بازیگر Pankaj Tripathi: من هیچ پشیمانی در تمام

تجربی سفر نیاز به یک فرد برای آرام کردن و تبدیل شدن به یک بخشی از محل reveling در عمق بیش از وسعت است. Pixabay

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399
travel
تجربی سفر نیاز به یک فرد برای آرام کردن و تبدیل شدن به یک بخشی از محل reveling در عمق بیش از وسعت است. Pixabay

سفر سرگرم کننده است. این ماجراجویی فوق العاده است. بیش از آن است که این سفر می تواند به غنی سازی زندگی خود را در راه های متعدد. رفتن به وحشی گرفتن به باز کردن جاده ها و یا گام گذاشتن در یک سفر به یک کشور دیگر است خیلی بیشتر از فقط یک زمان خوب است.

1. افشای خودتان را به فرهنگ های مختلف

جهان شامل یک آرایه غنی از مردم و فرهنگ. کاوش در یک کشور جدید شما را در معرض مجموعه ای دیگر از سنت های فرهنگی. در نظر گرفتن ژاپن کروز شما فراهم می کند با یک فرصت برای یادگیری در مورد زندگی و ارزش های یک فرهنگ منحصر به فرد با تاریخچه. از طریق به دست آوردن درک جدید در مورد افرادی که زندگی می کند متفاوت از خود, شما ممکن است توسعه قدردانی برای تنوع وجود دارد که حتی در خود شهر.

2. یادگیری یک زبان جدید

اگر شما همیشه می خواستم برای یادگیری یک زبان جدید برنامه ریزی و در نظر گرفتن یک سفر به یک کشور خارجی را فراهم می کند شما یک دلیل بزرگ برای شروع! وجود دارد تعدادی از برنامه های یادگیری زبان در خارج وجود دارد. به دنبال یکی است که محور در مکالمه زبان و یا به طور خاص تهیه و به مسافران است. در هر صورت, شما را پیدا خواهد کرد خودتان را بهتر آماده برای برقراری ارتباط با مردم محلی هنگامی که هواپیما خود را لمس زمین در کشور های مختلف. مردم قدردانی تلاش های خود را و شما لذت بردن از این فرصت را به تمرین مهارت های رمان بسیار هیجان انگیز تر محیط زیست از یک کلاس درس.

travel
چند استدلال می کنند شادی سفر می تواند به زندگی هر کسی است اما مزایای سفر گسترش فراتر از آنی لذت بردن از سفر. Pixabay

3. لطفا خود را کام

از مزایای دیگر است که می آید از سفر به سرزمین های جدید است که این فرصت را به سعی کنید کاملا متفاوت, آشپزی از آنچه شما خدمت خود را در میز شام. به حس خود را از طعم و مزه یک حس ماجراجویی و کشف انواع غنی از ادویه جات ترشی جات و ترکیبات عطر و طعم است که لطفا به کام خود را. شما حتی ممکن است انگیزه برای سعی کنید دست خود را در بازآفرینی غذاهای بازگشت به خانه. گرفتن یک استراحت از روال عادی خود را می تواند شامل گرفتن یک استراحت از معمول خود عادات غذا خوردن خود و تحمیل محدودیت های رژیم غذایی. برو جلو و باید که خوشمزه زیاده دسر پس از پایان وعده غذایی خود را. شما همیشه می توانید راه رفتن کالری آن توسط کوه پیمایی در مورد شهر.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

4. رشد دانش خود را

غرق شدن خود را در یک محل جدید به شما اجازه می دهد فرصت برای یادگیری بیشتر در مورد طیف گسترده ای از موضوعات از تاریخ به جغرافیا به شیوه های فرهنگی به اقتصاد است. یادگیری با انجام افزایش می دهد و مردم را درک اطلاعات جدید است. شما می توانید اطلاعات بیشتر از تجربیات سفر از شما یاد بگیرند که از خواندن یک کتاب در هر موضوع مربوطه. مفهوم تجربی سفر طول می کشد یک قدم بیشتر. تجربی سفر نیاز به یک فرد برای آرام کردن و تبدیل شدن به یک بخشی از محل reveling در عمق بیش از وسعت است.

travel
سفر سرگرم کننده است. این ماجراجویی فوق العاده است. Pixabay

5. جرقه خلاقیت های درونی

کشف مکان های جدید می تواند جرقه سمت خلاق خود را. اغلب راکد و کار برکنار شده و روال عادی زندگی باتلاق مغز افراد و مانع تخیل. استخراج خود را از هنجار می توانید آزاد کردن ذهن و اجازه می دهد برای آب میوه های خلاق به جریان. زیبایی های طبیعی خیره کننده چشمگیر, معماری و رمان گمرکی را ارائه می کنند بی پایان الهام بخش برای تلاش خلاق در هنر و نوآوری به طور یکسان.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

6. پیدا کردن دوستان جدید

در نظر گرفتن خود از خود را آشنا درونی دایره خود را از دوستان و خانواده شما را باز می کند تا به ملاقات با افراد جدید. رفتن به مکان های جدید اغلب نیروهای شما را به صحبت کردن با غریبه, آیا برای پرسیدن هنگامی که شما در پیدا کردن شما در حال از دست داده و یا به درخواست برای توصیه در بهترین رستوران در منطقه است. این امر به ویژه برای مسافران انفرادی, اما تنها اگر شما در حال باز شدن و بررسی است. آن یافت شده است که مردم بیشتر احتمال دارد به رویکرد مسافران انفرادی به اعتصاب مکالمه از آنها را به گروه از دو یا بیشتر. اگر شما در حال سفر در یک گروه انجام نمی شود خجالتی در مورد درگیر شدن با مردم محلی و یا دیگر مسافران است. شما فقط ممکن است پیدا کردن دوستان مادام العمر.

همچنین به عنوان خوانده شده - SEWA سازمان بین المللی: دیدار قهرمانان کمک به مبارزه با COVID-19 بحران

چند استدلال می کنند شادی سفر می تواند به زندگی هر کسی است اما مزایای سفر گسترش فراتر از آنی لذت بردن از سفر. بسیار وجود دارد به حاصل از مصرف این سفر شما از رویای شده اند. در صورت تمایل به افراط و گناه-رایگان دانستن است که هنگامی که شما در بازگشت به خانه شما خواهد بود غنی تر از زمانی که شما سمت چپ.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب