال یک PDF با تمام نسخه از قبل از سفارش است که طرفداران می توانند برای ما ارسال و رنگ می کنیم و ارسال آنها را در Instagram."

همچنین با قبل از سفارش است کمی محتوای اضافی از جمله یک نسخه اولیه از نسخه ی نمایشی مواد است که شنیده می شود در یک فرم کامل در تمام طول در اواخر ماه مه. در دسترس نیست در هر شکل Lee تایید می کند که او اولین آهنگ نوشته شده بیش از 15 سال قبل.

"من نوشت: اولین آهنگ من در زمانی که من دانشجوی سال اول در مدرسه بالا است. شاید حتی جوانتر. 8th grade. منظورم این است که من بوده ام به نوشتن آهنگ ها از آنجایی که من یک بچه کوچک به صداقت. اما این اولین بار من می دانستم که من در حال نوشتن آهنگ ها, من در رودخانه با خانواده من آن را در چهارم جولای. ما تا به حال تمام این خانواده ها همه این دوستان از خانواده مادرم این خنک تمدید انتخاب خانواده در این سمت. من توسعه این چهارم جولای له در این دختر در ساحل با ما که روز و رفتم به خانه پدربزرگ و مادربزرگ من خانه شد و من پدربزرگ و مادربزرگ' زیرزمین من تماشا اسکورسیزی مستند بدون جهت خانههای باب دیلن مستند.

"بود که برای اولین بار این نیمه به من رسید که شما یک آهنگ نویسنده شخص. شما فقط باید نوشتن یک آهنگ. من یادگیری به بازی موسیقی و من متوجه شدم که مرتب کردن بر اساس آنچه که من ساخته شده بود ، من رفتم و حفر کردن کاغذ و قلم, و تلاش برای نوشتن یک آهنگ در مورد دختر من ملاقات کرده بود آن روز. و این آهنگ وجود ندارد در هر صورت امروز و من بسیار سپاسگزار برای آن."

در حالی که تبدیل جدید به لی می شنوید دو مجرد از رکورد در جریان در حال حاضر کسانی که گرسنه برای اطلاعات بیشتر گذاشته پشت گیتار آهنگ در حال رفتن به مجبور به تحمل بار تا اولین فیلم کامل قطره on May 22. خوشبختانه لی یک چیزی کمی بیشتر به جزر و مد شنوندگان بیش از – و از آن می آید بسته بندی شده با قلبی یک پیام سیاسی است.

"حدود یک ماه پیش گذاشته بودم از کار من در شهر که تعطیل آغاز شده و من تا به حال نوشته شده از یک آهنگ در مورد مدیکر برای همه" لی سهام. "من نمی خواهم به می گویند بیش از حد در مورد این publicly اما یکی از دوستانم به سرطان پانکراس. اما او هنوز هم چون او نمی تواند خود را بیمه بهداشت و درمان است و نیاز به کار می کنند. من تا به حال خود من گلایه با گرفتن بیمه سلامت در سال گذشته, بنابراین من نوشت: آهنگ برای برنی ساندرز و مدیکر برای همه به نام don't Let Me بیمار در این سال. زمانی که من گذاشته من نوشت: آهنگ دیگر در مورد شرایط قرنطینه پس از من منتشر شد که به عنوان یک b-side. بنابراین من منتشر شد انتشار رسمی قبل از آن تنها دو آهنگ."

بنابراین برای کسانی که پناه با هیچ چیز لی درک می کند – او را سمت راست وجود دارد با شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب