خود را به ارمغان بیاورد ماسک زمانی که دیزنی چشمه بازگشایی چهار شنبه: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

مورگان Hines ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:07 PM EDT مارس 16 سال 2020ماسک صورت و متوسط چک ها و پرداخت ه

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1399

ماسک صورت و متوسط چک ها و پرداخت های نقدی هستند از زمانی که والت دیزنی جهان آغاز می شود فاز اول آن باز گشت طرح چهار شنبه با مشتقات جزئی بازگشایی دیزنی, چشمه بزرگ, خرید ناهار خوری و سرگرمی مجتمع واقع در سمت شرقی اورلاندو فلوریدا پارک.

"در حالی که ما پارک و هتل رفت و آمد مکرر باقی می ماند به طور موقت بسته مرحله به مرحله بازگشایی دیزنی چشمه خوش آمدید نقطه عطف به ما از طریق این بی سابقه ای با هم به عنوان مسئولانه به عنوان ما می توانیم" مت سیمون معاون رئیس جمهور از دیزنی بهار نوشت: در یک پست در Disney Parks Blog شنبه.

هنگامی که Disney World, Disneyland بازگشایی? یک تحلیلگر پیش بینی آن را نمی ممکن است تا 2021

"مطمئن وجود دارد مقدار زیادی از سحر و جادو در انتظار شما در دیزنی چشمه – آن را فقط ممکن است احساس کمی متفاوت تر از قبل" سیمون نوشت.

دیزنی در حال اجرای جدید سلامت و ایمنی به عنوان coronavirus همچنان به گسترش در سراسر جهان آلوده نزدیک به 1.5 میلیون نفر در سراسر ایالات متحده کشته شدن بیش از 88,200 مردم با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

به عنوان پارک بازگشایی آن را موسسه سیاست های جدید مطابق با راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و دیگر مقامات بهداشت و سازمان های دولتی.

بازداشت مرد: پس از کمپینگ در دیزنی جهان را کشف جزیره در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

این تغییرات عبارتند از:

  • ماسک صورت: تمام بازدید کنندگان و کارکنان و اعضای بازیگران بیش از سن 3 مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن "در صورت پوشش" برخی از مرتب کردن در همه زمان ها به جز زمانی که ناهار خوری.
  • متوسط نمایش: کلیه بازدیدکنندگان درجه حرارت گرفته خواهد شد و پس از ورود. هر کسی که دارای یک درجه حرارت از 100.4℉ یا بالاتر خواهد بود مجددا در تسهیلات اضافی اگر آنها موقت است در و یا بالاتر از 100.4 دو بار آنها اجازه خواهد داشت و نه خود را ،
  • فیزیکی فاصله و ظرفیت کنترل: دیزنی را محدود کردن تعداد افراد مجاز در و در برخی مناطق وجود خواهد داشت نشانه گذاری برای خطوط و دیگر اضافات برای اطمینان اجتماعی فاصله است را تایید کرد.
  • پاکیزگی: دیزنی است که در حال تلاش برای اضافه کردن بیشتر به عنوان ضد عفونی آنها مراقبت از امکانات خود را. آنها همچنین شستن دست و فاضلاب, ایستگاه های که آنها را تشویق بازدید کنندگان به استفاده از.
  • Cashless معاملات: دیزنی است که منع استفاده از پول نقد.
  • گاراژ و پارکینگ و ورودی: در فاز اول بازگشایی بازدید کنندگان خواهد شد به کارگردانی به پارک در دو گاراژ: نارنجی گاراژ و آهک گاراژ - تمام سطح تعداد زیادی بسته خواهد شد و ورودی محدود خواهد شد.

سیمون اشاره کرد که به عنوان زمان می رود اقدامات آنها را در دیزنی چشمه ممکن است با تغییر شرایط در طول زمان تکامل.

"ما می خواهیم به ارائه تمام دیزنی سحر و جادو شما می دانید و عشق با ایمنی مثل همیشه اولویت ما," او گفت:.

مرحله بعدی آغاز می شود و یک هفته بعد در روز شنبه, آوریل 27 با بازگشایی سه دیزنی و متعلق به اداره مکان: D-لوکس برگر (برای موبایل سفارشات), دنیای دیزنی و بازار Co-Op.

در طول دیزنی درآمدی تماس در مارس 5, مدیر عامل شرکت باب Chapek آماده نیست به حدس و گمان به زمانی که بقیه والت دیزنی جهان ممکن است بازگشایی شده است. او اعلام کرد که بازگشایی این شرکت اولین پارک پس از همه گیر شروع: شانگهای دیزنی توچال. چینی پارک که بسته شده بود از اواخر ماه ژانویه دوباره به فروش می رسد-را – البته کمتر-ظرفیت جمعیت دوشنبه.

دیزنی بازگشایی طرح: چه Shangai می توانید به ما بگویید که در مورد مجلس از ما پارک

'یک لحظه بسیار خاص': دیزنی لند شانگهای بازگشایی با اقدامات احتیاطی پس از coronavirus خاموش



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن