Coronavirus Q&A: کارشناسان بهداشت و جواب سوالات خود را در آزمون های درمان و علائم

کارل اشنایدر فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:55 AM EDT May 13, 2020در تلاش برای نگه داشتن خوانندگان ما مطلع

توسط ABDOOSNEWS در 25 فروردین 1399

در تلاش برای نگه داشتن خوانندگان ما مطلع از اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه ایجاد سوال و پاسخ وبلاگ زندگی می کنند به مخاطبان سوالات و مطلع نگه داشتن آنها.

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا تا سوال در مورد کوروناویروس. ما در حال پاسخ دادن به آنها.

تعدادی از ارسال سوالات مربوط به سلامت و پزشکی زمینه است. این است که ما چهارم سلامت و پزشکی مربوط به Q&A در دو مورد اول را می توان در لینک های زیر کلیک کنید.

پزشکی Q&A PT. 1: FGCU حرفه ای پزشکی خود را پاسخ سوالات coronavirus

پزشکی Q&A PT. دوم: پاسخ به کارشناسان بهداشت و پزشکی سوالات

پزشکی Q&A PT. سوم: سلامت و پزشکی پاسخ سوالات

اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه با همکاری دانشگاه بین المللی چابهار به ارائه حرفه ای و متخصص پاسخ.

اینها اساتيد پاسخ. می آید از تخصص خود و با آنها صحبت نمی کنم برای FGCU. هر سه اعضای هیات علمی بخشی از Marieb دانشکده بهداشت و خدمات انسانی در سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه.

ما نگه داشته ام پاسخ کلمه به کلمه اما سوال ویرایش شد برای وضوح قبل از ارسال آنها را به شرکای ما در FGCU.

رابرت Hawkes MSPA PA-C

هکس است مدیر موسس دستیار پزشک مطالعات برنامه در Marieb دانشکده بهداشت و خدمات انسانی در FGCU.

سوال: می تواند به ما کمک پزشکی دریافت کنید آنلاین یا از طریق تلفن در فلوریدا?

پاسخ: اگر شما احساس می کنید که شما شده اند در معرض و علائم COVID-19 شما باید تماس خود را به ارائه دهنده مراقبت های اولیه و یا بخش بهداشت محلی. بسیاری از محلی پزشک دفاتر با استفاده از پزشکی از راه دور برای برقراری ارتباط با بیماران در خانه های خود. چندین شرکت بیمه باید چشم پوشی شرکت برای پرداخت telehealth بازدیدکننده داشته است به آن را آسان تر برای دریافت مراقبت های بهداشتی. فلوریدا وزارت بهداشت نیز بسیاری از منابع آنلاین در دسترس floridahealthcovid19.gov

س: چه چیزی است که انجام می شود اجازه می دهد تا coronavirus آزمون به تجزیه و تحلیل در بیمارستان و پزشکان ، دفاتر و سایر تنظیمات بالینی به جای داشتن به ارسال آنها به آزمایشگاه های مستقل?

یک: به عنوان جدیدتر COVID-19 آزمون در دسترس برخی از بیمارستان های سیستم و شیوه های پزشک ممکن است قادر به ارائه اطلاعات بیشتر در سایت تست. جدید روش های تست برای COVID-19 تایید شده اند و کاهش زمان انتظار برای نتایج. سریع COVID آزمون آغاز خواهد شد تا در دسترس خواهد بود در هفته های آینده.

س: می توانید فلوریدا انجام ردیابی تست نشده است ؟

یک: زمانی که مقامات بهداشت عمومی در حال اطلاع از COVID-19 عفونت آنها تلاش خواهد کرد برای شناسایی افرادی که ممکن است تا به حال تماس نزدیک با فرد آلوده. فلوریدا مقامات بهداشت در حال حاضر استفاده از این نوع تماس با ردیابی.

تحولات جدید با تماس با ردیابی ممکن است شامل برنامه های کاربردی بر روی تلفن خود را به دیدن اگر شما شده اند در مجاورت نزدیک با یک فرد که دارای آزمایش مثبت برای COVID. برنامه داوطلبانه است و یک فرد بپرسید که تست مثبت به ناشناس هشدار برنامه از نتایج خود را. با استفاده از بلوتوث سیگنال های برنامه را به اطلاع دیگر کاربران که تا به حال تماس نزدیک با فرد آلوده. چندین برنامه هنوز در مراحل رشد و نمو کرده اند هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده است برای استفاده عمومی است.

س: اگر من علائم COVID-19 من ماشین CPAP تواند مفید باشد برای تنفس?

A: اگر شما با استفاده از یک ماشین CPAP برای کمک به آپنه خواب همچنان به استفاده از تجهیزات خود را اگر شما گمان می برند COVID-19. چون CPAP می aerosolize ذرات مهم است به خواب در یک اتاق خواب جداگانه برای به حداقل رساندن خطر افشای دیگران به COVID. اگر شما سوال در مورد استفاده از CPAP لطفا با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را.

س: چرا آن را طولانی برای COVID-19 نتایج آزمون?

یک: به عنوان بهبود COVID تست می شود در دسترس طول زمان مورد نیاز برای دریافت نتایج خود ادامه خواهد داد به کاهش. غذا و داروی آمریکا به تازگی تصویب سریع COVID-19 آزمون است که می تواند تولید نتایج مثبت در حدود 5 دقیقه. توسعه و توزیع این تست کیت آغاز خواهد شد در این ماه است.

Jayanta Gupta, MD, دکترا,

گوپتا استادیار گروه FGCU و مدیر بهداشت عمومی - علوم سلامت اپیدمیولوژی برنامه در Marieb دانشکده بهداشت و خدمات انسانی.

سوال: اگر شما یک حامل coronavirus, چگونه آن را با شما ؟

پاسخ: دوره کمون از coronavirus یعنی مدت زمان بین ورود ویروس در بدن و شروع علائم و یا نشانه محدوده به طور معمول بین 2-14 روز. فرد آلوده می تواند گسترش عفونت در طول دوره جوجه کشی, حتی اگر آنها نمی, برگزاری نمایشگاه علائم. پژوهش حاضر همچنین نشان می دهد که این ویروس می تواند باقی بماند در بدن برای چند روز و حتی پس از رفع کامل علائم. در حالی که وجود دارد این است که هنوز به یک اجماع در این مسئله بهتر است که بیماران مبتلا به عفونت کرونا ويروسی خود جدا برای 8 روز و حتی پس از علائم ناپدید می شوند.

س: فلوریدا جراح عمومی گفت که مردم با "استفاده طولانی مدت از کورتیکواستروئیدها" باید در خانه بمانند. آیا این شامل به طور گسترده ای استفاده می شود OTC Flonase اسپری?

یک: در حال حاضر هیچ شواهد نشان می دهد که استنشاق استروئیدها استفاده می شود برای مدیریت آسم از جمله Flonase افزایش خطر ابتلا COVID-19 یا تشدید علائم آن و یا عوارض. در حالی که درست است که استفاده طولانی مدت از کورتیکواستروئیدها می تواند سیستم ایمنی را تضعیف ساخت یکی بیشتر مستعد ابتلا به عفونت های, این است که خیلی کمتر از یک نگرانی با استنشاق استروئیدها مانند Flonase. بيماران مبتلا به آسم نباید قطع داروهای خود را مگر اینکه به طور خاص توسط پزشک توصیه به انجام این کار.

س: اگر تست شما مثبت برای ویروس مرگ برخی ؟

یک: مورد مرگ و میر است که تعداد مرگ و میر ناشی از یک بیماری خاص تقسیم بر تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری بیان شده در درصد. گزارش های اخیر در COVID-19 در ایالات متحده در مجله عوارض و مرگ و مير گزارش منتشر شده توسط CDC می گوید که "مرگ و میر بود که بالاترین در افراد ≥85 اعم از 10 درصد به 27 درصد و پس از 3 درصد به 11 درصد در میان افراد سالخورده 65-84 سال, 1 ٪ تا 3 ٪ در میان افراد سالخورده 55-64 سال 1 درصد در میان افراد سالخورده 20-54 سال و مرگ و میر در میان افراد سالخورده ≤19 سال". شانس مرگ ناشی از این ویروس با افزایش سن و همچنین همزمان با عوارض جدی مانند بیماری های قلبی و دیابت و بیماری های ریوی.

س: آیا آن را نمی تواند عاقلانه برای مردان به تراشیدن موهای صورت برای کاهش تصادفی virus قطرات چسبیده به موها?

یک: در حال حاضر هیچ شواهد نشان می دهد که یک ریش یا سبیل و افزایش خطر ابتلا به کوروناویروس. قطرات تنفسی حاوی ویروس می تواند زمین در هر قسمت از صورت و حتی اگر آن را پاک تراشیده. مهم این است که برای حفظ فاصله اجتماعی و نه هر کسی که سرفه یا عطسه کردن در شما. اگر شما با داشتن مشکل در اتصالات یک نوع خاص از ماسک به دلیل موهای صورت خود را و سپس شاید آن ممکن است یک ایده خوب به آن را تر و تمیز کمی!

Loureen Downes, دکترا, FNP-میلاد

Downes یک استادیار در FGCU و مدیر دکتر از خدمات پرستاری, پرستار پزشک برنامه در Marieb دانشکده بهداشت و خدمات انسانی.

سوال: من خوانده ام که بیشتر بیماران گزارش اسهال است. است این پیشنهاد اگر شما سرفه و اسهال اما بدون تب و درد و لرز و تنگی نفس و غیره. که شما آزمایش می شود?

پاسخ: بحث خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اگر شما باید آزمایش COVID-19 اگر شما یک جدید خشک سرفه و اسهال بدون علائم دیگری مانند تب و تنگی نفس. با توجه به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری افراد با COVID-19 ممکن است درد و درد و گرفتگی بینی و آبریزش بینی و گلو درد یا اسهال اما این علائم معمولا خفیف و شروع به تدریج.

س: اگر کسی سرفه و خود را جدا کند و انزوا در پایان 2 هفته حتی اگر فرد هنوز سرفه یا 2 هفته بعد از سرفه متوقف می شود?

یک: اگر تنها علائم سرفه و شما خود جدا برای دو هفته دیگر توسعه علائم شما ممکن است قطع self-جداسازی حتی اگر سرفه ادامه داشت. سرفه ممکن است باقی بماند برای چند هفته در برخی از افراد حتی زمانی که coronavirus عفونت کاملا برطرف شده است.

Q: آیا مدیکر پوشش COVID-19 آزمایش و درمان است ؟ چه درصد ؟

A: بله تست برای COVID-19 است که تحت پوشش Medicare Part B زمانی که دستور توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی پس از 4 فوریه سال 2020 است. به صورت سرپایی درمان COVID-19 هزینه برای افراد با سنتی Medicare Part B 198 $معافیت و 20 درصد بیمه اتکایی که شامل بسیاری از خدمات از جمله پزشک و آمبولانس اورژانس حمل و نقل.

مزایای مدیکر بستری در بیمارستان برای درمان خواهد بود موضوع را به مدیکر قسمت معافیت از $1,408 در هر دوره سود در سال 2020 است. بخشی نیز نیاز روزانه copayments برای تمدید بستری در بیمارستان و SNF باقی می ماند. برای تمدید بیمارستان بهره مند خواهد پرداخت $352 copayment در هر روز (روز 61-90) و $704 در هر روز برای طول عمر ذخیره روز. سنتی مزایای مدیکر که نیاز به پست-مراقبت حاد پس از بستری شدن در بیمارستان را copayments از $176 در هر روز برای تمدید روز در یک SNF (روز 21-100).

مزیت مدیکر برنامه های مورد نیاز برای پوشش مدیکر بخش A و بخش B از جمله COVID-19 تست.

س: می توانید coronavirus عبور از طریق ماسک صورت گیشه به فروش می رسد?

یک: روشن است که اگر coronavirus می توانند از طریق ماسک صورت به فروش می رسد بیش از مقابله با آن خواهد شد بستگی به نوع ماسک صورت و پارچه مورد استفاده برای ایجاد ماسک. ماسک صورت ساخته شده از ضخیم محکم بافته شده پارچه را به حفاظت بهتر از کسانی که ساخته شده از مواد نازک.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند با پوشیدن یک ماسک صورت در جامعه تنظیمات که در آن شما ممکن است قادر به حفظ اجتماعی فاصله حداقل شش فوت مانند فروشگاه مواد غذایی یا داروسازی. ماسک صورت ممکن است به کاهش گسترش ویروس از افراد که ممکن است علائم هستند اما شما با COVID-19. با پوشیدن یک ماسک برای محافظت از کسانی که در اطراف شما.

س: چه مدت علائم خفیف از COVID-19 آخرین و چگونه باید با شما رفتار آنها را ؟

یک: علائم خفیف از COVID-19 گذشته حدود 2 هفته تا 3 هفته. با توجه به مرکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) بسیاری از افراد با علائم خفیف هستند قادر به بازیابی در خانه. برای علائم خفیف توصیه های زیر ارائه شده است از CDC:

  • ماندن خانه از محل کار و مدرسه و دور از دیگر اماکن عمومی.
  • مانیتور علائم خود را با دقت. اگر علائم شما بدتر تماس با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را بلافاصله.
  • استراحت و هیدراته باقی بماند.
  • اگر شما یک قرار ملاقات های پزشکی تماس با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی جلوتر از زمان و به آنها بگویید که شما و یا ممکن است COVID-19.
  • فوريت های پزشکی مانند مشکل تنفس مداوم درد در قفسه سینه جدید سردرگمی و یا تغییر در هوشیاری blueish لب از چهره 911 تماس بگیرید و اطلاع اعزام پرسنل که شما و یا ممکن است COVID-19.
  • پوشش خود را از سرفه و عطسه.
  • دستهای خود را با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه و یا تمیز کردن دست های خود را با یک دست بر اساس الکل ضد عفونی کننده که شامل حداقل 60% الکل است.
  • تا آنجا که ممکن است اقامت در یک اتاق خاص و به دور از افراد دیگر در خانه خود را. همچنین شما باید با استفاده از یک حمام جداگانه اگر در دسترس است. اگر شما نیاز به اطراف افراد دیگر در داخل یا خارج از خانه و پوشیدن ماسک.
  • جلوگیری از به اشتراک گذاری آیتم های شخصی با افراد دیگر در خانواده خود مانند ظروف و حوله و ملافه
  • پاک کردن تمام سطوح است که در حال لمس اغلب مانند شمارنده کابینت آشپزخانه و دستگیره های درب. استفاده خانگی تمیز کردن اسپری و یا دستمال مرطوب با توجه به برچسب آموزش


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب