8 عناصر ضروری برای قایق بادی

فراموش نکنید که مجدد با تاجر صحبت کنید و افعیهای خود را به او بفروشید تا ماموریت او را به اتمام برسانید. میتو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فراموش نکنید که مجدد با تاجر صحبت کنید و افعیهای خود را به او بفروشید تا ماموریت او را به اتمام برسانید. میتوانید با موجود چکش به دست مقابله کنید و او را وادار کنید که از پلهها بالا بیاید، سپس از روی نردهها به پایین بپرید تا مجبور شود زمان خود را صرف راه رفتن و پایین آمدن از پلهها کند و در همین حین نیز سریعا به او حمله کنید. سپس باید آن را به تاجر (جنوب غربی دریاچه) بفروشید.سمت چپ آن آویزان شوید تا بتوانید این درخواست ماموریت را بر روی یک ستون ببینید. حالا یک بار دیگر سوار قایق شوید و به سمت گوشه شمال غربی دریاچه بروید تا به اقامتگاه کنار دریاچه، یعنی جایی که در فصل ۱ بودید، برسید. قبل از رفتن به سمت ماموریت اصلی خود، مستقیماً به وسط دریاچه، جایی که یک کشتی غرق شده است بروید. از طرف دیگر غار تا جایی که به یک رودخانه ختم میشود، ادامه دهید. یک ماهی بزرگ وجود دارد که دقیقاً در جلوی آن شنا می کند که باید با یک هارپون به آن ضربه بزنید تا بتوانید آن را بلند کنید.

​Content has  been g᠎enerated by GSA Cont​ent  Ge​ne​rato​r DEMO .

با کیل: قایقهای با کیل بسیار پایدارتر روی آب هستند و میتوانند به راحتی در امواج بزرگ حرکت کنند. برای حداکثر پایداری و شناور بودن، لولههای قایق باید بزرگ باشند. طبق این ماموریت، شما باید یک ماهی لانکر باس را در دریاچه روبروی محل پهلوگیری قایقها صید کنید. قایق خود را به داخل غار هدایت کنید و سپس در کنار ساختمان، وارد اسکله شوید. سپس باید مسیر آمده را برگردید تا دوباره به اسکله برسید. وقتی مسیر سکوی چوبی را تا انتها دنبال کنید، به داخل محوطه رودخانهای با حصار چوبی میافتید. مسیر آب را دنبال کنید و وقتی از برج بلند سمت چپ رد شدید، از شکاف به داخل دیوار چوبی نگاه کنید تا مدال بعدی را ببینید. توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. همچنین پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، راهنمای خرید قایق بادی را مورد بررسی قرار دهید. مجموعه ای سرشار از تفریحات هیجان انگیز که مورد سلیقه کودکان تا بزرگسالان است.

برای ورود به داخل، قفل ساختمان بعدی را بشکنید، سپس سوخت مورد نیاز قایق را بردارید. یک قایق در اسکله وجود دارد، اما برای روشن کردن آن به سوخت نیاز دارید. ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است. یک روز که در اینترنت داشتم جستجو میکردم، چشمم به استخر بادی افتاد، مدل ها و رنگ بندی ها و سایز های مختلف این کالا را در یک وب سایت که خودش را نمایندگی اینتکس معرفی کرده بود دیدم. هنگامی که وارد استخر پرورش ماهی میشوید، به صورت خودکار به پایینترین سطح زمین سقوط میکنید. برخی از آنها، وقتی که اطراف استخر پرورش ماهی قدم میزنید، از پشت سرتان ظاهر میشوند؛ حتی اگر همه دشمنان را از قبل از بین برده باشید. گاهی اوقات ممکن است در اولین تلاش در آنجا تخمریزی نکند، اگر آنجا نیست، از دریاچه برگردید و برگردید و باید در مقابل خانه قایقسازی تخمریزی کند. اگر در پشت این منطقه قدم بزنید، یک تخممرغ طلایی را بر روی زمین پیدا میکنید که میتوانید آن را به تاجر بفروشید تا درخواست ماموریت وی را تکمیل کنید.

قایق های بادی چهار نفره می توانند از سری اکسکروشن و سی هاوک با قیمت مناسب باشند و یا از قیمت متوسط مارینر و یا سری حرفه ای هیدرو فورس ساخت بست وی که با نام جیمینی شناخته می شود. فروش قایق بادی اکسکروشن ۳( دست دوم)این قایق بادی اکسکروشن 3 نفره کاملا سالم و تضمینی با پمپ دستی و نشیمنگاه داخل قایق بدون پارو با ما تماس بگیرید. همچنین یک منبع آب نامحدود در دسترس دارند که مستقیم از زیر کشتی پمپ میشود. تمامی مدل های قایق بادی به وسیله پمپ های بادی در زمان کمی قابلیت پر و خالی شدن را دارند . به قابلیت و نحوه حمل قایق بادی توجه کنید. دلیل این اختلاف قیمت در قایق های بادی بسیار مختلف است اول اینکه بعضی از مدل ها لوازمی همچون پاروی فلزی دارند و برخی دیگر پاروی پلاستیکی و نیز تعداد نفرات در آنها و جنس بدنه آنها و حتی قابلیت نصب موتور نیز در آنها تاثیر گذار خواهد بود ولی در کل سه نوع آخری آنها که بعنوان قایق های سری فوق العاده و قایق های جیمینی و قایق های بادی حرفه ای معرفی گشت از سایر مدل های دیگر گران ترهستند چرا که تمامی ویژگی های یک محصول خوب را داشته و جنس بدنه آنها نیز متفاوت تر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن