استخر پیش ساخته فایبرگلاس - هیوندای تولز ایران

این استخرها دارای ابعاد متنوعی هستند و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، محبوبیت بالایی دارند. گودبر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این استخرها دارای ابعاد متنوعی هستند و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، محبوبیت بالایی دارند. گودبرداری، پر کردن فضای اطراف استخر با ماسه بادی، اجرای تاسیسات استخر و در نهایت پیاده سازی زیبا سازی ها از جمله کارهایی است که در اجرای استخرهای پیش ساخته توکار انجام می شود. اما در استخرهای پیش ساخته با توجه به متریالی که برای ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد، تمیزکاری آنها بسیار راحتتر است. استخرهای پیش ساخته مزایا و معایبی دارند که در این مقاله آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد اما به صورت کلی، مزایا استخر پیش ساخته باعث شده تا این استخرها در ساختمان های زیادی مورد استفاده قرار گیرند. با این همه مهمترین ویژگی در استخرهای بازتاب بزرگی آنهاست. ویژگی آنتی باکتریال این استخرها این امکان را به تصفیه خانه میدهد که تا ۵ سال فقط با یک سیستم کلرزن و تصفیه ساده نیازی به تعویض آب نباشد. بویس خاطرنشان میکند که با توجه به مقام بلندپایه کرتیر، انتصاب او نشان میدهد که آتش مقدس در استخر بسیار مورد احترام بودهاست.

استخرهای آماده فایبرگلاس از چندین لایه فایبرگلاس، تقویتکنندههای فولادی و چسب قالبی ساخته شدهاند به همین دارای قالبی یکدست هستند و این قالب یکدست به شما این امکان را میدهد تا استخر آماده را با سرعت بالای و به آسانی نصب کنید. معمولا در هر یک از مدل های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، پله هایی تعبیه گردیده تا علاوه بر سهولت رفت و آمد، بتوان از آنها به عنوان نشیمن (جای نشستن لب استخر) نیز استفاده نمود. استخر مدتها پس از سقوط ساسانیان به عنوان سنگر دین زرتشت باقی ماند. این نوع از استخر های پیش ساخته از پایه کامپوزیت فایبر گلاس ساخته شده اند و از متریال خاصی جهت افزایش مقاومت کلی استخر، درون آن بکار گرفته شده است و جای هیچ نگرانی درمورد استحکام و مقاومت آن باقی نمی گذارد. بسیاری از بخشهای استخر کاوشنشده باقی ماندهاست و تنها کاوشهای محدود شهر به نیمه نخست سده بیستم و ارنست هرتسفلد و تیمی از دانشگاه شیکاگو بازمیگردد.

در نیمه اول قرن بیستم، استخر توسط ارنست هرتسفلد و سپس تیمی از دانشگاه شیکاگو به رهبری اریش اشمیت بهطور گذرا مورد بررسی قرار گرفت. استخر در درهٔ میان دو کوه رحمت (راست) و حاجیآباد (بالا) قرار دارد. آب در این میان آخشیگی بسیار مهم بهشمار میرود که از آنجا که رونده و سیال است از دیرباز برآسای نمادی برای پاکی بخشی شناخته میشدهاست. این دسته از محصولات قابل حمل میباشند, استخر برای ویلا یا جهت ذخیره آب و برای مصارف خانگی و کشاورزی, و استخر ایزی ست eas yset در ابعاد کوچک و بزرگ و مناسب برای بزرگسالان و استفاده های خانوادگی، آنها نیز تولید می شوند که با داشتن ابعاد و کیفیت بسیار بالا می توانند برای صنعت استخر پیش ساخته پرورش ماهی و آبزیان نیز مورد استفاده قرار گیرند، این نوع محصولات نیز از پمپ های تصفیه بهره برده و قابل استفاده در تمام سایز ها خواهد بود. ساخت استخر پیش ساخته داخل زمین و درون زمین, اجرای آن به صورت پرتابل, اینتکس بهترین سازنده و تولید کننده استخر در دنیا بوده و جزو اولین تولیدی استخر های پیش ساخته pvc گالوانیزه و موقت بشمار می آید . تکمیل پرکردن محلهای شیب معکوس و لبه ها با دوغاب سیمان در هنگام پر کردن با مخلوط، در محلهای مانند زیر پلهها و یا زیر لبهها که به صورت کنسول و دارای شیب معکوس میباشد، تعدادی شلنگ پلی اتیلنی 0.5 اینچ مطابق شکل زیر نصب گردد.

از کارشیو کلی گرفته تا ساختمایههای برهم آورنده سازه، پیاده کردن ظرافتهای هنری در قالب آجرچینی، کاشیکاری، گچبری، آینه کاری و بهطور کلی هر گونه آمود در سازه و در نهایت نسبتی که کالبد سازه با آیینهای دینی که برپایه پاسداشت آخشیگها بوده برقرار میکردهاست. بشر از دیرباز، به آب تنی کردن و شنا کردن به عنوان تفریحی که ذاتا ایجاد نشاط می کند، علاقه داشته و از چندین هزار سال پیش به هر آبگیر و برکه ای می رسید، خصوصا در فصول گرم سال، تنی به آب میزد! یکی از نکات بسیار مهم در زمینه بهداشت فضای استخر، ضد عفونی کردن آب بوده که توسط کلر صورت می پذیرد. فضلویه اسیر و در قلعه زندانی شد و یک سال بعد هنگامی که قصد فرار داشت اعدام شد. مفصلترین گزارش از ویرانههای استخر پیش از کاوشهای قرن بیستم توسط دو باستانشناس فرانسوی اوژن فلاندن و پاسکال کوست در اواخر سال ۱۸۴۰ انجام شد. این شهر از سده سوم پیش از میلاد تا اوایل سده سوم پس از میلاد به عنوان پایتخت فرتکهها و شاهان پارس شکوفا شد. به نظر میرسد مرکز مقاومت استخر بودهاست که با وجود تپههای اطرافش از تخت جمشید، پایتخت پیشین هخامنشیان، امنیت بهتری داشتهاست. ᠎Post has ᠎been c​reat᠎ed  with t he he lp ​of GSA Content Generator Dem ov᠎ersi᠎on.

آخرین مطالب