مایکروسافت موافق به خرید دامنه "corp.com" برای محافظت از کاربران ویندوز از کاربران

مایکروسافت به خرید این دامنه از آن ویسکانسین-بر اساس مالک مایک اوکانر "در تلاش برای نگه داشتن آن از دست کسانی

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399
Microsoft
مایکروسافت به خرید این دامنه از آن ویسکانسین-بر اساس مالک مایک اوکانر "در تلاش برای نگه داشتن آن از دست کسانی که ممکن است سوء استفاده از آن قدرت عالی. Pixabay

شرکت مایکروسافت موافقت کرده برای خرید دامنه corp.com از یک مالک خصوصی برای جمع نامعلومی در تلاش برای جلوگیری از cybercriminals از سوء استفاده از آن با توجه به یک مشکل شناخته شده به عنوان "فضای نام برخورد".

با توجه به KrebsOnSecurity یک وبلاگ اجرا شده توسط نگار برایان کربس مایکروسافت به خرید این دامنه از آن ویسکانسین-بر اساس مالک مایک اوکانر "در تلاش برای نگه داشتن آن از دست کسانی که ممکن است سوء استفاده از آن قدرت عالی".

"ما منتشر مشاوره امنیتی در ژوئن سال 2009 و یک به روز رسانی امنیتی است که کمک می کند تا نگه داشتن مشتریان امن است. در تعهد مداوم ما به مشتری های امنیتی ما نیز به دست آورد Corp.com دامنه" این شرکت در بیانیه ای گفت. مایک خریداری corp.com 26 سال پیش و امیدوار مایکروسافت خواهد خرید آن روزی چون "صدها نفر از هزاران نفر از اشتباه در ویندوز رایانه های شخصی به طور مداوم در تلاش برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس با corp.com".

این "فضای نام برخورد" است یک وضعیت که در آن نام دامنه در نظر گرفته می شود استفاده می شود به طور انحصاری در یک شرکت داخلی شبکه را تا پایان با هم تداخل دارند با دامنه ها است که می تواند حل و فصل به طور معمول در اینترنت را باز کنید.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

"در اوایل نسخه از ویندوز در واقع تشویق تصویب تنظیمات نا امن ساخته شده است که آن را بیشتر به احتمال زیاد از ویندوز کامپیوتر ممکن است سعی کنید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس با corp.com گفت:" گزارش. در فوریه سال KrebsOnSecurity گفت: داستان مایک مزایده کردن دامنه corp.com برای شروع قیمت از $1.7 میلیون. با این حال او اعلام کرد که مایکروسافت تا چه حد در نهایت پرداخت می شود او را برای corp.com.

دامنه کارشناسان امنیتی تماس بگیرید corp.com خطرناک است چرا که هر کس آن را به دسترسی به یک "جریان بی پایان از کلمه عبور ایمیل و دیگر اطلاعات حساس از صدها نفر از هزاران نفر از ویندوز رایانه های شخصی در شرکت های بزرگ در سراسر جهان".

Windows
شرکت مایکروسافت موافقت کرده برای خرید دامنه corp.com از یک مالک خصوصی برای جمع نامعلومی در تلاش برای جلوگیری از cybercriminals از سوء استفاده از آن با توجه به یک مشکل شناخته شده به عنوان "فضای نام برخورد". Wikimedia Commons

ویندوز کامپیوتر در یک شرکت های بزرگ داخلی شبکه اعتبار چیزهای دیگر در آن شبکه با استفاده از مایکروسافت نوآوری به نام 'راهنمای فعال. بخشی از هسته راه این چیزها پیدا کردن هر یک از دیگر شامل یک ویندوز ویژگی به نام "نام DNS انتقال".

در نسخه های اولیه ویندوز است که پشتیبانی 'دایرکتوری فعال پیش فرض و یا به عنوان مثال Active Directory مسیر داده شد به عنوان "پارسیان" و بسیاری از شرکت ها ظاهرا تصویب این تنظیمات بدون تغییر آن را شامل یک دامنه آنها کنترل می شود.

همچنین بخوانید: وان پلاس به قرار دادن "قرار دادن شارژ 30" ویژگی های بی سیم در 8 سری گوشی های هوشمند

"در شرایط عملی این به این معنی است که هر کس کنترل corp.com می تواند منفعلانه رهگیری ارتباطات خصوصی از صدها نفر از هزاران نفر از رایانه ها است که تا پایان گرفته در خارج از یک محیط سازمانی است که با استفاده از این "پارسیان" طراحی برای آن دامنه دایرکتوری فعال,' این کربس گزارش شفافی.

در طول سال, مایکروسافت, منتشر کرده است چندین نرم افزار تکه برای کمک به مقابله با "نامی برخورد". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب