ماساچوست می پیوندد شمال شرقی گروه به دنبال در چگونه به ظهور مجدد از coronavirus کابوس

توسط adamg در دوشنبه 04/13/2020 - 6:06pm فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی اعلام کرد این بعد از ظه

توسط ABDOOSNEWS در 26 فروردین 1399

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی اعلام کرد این بعد از ظهر که ماساچوست اتحاد پیوست نیوجرسی و آمریکا دیگر در آنچه که می تواند یک تلاش هماهنگ شده به آرامی دوباره باز هر دولت در اقتصاد در یک جدول زمانی دیکته بهداشت عمومی نگرانی نه از هوی و هوس از رئیس جمهور دختر و پسر-در-قانون:

به رسمیت شناختن است که کشورهای خود را باید یکی از مجتمع های منطقه ای اقتصاد نیوجرسی فرماندار فیل مورفی, فرماندار نیویورک Andrew M. Cuomo, کانکتیکات, فرماندار ند لمانت پنسیلوانیا فرماندار تام گرگ دلاور فرماندار جان کارنی و رود آیلند فرماندار Gina Raimondo امروز اعلام کرد فرماندار ماساچوست چارلی بیکر پیوستن چند شورای دولتی برای بازگرداندن اقتصاد و مردم بازگشت به کار. این اطلاعیه می سازد متحده مداوم رویکرد منطقه ای برای مقابله با این COVID-19 بیماری همه گیر.

گروه هماهنگی – متشکل از یک متخصص سلامت یکی توسعه اقتصادی و کارشناس مربوطه رئیس ستاد از هر دولت -- را با هم کار کنند برای ایجاد یک به طور کامل یکپارچه منطقه ای در چارچوب به تدریج لغو متحده اقامت در خانه سفارشات در حالی که به حداقل رساندن خطر افزایش گسترش ویروس.

این شورا ایجاد این چارچوب با استفاده از هر ابزار در دسترس برای به انجام رساندن هدف کاستن از انزوای اجتماعی بدون تحریک تمدید گسترش - از جمله تست, تماس, ردیابی, درمان و اجتماعی فاصله – و تکیه بر بهترین موجود علمی و آماری و اجتماعی و اقتصادی اطلاعات برای مدیریت و ارزیابی این ابزار.

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن