فورت مایرز توانا صدف هنوز هم در برگزاری الگو برای شروع از ایالت فلوریدا در لیگ فصل

گرگ Hardwig ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:26 PM EDT آوریل 8 سال 2020در حالی که این دو یک جنوبی لیگ به تازگی به

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در حالی که این دو یک جنوبی لیگ به تازگی به تعویق افتاد بازی تا 15 ژوئن در ایالت فلوریدا در لیگ هیچ گونه تاریخ در این نقطه است.

"هیچ چیز تغییر کرده است" فورت مایرز توانا صدف جمهور باب Ohrablo روز جمعه گفت. "ما هنوز هم نمی دانم چه باز تاریخ است. بخشی از آن بستگی دارد که چه لیگ اصلی بیس بال می خواهد به لیگ کوچک است."

MLB تا به حال چند برنامه های مختلف به اشتراک گذاشته شده در ماه گذشته از جمله شروع فصل در بهار سایت ها آموزش در آریزونا و فلوریدا است که تاثیر می گذارد هر تیم در کلاس یک ایالت فلوریدا در لیگ که امکانات مشترک با MLB که انجام آموزش بهار.

طرح اخیر که MLB است و با توجه می کند استفاده از بهار سایت آموزشی به جای انتقال به صفحه اصلی استادیوم برای برگزاری یک نوع از بهار آموزش و سپس به تغییر یک فصل به طور منظم زمانی در اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای است.

بیشتر: دوقلوها مینه سوتا اعلام 2020 کارکنان مربیگری برای تازه مارک توانا صدف

بیشتر: فورت مایرز معجزه اعلام تغییر نام به توانا صدف

به طوری که با روشن شدن راه را برای لیگ مانند FSL که توانا صدف در بازی برای شروع. این FSL را لغو آن همه ستاره بازی بود که برنامه ریزی شده برای تاریخ 23 ژوئن در تاریخی جکی رابینسون Ballpark. لیگ جمهور تری رینولدز نمی ارائه هر گونه جزئیات در یک ممکن است برای شروع فصل در ساخت آن اعلام خواهد شد.

"ما نمی توانید صبر کنید برای دریافت ایالتی فلوریدا لیگ فصل در جریان است اما سلامت و ایمنی ما طرفداران بازیکنان و کارکنان ما بیشترین اولویت" رینولدز گفت: در یک نسخه.

"من فکر می کنم همه چیز تغییرات زیادی در یک روز به صورت روز" Ohrablo گفت. "یک مهلت می رود و سپس یک بعدی می آید."

فلوریدا آغاز کرده است برای بازگشایی, با برخی از غیر ضروری کسب و کار باز به بالا مطابق با برخی از دستورالعمل های این هفته است.

"آن را به خوبی برای دیدن ما شروع به گرفتن به حالت عادی اما زمانی که شما در حال صحبت کردن در مورد یک جرم مقدار از مردم به محل برگزاری" Ohrablo گفت. "من فکر می کنم که احتمالا به عنوان دور به عنوان فرماندار نگران است که احتمالا 3 یا 4 در لیست خود را از مراحل. ما نیاز به پایبندی به آنچه که فرماندار و مقامات بهداشتی می گویند."

CenturyLink مجموعه ورزشی که در آن هموند ورزشگاه خانه توانا صدف و بهار آموزش خانه دوقلو واقع شده است شد به یک درایو از طریق coronavirus تست سایت در دوشنبه, مه 4.

بیشتر: Lee County COVID-19 تست سایت می شود تقریبا دو برابر تعداد کیت پس از در حال اجرا از شنبه

"بود که انجام می شود از طریق شهرستان" Ohrablo گفت. "من فکر می کنم آن را بیشتر تست سایت در سراسر دولت است. من خوشحالم که آنها با استفاده از این هموند ورزشگاه پیچیده برای انجام این کار است. آن را قطعا یک محل بزرگ است."

توانا صدف جدید, نام سابق فورت مایرز معجزه, پس از از دست دادن بازی ها و طرفداران در حضور و غیاب در طول همه گیر است و تحت تاثیر آن فروش کالا جدید. اما آنها اضافه کردن چیزی است که دیگر تیم های ورزشی انجام می دهند, فروش ماسک صورت با آرم تیم است. ماسک در دسترس هستند برای پیشسفارش با بخشی از فروش رفتن به "خدمات ضروری" تیم پست در رسانه های اجتماعی می گوید.

"این یک فرصت برای علاقه مندان به امن ماندن و نشان دادن صدف رنگ" Ohrablo گفت.

در علاوه بر این به توانا صدف Zawyer ورزشی نیز صاحب ECHL را جکسون Icemen. مانند فلوریدا Everblades این Icemen منتشر شده خود را در صفحه اصلی برنامه.

"این ملاقات با تعداد زیادی از امید" گفت: Ohrablo که همچنین رئیس جمهور از Icemen. "ما رو عالی پوشش. مردم آنها را درک کنند که وجود دارد این است که یک نور در انتهای تونل. ما مطمئن هستیم که در انتهای تونل است."

گرگ Hardwig یک خبرنگار ورزشی برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram, Facebook و Twitter: @NDN_Ghardwig ایمیل او را در ghardwig@naplesnews.com. پشتیبانی محلی نگاری با این پیشنهاد اشتراک ویژه در https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب