تجربه یک تب رویا: نگاهی به سفر از غرب با هند ببر تگزاس

Psychedelic rock band هند ببر در تگزاس در حال گرفتن مردم در یک سفر هر چند این لزوما نوع سفر که به ذهن می آید.

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399

Psychedelic rock band هند ببر در تگزاس در حال گرفتن مردم در یک سفر هر چند این لزوما نوع سفر که به ذهن می آید. این گروه با انتشار این ویدئو برای آهنگ "تب رویا" در چهار شنبه, مه 13 در 9:15 pm.

آنها را غربالگری تصویری زنده در گلوستون آن طرح ریزی از خانه خود را در ملی, هتل, هنرمند Lofts و میزبانی مجازی سازمان دیده بان حزب زمانی که تصویری زنده رود آن شب. گروه شده است در قرنطینه با هم ماندن و تمرین در lofts شده اند که هماهنگی برنامه های ویژه در طول قرنطینه برای سرگرم کردن ساکنان و همسایگان.

این ویدئو به کارگردانی کتی مک داول و نوشته شده توسط خواننده سرب مل Mo'Black و گیتاریست کلارک هاوزر طول می کشد بینندگان را به غرب وحشی و در یک سفر معنوی به تصمیم می گیرید که دوست است یا دشمن.

شخصیت سرب, بازی های برگزار شده توسط درامر Victhor Resendiz شروع خود گرد و خاکی بعد توسط پله به کوچک و خالی کلیسا که در آن او trustingly طول می کشد یک جرعه جمعی شراب. او به پایان می رسد تا نفس نفس زدن برای هوا و دور کشیده شده توسط یک یاغی, بازی های برگزار شده توسط نوازنده بیس کوین بارنز.

از آنجا سفر خود را تنها غریبه می شود زمانی که او می یابد خود را با نوشیدن یک shaman, بازی های برگزار شده توسط هاوزر. در طول سفر خود او شاهد خیانت او رنج می برد در کلیسا توسط یک فروشنده روغن مار توسط گیتاریست و خواننده Jaron سالن.

شخصیت اصلی مجبور به حرکت به موقعیت هایی که تبدیل شدن به بیشتر وخیم تا کل داستان به پایان می رسد با یک خوب قدیمی از مد افتاده در ضربات پنالتی. شش دقیقه موزیک ویدیو می تواند به عنوان یک فیلم کوتاه خود را با توجه به جزئیات و داستان غنی خط. جلوه های ویژه و ویرایش همه کاملا به پایان رسیده با موسیقی ظریف تفاوت های ظریف از این آهنگ.

"تب رویا" منتشر شد تقریبا دقیقا یک سال پیش خود به خود با عنوان اولین آلبوم در Mas موسیقی سوابق.
Mo'Black نوشت: این آهنگ سال پیش پس از یک مشکل بیماری که در آن او با تجربه تب بالا. "شما در این مه آلود دولت زمانی که شما بیمار هستید و من نگه داشته از شنیدن این آهنگ در سر من," او می گوید.

"من دروغ وجود دارد و من نمی توانم از فکر کردن در مورد آن را فقط در سر من. من تا به حال به معنای واقعی کلمه و نوشتن آن همه را بنابراین من می تواند به خواب بروید."

Mo'Black و هاوزر توسعه پیچیده خط داستان هم با الهام از تکرار ریف گیتار از آهنگ که conjures تا عکس از سرجیو لئون اسپاگتی وسترن, فیلم خوب, بد و زشت.

"آن آغاز شده به عنوان یک مفهوم بزرگتر و سپس ما کار می کرد رو به پایین به جزئیات کوچکتر. سپس آن را مفصل تر و دقیق تر و پس از آن احتمالا بیش از حد دقیق" می خندد هاوزر.

گروه سفر به شلیک تصویری در محل سکونت مدیر زمین در نزدیکی La Grange جایی که آنها تمام ماند آخر هفته برای فیلمبرداری. آنها داوطلب خدمت سربازی به کمک دوستان و هموطنان روان راک چارلی و لورن ادی از EL LAGO, گرگ Latham پادشاه کشور و کوین دکر از موم رویا.

آنها برنامه ریزی شده بود در انتشار این ویدئو به مناسبت سالگرد یک سال از آلبوم خود را هنگامی که آنها نیز با توجه به توان خود برای اولین بار اصلی تور های صورتحساب با احترام psych گروههای راک حباب توله سگ و اسید مادران معبد.

البته تور لغو شد با توجه به COVID-19 همه گیر و طنز از موضوع این آهنگ و ویدئو را از دست داده است در آنها.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب