به‌هیچ‌وجه تحمل از استخر پیش ساخته یک بار دیگر

این پوشش ژله ای که باعث افزایش طول عمر استخر می شود، از هجوم جلبک ها به استخر نیز جلوگیری می کند. این باعث می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این پوشش ژله ای که باعث افزایش طول عمر استخر می شود، از هجوم جلبک ها به استخر نیز جلوگیری می کند. این باعث می شود آنها بیشتر مستعد تجمع آلودگی و هجوم جلبک ها شوند. در این بخش، به معرفی ابعاد مختلف استخرهای فایبرگلاس و همچنین نحوه اجرا و راه اندازی آنها اشاره کردهایم. استخرهای پیش ساخته در ابعاد مختلفی وجود دارند که با توجه به متراژ فضا، نوع کاربری آن و سلیقه کارفرمایان، می توانید از ابعاد مختلفی برای ساخت این استخرها استفاده کنید؛ بنابراین استخرهای پیش ساخته کاربردهای متفاوتی دارند که می توانید در مکان های مختلف از آنها استفاده کنید. استخرهای پیش ساخته باید اغلب در فواصل بسیار طولانی حمل شوند، بنابراین باید تا جایی که امکان دارد باید بتوان آنها را به راحتی حمل کرد. به همین دلیل، نصب استخرهای فایبرگلاس معمولاً بیش از ۲ تا ۳ هفته طول نمی کشد. تا آنجا که به هزینه مربوط می شود، استخرهای فایبرگلاس معمولاً براساس اندازه و ویژگی هایی که انتخاب می کنید قیمت های متفاوتی دارند. این استخرها معمولاً بسیار سریعتر از استخرهایی که باید در محل ساخته شوند، نصب میشوند، مانند استخرهای شاتکریت و استخرهای آستر وینیل. اما این استخرها ممکن است برای همه شرایط مناسب نباشند. This ​data has been cre at ed wi th t he  help  of GSA᠎ Content ​Gene​rator ​DEMO!

به منظور خرید و نصب مناسب ترین استخر در محل اقامت خود، ابتدا باید با انواع استخرهای پیش ساخته آشنا شوید، بنابراین در این مقاله به بررسی ماهیت استخرهای پیش ساخته و مقایسه دو نوع اصلی استخرهای بتنی پیش ساخته و استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس خواهیم پرداخت. استخر سازها با استفاده از یک قالب از پیش ساخته شده استخر را شکل می دهند و سپس آن را با بتن پر می کنند. با این اوصاف، همچنان میتوانید استخر خود را در داخل زمین، بالای سطح زمین یا تا حدی بالای سطح زمین بسازید. ساخت استخرهای بتنی ممکن است ماه ها طول بکشد، اما می توانید استخری پیش ساخته ای را بسیار سریع و راحت درون زمینی در محل اقامت خود بسازید. استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد، نوعی استخر ساخته شده از مواد کامپوزیتی است که شامل فایبرگلاس (شیشهای پرزین)، رزین پلیاستر و گاهی اوقات هم از چوب استفاده میشود و یکی از سودمندترین و قابل تنظیم ترین راه ها برای تبدیل حیاط خلوت شما به یک پناهگاه در فضای باز است. البته که تجهیزات زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند قابل قبول باشد. نصب ساده تر: استخر از پیش ساخته شده است، بنابراین نیازی نیست ماشین آلات و تجهیزات با صدای بلند و گوش خراش را تحمل کنید.

همانطور که می دانید، بتن واقعا سنگین است، به همین دلیل بیشتر استخرهای بتنی پیش ساخته بزرگتر از ۳۵ در ۱۵ فوت نیستند. باید توجه داشت که میزان عیار بتن و روش آرماتور بندی استخر پیش ساخته در هنگام محاسبات مورد توجه قرار بگیرد . این شرکت ایرانی در زمینه ساخت و اجرای انواع استخرهای پیش ساخته، پارک آبی، جکوزی و … هنگام تهیه و استفاده از استخر پیش ساخته، به چه مواردی توجه داشته باشیم؟ فرآیند نصب استخرهای فایبرگلاس مشابه استخرهای پیش ساخته بتنی است که در آن استخر تولید شده در کارخانه پس از بسته بندی به محل اقامت شما ارسال می شود. این استخرها پس از ریختن بتن و خشک شدن کامل، برای نصب به محل حمل می شود. فیلترهای شنی ساخته شده از بدنه استیل ضد زنگ با مقاومت فشار 6 بار و سیلیس های با خلوص 99.8 درصد قابلیت جذب ذرات تا اندازه 30 میکرون را دارند و پس از آن فیلترهای کارتریجی ذرات تا اندازه 5 میکرون را نیز جذب خواهند کرد که طی این فرایند تقریباً تمامی پارامترهای فیزیکی معلق درآب جذب فیلترها می شوند و آب از شفافیت قابل توجهی برخوردار خواهد شد. داخل این پمپ تصفیه های شنی از شن سیلیس استفاده خواهد شد و در طول سال می توانید با یک بار پر کردن مخزن این پمپ ها از آن استفاده نمایید .

البته یکی از ویژگی های پمپ های تصفیه شنی عمل بک واش می باشد که این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا در زمان نیاز بتوانید شن داخل مخزن پمپ تصفیه را به کمک خود پمپ تصفیه شستشو دهید و زمان تعویض پمپ را به تعویق بیاندازید . هزینه ساخت استخر پیش ساخته فایبر گلاس با ابعاد مشخص 50 تا 60 درصد از استخر های بتنی با همان ابعاد کمتر است. استخرهای پیش ساخته شامل سه نوع اصلی از جمله: استخر پیش ساخته برزنتی (PVC) ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و رزین و استخر ایزی ست هستند. به طور کلی دو نوع استخرهای پیش ساخته برتر و دائمی وجود دارند، این دو گروه استخرهای پیش ساخته شامل استخرهای فایبرگلاس و استخرهای بتنی پیش ساخته هستند. این نمونه استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، قشنگه و ساده است به نظر من استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، استخر خوبی هستند . استخر های پیش ساخته برخلاف سایر استخر ها ، محصولاتی از قبل طراحی شده و آماده هستند که تنها باید آن را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود راه اندازی کنید .

آخرین مطالب