بونیتا اسپرینگز مرد 62 طول می کشد نهایی کایاک در فلوریدا چالش

لنس شیرر روزانه اخبار خبرنگارمنتشر شده 4:03 PM EDT مه 7 سال 2020علامت سیسیل برخوردار گرفتن در یک چالش است. بر

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399

علامت سیسیل برخوردار گرفتن در یک چالش است. بر خلاف برخی از افرادی که بیرون رفتن در آب برای آرامش 62 ساله کارآفرین نرم افزار scoutmaster و پدر هفت ساخته شده است یک عادت در تمدید کایاک نژادها تحت شرایط سخت است.

سه بار او را ور رفته زمین های باتلاقی چالش 300 مایل با حداکثر سرعت دویدن از تمپا به کلید حرکت ازاد و اهسته با حمایت و خدمه و یا reprovisioning مجاز اما او آماده بود برای چیزی بزرگتر.

در مارس 7, سیسیل مجموعه به تنهایی در یک دوره چهار بار به عنوان طولانی به عنوان آن مسابقه. سازماندهی شده توسط قبیله آب رویداد نامیده می شود نهایی فلوریدا چالش — پارو و portaging در اطراف شبه جزیره فلوریدا.

نهایی فلوریدا چالش یک از 1200 مایل پشتیبانی اعزامی نژاد شروع و پایان را در تمپا رقیب با آب آبی دریا باز معابر مهاجم قایق های تندرو و درختان افتاده در سراسر رودخانه به طور کامل مسدود کردن راه. همراه با پارو کردن St. mary's رودخانه و پایین ساوانی آن نیاز به 40 مایل حمل کشیدن کایاک و دنده همراه backwoods ورود به جاده های موقت سبد چرخ دار.

این بهار وجود دارد چالش های اضافی. پس از سیسیل آغاز سفر خود را از دولت تا حد زیادی تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اقامت در خانه سفارشات قرار داده بودند در محل پارک دولت که چک در نقاط مختلف پا از مسابقه بسته شد. خوشبختانه شرکت کنندگان در مسابقه ساخته شده آن را از طریق کلید های فلوریدا قبل از آنها به طور کامل بسته شده به بازدید کنندگان است.

علاوه بر این, یخ خشک, اردو غذاهای سیسیل بود شمارش به ارائه 5000 کالری در هر روز او سوخته در حالی که پارو از بین رفته از قفسه های فروشگاه به مصرف کنندگان در رفت و وحشت-خرید ولگردی و قانونی شکنی.

اطلاعات بیشتر در مورد نجات: 'معجزه' kayaker دوره نقاهت پس از نجات در پارک ملی اورگلیدز

"من از دست تمام بدن من چربی است. من از دست داد 16 پوند در طول مدت اما من بیشتر شد و سرحال من تا کنون بوده است" گفت: سیسیل. "شما نیاز به خوردن مقدار زیادی. من خوردن مقدار زیادی از پروتئین میله گرانولی را کنار بگذارید و انجیر و خرما و کشمش و آجیل" همراه با قهوه و بلغور جو دوسر او را گرم در یک سوز اجاق گاز اردوگاه.

"گاهی اوقات شما این قند پایین و شما نیاز به یک ضربه از انرژی است. من تا به حال یک بطری عسل و من فقط خط مستقیم آن را به دهان من."

نیز وجود دارد گاه به گاه رفتار مانند یک سخت بازپرسی کردن از دنده در Gator متل در شمال فلوریدا هامور تحویل با همسرش, جنیفر, در یک استراحت بین مراحل و آنچه او گفته بود بهترین وعده غذایی در سفر در کاپری خانه ماهی در جزایر کاپری.

بیشتر او معترضان در از بین بردن سلیمان و رودخانه به هر کجا که او می تواند در پایان روز اجرا, به دنبال خشک به اندازه کافی زمین برای احداث یک مرد چادر و امیدوار به باقی می ماند خشک در جزر و مد بالا. یک روز او هرگز شکست اردوگاه در همه نشسته شدید بادهای جانبی ساخته شده است که هر گونه تلاش در پیشرفت آن روز نا امن صورت می گیرد.

او چند بار در نظر گرفته شده ترک از جمله زمانی که او واژگون در آبهای خلیج مکزیک و زمانی که سکان در 18-پا اعزامی کایاک درستی کار باعث او را به پای او خام در تلاش برای کنترل آن.

کایاک برجسته کوچک 1-مربع-حیاط بادبان که می تواند در سوق دادن آن با وزش باد مطلوب اما سیسیل چپ بادبان پشت برای مراحل نهایی در سراسر فلوریدا و پایین سواحل غرب است.

با خیال راحت لذت بردن از طبیعت: شما هنوز هم می تواند لذت بردن از طبیعت — از 6 فوت دور — در محلی پارک ها و مسیرهای پیاده روی پیاده روی

با وجود gales از باد و متصل به سیسیل گفت: بزرگترین خطر او مواجه می شوند در 1200 مایل سفر بودند که بی پروا boaters در Intracoastal آبراه در حالی که تراورس تا سواحل شرق از دولت است.

دانستن اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که تا به حال شده است در محل قرار داده و او نیز وحشت زده در چگونه کثیری از دانش آموزان در بهار شلوغ با هم.

"وجود خواهد داشت 50 قایق کشیده تا به یک sandbar و هر دانشگاهی در امریکا بود سمت راست وجود دارد بچه ها با هم بسته بندی شده با موسیقی انفجار. به نظر من که بی پروا," او گفت:.

پارو و خواب در بیابان "من اعتقاد دارم که من ممکن است بیشتر اجتماعی دور فردی در دولت" گفت: سیسیل بود که در خود جز به resupplied توسط اعضای خانواده هر 300 مایل است.

اما در حالی که او ممکن است به تنهایی او را لمس. با دو تلفن های همراه و شارژ قدرت "آجر" دو واحد GPS و a personal locator beacon, سیسیل ارسال به Facebook در هر روز ارسال خود را "صبح تک گویی" و کوتاه کلیپ های ویدئویی به صدها نفر از دوستان و دریافت صدها پست در بازگشت. برخی از ارائه تشویق و برخی که تا به حال انجام چالش قبلا ارائه نکته و دیدگاه های خود را که در آن برای پیدا کردن یک وعده غذایی گرم و یا خشک کمپینگ نقطه.

"من صحبت کرد به من و همسرم هر روز. من با استفاده از تلفن برای آب و هوا و جزر و مد. من تا به حال تعداد زیادی از مردم برای کمک به tacticians," سیسیل گفت.

در حالی که فن آوری به حمایت از او و اندازه گیری به راحتی به اعضای خانواده در خانه سیسیل گفت که یکی از رضایت بخش ترین تجربه زمانی به دست آمد که این دستگاه با تکنولوژی بالا خراب شد.

بیشتر: پیشاهنگی پسر تست ایمپریال آب رودخانه در قایق

"من اولیه GPS شکست خورده ثانویه من GPS نشد گوشی من بود و من خوشحال" سیسیل گفت. "من پشت به من خلبان دانشجویی روز فقط قایقرانی همراه" مرور توسط مرده حساب و احساس باد در چهره اش.

پس از 40 روز — "پینه بر من پینه" او گفت:. "من متوقف پوشیدن دستکش." — سیسیل تکمیل سفر خود را در فورت د صوت دولت پارک در خلیج تمپا که در آن او تا به حال آغاز شده است. حتی با دولت را مستند, یک گروه از دوستان و هواداران برای استقبال از بازگشت circumnavigator او به عنوان پایه خود را کایاک در ساحل, زانو و ارائه خود را به دست و پا زدن جنیفر در یک ژست عاشقانه.

"این برآورده چیزی که من می خواستم به انجام 15 سال. من غذای آماده از این نژاد/سفر/سفر است که وجود دارد در حال تحول قدرت در محل کار," او گفت:. "این است که تحول."

در 20 سال گذشته به عنوان یک scoutmaster سیسیل است مربی یک نسل از پسران است. "آقا C" را به عنوان پیشاهنگان از سربازان 109 در بونیتا اسپرینگز او تماس گرفته شد و مدل سازی برای نیروهای نظامی خود را چه سراغ همه چیز در مورد.

"ما در یک کشور زیبا و تا زمانی که ما در حفظ و اجتماعی ما فاصله ما نیاز به تشویق در خارج فعالیت" سیسیل گفت.

قبیله آب بنیانگذار و سازمان استیو اسحاق گفت: تجربه مانند این کمک به مردم پیدا کردن چیزهایی که در خود آنها نمی دانند وجود دارد.

"چرا دیوانه چیزهای شبیه به این ؟ من شروع به قبیله آب برای افرادی که به دنبال یک چالش است. به من گفته شده است توسط بسیاری از افراد آن را تجربه زندگی در حال تغییر برای آنها" اسحاق گفت. "آنها متوجه, بدون توجه به آنچه شما در مقابل آنها قرار داده و با اراده و اعتماد به نفس آنها می تواند آن را اداره کند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن