کیپ ساحل برای باز کردن; pickelball و تنیس بازگشت; توپ پارک را یک هفته صبر کنید

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:03 PM EDT آوریل 4 سال 2020کیپ مرجانی ساحل و پارک سگ را بازگشایی

توسط ABDOOSNEWS در 16 اردیبهشت 1399

کیپ مرجانی ساحل و پارک سگ را بازگشایی سه شنبه به عنوان شهر حرکت برای افزایش مناطق تفریحی عمومی قابل دسترسی برای استفاده پس از بسته شدن به صورت هفته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

همه محله ها و پارک های جامعه از جمله قایق بادبانی باشگاه ساحل و اسکله باز خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر

کارکنان پارک خواهد بود نظارت بر پارک ها را به مطمئن شوید که اجتماعی فاصله استاندارد مشاهده شده و بازیکنان باید رعایت یک ساعت زمان محدود برای هر گروه.

روتاری پارک سگ را بازگشایی اما هیچ صندلی ارائه خواهد شد ساکنان که می خواهید به نشستن باید خود را به ارمغان بیاورد صندلی.

پارک ها هنوز محدود به پیاده روی و دوچرخه سواری و زمین های بازی بسته باقی خواهد ماند.

تنیس و pickelball دادگاه دوباره باز خواهد شد اما تنها چهار بازیکن اجازه خواهد داشت در دادگاه بدون تماشاگر خواهد شد مجاز است.

اتاق استراحت و پارکینگ باز خواهد شد در پارک امکانات.

در حالی که این شهر در تلاش است تا هماهنگی باز با امکانات Lee County آن را به تاخیر باز کردن رشته های ورزشی.

لی شهرستان افتتاح زمینه هفته گذشته اما کیپ مرجان پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیر کری Runyon گفت: این شهرستان قادر به باز کردن آن رشته ورزشی در اوایل به دلیل آن است که تمام وقت ناظران در رشته های ورزشی.

محدودیت در محل برای فعالیت های ورزشی در زمینه های چنین به عنوان اجازه می دهد تماس با ما و یا سازمان ورزش و ممنوعیت استفاده از dugouts نیاز به نظارت.

"ما لازم نیست که" Runyon گفت. "ما به برنامه کارکنان بنابراین ما در حال برنامه ریزی کارکنان ما برای 12 ماه مه به باز پس وجود خواهد داشت کسی وجود دارد به نظارت با محدودیت."

زمانی که این رشته ورزشی در مارس 12, گروه خواهد بود محدود به 10 شرکت کنندگان است. هیچ بازی لیگ و شیوه های سازماندهی شده و یا استفاده از dugouts یا حقه مجاز خواهد بود.

هفته گذشته اعضای شورای افتتاح پارک برای پیاده روی و دوچرخه سواری برگزار شد اما به عقب بر امکانات دیگر. این شهر به دنبال Lee County سرب در بازگشایی آن جمعيت بود که توقیف شده است به عنوان بخشی از یک طرح برای جلوگیری از گسترش این COVID-19.

اسکودوی کیپ شورای تصمیم گرفتند به رای هفته گذشته در افتتاحیه ساحل اشاره کرد که اسکودوی کیپ ساحل نسبتا جمع و جور نسبت به دیگر سواحل در منطقه است که به اجرا در امتداد خط ساحلی.

بیشتر: Lee County, سواحل, پارک, برای بازگشایی عمومی چهارشنبه

بیشتر: Lee County اعلام وضعیت اضطراری; کتابخانه ها و مراکز تفریحی نزدیک

بیشتر: کروناویروس در ناپل: ایالات متحده باز Pickleball مسابقات لغو شد

شورای شهر قرار داده بود محدودیت در استفاده از پارک برای پیاده روی و دوچرخه سواری تنها و تصمیم به باز کردن محبوب تنیس و pickleball دادگاه. اعضای شورای نگران بودند که مردم در حال انتظار برای یک نوبت در دادگاه می تواند با ایستادن نزدیک تر از شش پا اجتماعی فاصله استاندارد است.

این شورا دارای تاریخ و زمان آخرین کلمه در زمانی که اسکودوی کیپ مرجان امکانات عمومی بازگشایی شده است. یکی از عوامل در بازگشایی امکانات مردم را به کارکنان این امکانات است.

Runyon گفت: برخی از کارکنان در حال ساخت پول بیشتر در بیکاری از آنها خواهد کاری برای شهر و کاهش اشتغال ارائه



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن