Smartphone scans placenta
یک مشورتی منتشر شده است برای همه مادران شیرده. Pixabay

توسط Puja Gupta

تغذیه با شیر مادر محافظ نوزاد از بسیاری از بیماری است و بهترین منبع تغذیه. تقویت سیستم ایمنی بدن به طور مستقیم با انتقال آنتی بادی ها از مادران است. به دنبال در حال حاضر زمانی که جهان در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر مادران شیرده باید اقدامات احتیاطی برای اطمینان از فرزند او نیست آلوده.

اموزش پترسون رئیس شیردهی مشاور Cloudnine گروه از بیمارستان بنگلور می فرستد از یک مشاوره ای برای همه مادران شیرده.

هر مادر و یک مادر شیرده نیاز به تمرین بهداشت:

تمرین تنفسی بهداشت در طول تغذیه با پوشیدن یک ماسک که در آن در دسترس

شستن دست قبل و بعد از دست زدن به کودک

به طور معمول تمیز و ضد عفونی کردن سطوح آنها را لمس کرد

این است که بیشتر توصیه می شود که شما صحبت می کنند به یک مشاور شیردهی را به اتخاذ اقدامات لازم در حال حاضر که پزشکان راه دور ارائه خدمات به بیماران است.

شرکت در آموزش مجازی برنامه ها به درک و یادگیری در مورد تغذیه با شیر مادر تکنیک های

اگر شما بیمار هستید را انتخاب کنید و مستقیم به شیر:

پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را قبل از هر تغذیه

hand-washing-4818792_960_720
شستن دست قبل از هر شستشو. Pixabay

اگر شما بیمار هستید را انتخاب کنید و به بیان شیر مادر:

اکسپرس شیر برای ایجاد و حفظ عرضه شیر.

اختصاصی پمپ باید فراهم شود.

شستن دستها قبل از دست زدن به هر گونه پمپ یا بطری قطعات و قبل از بیان شیر مادر است.

اگر ممکن است در نظر داشتن کسی است که به خوبی تغذیه با بیان شیر مادر به نوزاد.

توجه خود را به غذا و نوشیدنی است. جدید مادر باید مواد غذایی مغذی برای تغذیه بدن خود را و پس از آن کودک خود را. ماندن هیدراته و نوشیدن به اندازه کافی مایع است. آب میوه و شیر و امثال آن. اجازه ندهید که برنامه پر مشغله خود را از مراقبت از نوزاد خود را جلوگیری از شما را از داشتن وعده های غذایی سالم. باید یک رژیم غذایی متعادل که غنی است که به معنی یک رژیم غذایی که ترکیبی از پروتئین و کالری چربی اسیدهای چرب و ویتامین ها.

Skin
هر مادر تغذیه با شیر مادر باید مصرف کالری اضافی از 450 به 500kcals . Pixabay

هر مادر تغذیه با شیر مادر باید مصرف کالری اضافی از 450 به 500kcals و امگا 3 اسیدهای چرب است. آنها همچنین می توانید اضافه کردن اسیدهای چرب غنی از مواد غذایی مانند آجیل و دانه ها مانند دانه کتان, دانه چیا و گردو. برای مصرف ویتامین ها عبارتند از زرد و سبز, سبزیجات, سبزی برگ سبز, آووکادو, میوه کیوی, سیب زمینی, عدس, موز, کبد, ترکیه, ماهی تن, ماهی, گوشت, مرغ, تخم مرغ و محصولات لبنی و غیره.

پروتئین ها در رژیم غذایی شامل چند پالس, آجیل, دانه, دانه, فراورده های لبنی و گوشت از ماهی و مرغ و گوشت و تخم مرغ و غیره. بیش از مصرف این است که رفتن به تغییر شیر غنی شده با پروتئین). مادر باید به خوبی هیدراته برای جلوگیری از خستگی & تشنگی.

چیزهایی که بدانید در مورد تغذیه با شیر مادر:

شروع اولین تغذیه: این باید انجام شود در اسرع وقت بعد از تولد. امکان استفاده از این ساعت برای اولین بار از هوشیاری است. زود تماس پوست به پوست کمک می کند تا به کودک گرم نگه داشتن و انتقال از پوست-باکتری های دوستانه

انواع خوراک: آغوز – تولد تا 3 روز; انتقالی شیر – 3 تا 5 روز مادر – شیر 5 تا 7 روز تا زمانی که از شیر گرفته شده

تغذیه با شیر مادر تکنیک های: کودک نیاز دارد به چفت در آرئول (تیره تر منطقه اطراف نوک پستان)

ادامه مطلب: هیچ نقض های امنیتی اطلاعات کاربران را امن است; ادعای Aarogya Setu برنامه تیم

از آن خواهد شد اشتباه است که فرض کنیم که تغذیه با شیر مادر دردناک است. تغذیه با شیر مادر نباید دردناک باشد. اگر این دردناک است و سپس چفت نادرست است. چفت را باز کردن و دوباره سعی کنید

زمان: کودک باید خورد به طور فعال در سینه برای حداقل 15 تا 20 دقیقه یک سینه در یک زمان

ماه اول غذا �on و تقاضا ” و یا هر 2 تا 3 ساعت است. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de