آیا تا به حال دست کم گرفتن قلب رودی T

هفته گذشته رودی Tomjanovich — رودی T به خوبی همه — شد و در نهایت انتخاب به مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. او شده

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

هفته گذشته رودی Tomjanovich — رودی T به خوبی همه — شد و در نهایت انتخاب به مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. او شده است تا برای افتخار چندین بار اما در نهایت آن را در سال 2020 همراه با بازیگران بسکتبال افسانه ای که شامل کوبه برایانت و تیم دانکن.

آن را مورد لعنت زمان.

خیلی راه Guy V. لوئیس که رفت به سالن در سال 2013 Tomjanovich مجبور شد به صبر قربانی برخی از همان تعصب عجیب و غریب برگزار شد که لوئیس برای مدت طولانی.

در مورد لوئیس آن را خیره کننده ناراحت در دست NC امور خارجه و پویا مربی جوان جیم Valvano که الهام بخش جهانی بسکتبال با خود را از دست نبرد به سرطان است. آن را بر قدرت برخی از افراد در رسانه ها به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار که با وجود مدارک.

Tomjanovich از سوی دیگر بود قربانی مختصری از روی لئامت دادن به عنوان مربی لیکرز و همچنین درک است که این راکت ها استعداد خود را به عنوان در اوایل '90s توسط مایکل جردن بود که تلاش دست خود را در بیس بال برای بسیاری از هر دو فصل است. Tomjanovich چپ لیکرز در میان شایعات او و برایانت قادر به همکاری وجود داشته باشد اما او اذعان کرده است که فرسودگی شغلی همراه با تشخیص سرطان شدند واقعی مجرمان.

برای سال های بسیاری از همسالان مانند گرگ Popovich و Mike D'Antoni باید تعجب با صدای بلند آنچه را که در نهایت به Tomjanovich به سالن. در ژانویه 2019, Popovich گفت: هوستون کرونیکل "او کردم این اعتبار برای آن است. او این اطلاعات را برای مدتی. بنابراین این نوع از رمز و راز که چرا او را در."

این فقط Tomjanovich رزومه به عنوان یک مربی این است که باعث می شود او را به مستحق. او پنج بار NBA همه ستاره و به حال خود تعداد بازنشسته توسط راکت و افتخار میشیگان که در آن او یک آمریکایی است. نگه داشتن در ذهن مشاهیر سالن از شهرت شامل مشاغل دانشگاهی از بازیکنان و مربیان است.

در علاوه بر این به دو عنوان در هوستون به عنوان یک سر مربی Tomjanovich موفق به کسب یک مدال طلا به عنوان سر مربی از 2000 المپیک تیم مردان. که تیم نبود ستاره نکردم فهرست اسامی قبلی رویای تیم رو به مراتب بیشتر استعداد های بین المللی بیش از دیگران قبل از آن است.

اما مسابقات قهرمانی جهان در سال 1998 که در آن Tomjanovich تولید می شود شاید قابل توجه ترین مربیگری عملکرد. با تحریم در NBA بسکتبال ایالات متحده آمریکا مجبور شد برای جمع آوری یک ragtag گروه دانشگاهی و سابق NBA بازیکنان بسیاری از آنها در اروپا است. با وجود شانس قریب به اتفاق آنها دستگیر مدال برنز.

البته هوستون طرفداران را به یاد داشته باشید Tomjanovich به عنوان مربی از راکت ها در طول روز های شکوه از اوایل '90s. پس از برنده شدن خود را برای اولین بار در سال 1994 موشک re-anniversary با کلاید درکسلر پیوستن به Hakeem Olajuwon در midseason موفق به کسب قهرمانی با وجود باز برگشتی به عنوان یک ششم دانه. پس از جارو اورلاندو در فینال Tomjanovich ادا معروف خود خط: "آیا تا به حال دست کم گرفتن قلب یک قهرمان است."

اتصالات است که پس از آن که آن را در این زمان طولانی در نهایت به نقطه ای در سالن Tomjanovich غنی سزاوار است. با وجود همه تمجید و دستاوردهای بودن underdog به نظر می رسد با توجه به رودی T.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن