آموزش نحوه ثبت نام در هات بیت

صرافی هات بیت یک صرافی بین‌المللی در زمینهٔ معاملات ارزهای دیجیتال میباشد. علی‌رغم انتقادهایی که در

توسط ABDOOSNEWS در 3 مهر 1400

صرافی هات بیت یک صرافی بین‌المللی در زمینهٔ معاملات ارزهای دیجیتال میباشد. علی‌رغم انتقادهایی که در سال ۲۰۱۸ از ثبت نام در هات بیت شد، به‌طور کلی این صرافی یک عدد از معتبرترین صرافی‌های رمز ارزها بوده و در در بین ۱۰۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد. عمل دارای صرافی هات بیت به جهت ایرانیان مضاعف راحت‌تر از سایر صرافی‌ها است چراکه مهمبه کارگیری از شماره تلفن همراه و یا این که ایمیل قابلیت و امکان ثبت‌ نام در وب سایت وجود دارد.

چگونگی ثبت نام در صرافی هات بیت

نیازی به انجام پروسه احراز هویت نیست. در ادامه مطلب قصد داریم به طرز ثبت‌نام و تدریس صرافی هات بیت اشاره‌کنیم: سرفصل‌های ایننوشته ثبت نام در هات بیت چرا به صرافی هات بیت اعتماد کنیم؟ مطابق گفته اعضای مجموعه صرافی هات بیت، اینصرافی در جمع ۱۵۵۹ جفت معاملاتی را لیست کرده و از حیث تعداد گونه های پروژه های ارز رمزنگاری شده در رتبه ۱ در در بین تمامیصرافی ها قرار گرفته است. هات بیت ۱،۰۰۰،۰۰۰+ کاربر ثبت شده از بیش از ۱۷۰ کشور و بخشها در سراسر عالم را عده آوری کرده هست که در این بین ۹۰٪ از کاربران تصویب شده اعضا غیر چینی هستند. هات بیت آغاز به توزیع سود سپرده فعلی به جهت اعضا خویش کرد، همین بدان معناست که هات بیت اولی صرافی ارز رمزنگاری شده در عالم می باشد.

آموزش ثبت نام در هات بیت

ورود به صرافی هات بیت

که روزانه سود سپرده فعلی را به کاربران خود ارائه می دهد بدون این‌که قفل رمز یا این که مسدود شود. به چه صورت اصلی تخفیف کارمزد در هات بیت ثبت اسم کنیم؟

برای تصویب نامو به کار گیری از صرافی هات بیت، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را اهمیت وارد نمودن کد ۱۶۴۸۶۰۳ در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید. برای شروع از پیوند زیر وارد شوید: این الان در صرافی هات بیت ثبت‌نام کنید ثبت نام معرفی صرافی هات بیت در سال ۲۰۱۸ در مرز و بوم هنگ‌کنگ و استونیا به وسیله یک گروه متخصص درزمینهٔ ارزهای دیجیتال تأسیس ‌شد.

مقر حساس این صرافی در شانگهای قرار دارد. تاکنون تعداد کل اعضا هات بیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر و تعداد کل تراکنش‌ها حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ هزار دلار گزارش‌شده است.

ثبت نام در صرافی هات بیت

خصوصیت های صرافی هات بیت امکان پک‌آپ‌گیری و restore دیتاها در سایر دستگاه‌ها وجود دارد. همین صرافی اهمیت کیف پول آنلاین و کلیدهای خصوصی آفلاین است. وجود نمودارهای گرافیکی تحلیل ارزش در تارنما به کاربران این امکان را می دهد تا از روش تماشا تغییرات قیمت‌ها در بازه‌های وقتی متفاوت بازار را به‌خوبی تحلیل کنند. امکان مشاهده نقاط حمایت و مقاومت جفت ارزهای مدنظر عضو از طریق نمودار گرافیکی باز‌نگری قیمت.

امکان معامله کل رمز ارزها در هات بیت. رابط کاربری آسان و با سرعت معاملاتی بالا. پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ جفت ارز معاملاتی. رمز ارزها را می‌توان کلیدی جفت ارزهای: USDT، BTC، HTB، EOS، ATOM و BHD معامله کرد. کارمزد اینصرافی به جهت دسته سفارش Taker برابر حساس ۰.۰۱ % و برای نوع سفارش Maker1 % است.

آدرس اینترنتی صرافی هات بیت

در رخ به کار گیری از توکن HTB که توکن ساکن هات بیت می باشد کارمزد هر پیشنهاد Maker و Taker05 % ناچیز می‌شود. قابلیت و امکانسپرده‌گذاری ۲۲ رمز ارز پایه. برایواریز توکن به صرافی کارمزد اخذ نمی‌شود. به جهت برداشت رمز ارز تنها کارمزد بلاکچین دریافت می‌شود. تدریس تصویب اسم در صرافی هات بیت در آغاز از طریق لینک و پیوند وارد وب سایت صرافی هات بیت شوید. ثبت نام در هات بیت آن گاه دارای انجام فرایند بعدی آموزش صرافی هات بیت، ثبت‌نام خویش را کامل شدن کنید: آموزش صرافی هات بیت پس از ورود به وبسایتصرافی هات بیت صفحه‌ای شبیه تصویر بالا را مشاهده‌ می‌کنید.

در همین برگه اطلاعاتی مربوط به پایانی ارزش رمز ارزها، ورود و ثبت‌نام به وب سایت وجود دارد. درصورتی‌که از قبل حساب کاربری ایجادکرده‌اید وارد نصیب Login شوید.

مشکل صرافی هات بیت

در غیر این صورت به جهت ثبت‌نام، در نصیب بالا سمت راست تصویر آیتم “register” را تعیین کنید. اینمطلب را صد رد صد بخوانید: تدریستصویب نام در صرافی کوین بیس و مزایا و معایب آن تدریس صرافی هات بیت در این تراز به صفحه جدیدی سوق‌دهی می‌شوید. در این صفحهقابلیت ثبت‌نام از نحوه آدرس اینترنتی و تلفن همراه وجود دارد. تفاوت همین دو طرز در نحوه ارسال کد تائید است.

چنانچه مایل می‌باشید کد تائید از نحوه پیامک ارسال شود وارد نصیب phone شوید. در غیر همین شکل لازم میباشد آدرس ایمیلی که به آن دسترسی دارید، در فریم مربوطه وارد کنید.

هات بیت ارز دیجیتال

سپس بر بر روی قاب سبزرنگ “send” کلیک کنید. در این مرحله کد تأییدی به آدرس اینترنتی شما ارسال‌شده، همین کد را در کادر دوم وارد کنید. آن‌گاه در قاب بعدی یک رمز عبور توانا ۸ تا ۱۶ کاراکتری متشکل از حروف تبارک و کوچک انگلیسی، اعداد و ارقامانگلیسی و نمادهای%^&*$#@ تعیین کنید بعد رمز عبور را در قاببعدی دوباره تایپ کنید. رمز عبور خویش را در مکانی امن به‌دوراز دسترس افراد دیگر محفوظ نگه‌دارید. درصورتی‌که از نحوه دوستان به عمل اصلی صرافی هات بیت دعوت ثبت نام در هات بیت ‌شده‌اید.

کد دعوت خویش را در کادر بعدی وارد کنید. در غیر همین رخ در همین فریم چیزی تایپ نکنید. آنگاه از نحوه لینک و پیوند Terms and policy وارد ورقهجدیدی می‌شوید.

برنامه هات بیت برای ایفون

پس از مطالعه موقعیت و سیاست‌های سایت، به ورقه گذشته برگشته و در رخ رضایت از شرایط، اهمیت تعیین آیتم مربوطه موافقت خویش را اعلام کنید. در آخر بر بر روی مورد“Register” کلیک کنید. در همین لحظه کاغذ جدیدی گشوده می شودکه به جهت تائید ثبت‌نام اضطراری هست بر روی قاب verify کلیک کنید. بعد از آن وارد صفحه‌ای نظیر تصویر بالا می‌شوید.

تدریس صرافی هات بیت نصیب the puzzleslide to complete را از چپ به راست حرکت بدهید تا پازل تام شود. پس‌ازاینکه تائید با پیروزی انجام شد؛ بر بر روی مورد سبزرنگ Login کلیک کنید.

پس از کامل شدن مراحلثبت‌نام وارد صفحه اصلی کار دارای صرافی هات بیت می‌شوید. تدریس صرافی هات بیت نحوه شارژ کیف پول در هات بیت به جهت فعالیت ثبت نام در هات بیت حساس صرافی هات بیت لازم هست کیف پول خویش را شارژ کنید. ابتدا ضروری است به جهت ارتقاءایمنی حساب، فراینداحراز هویت دوعاملی را فعال کرده باشید.

دانلود صرافی هات بیت برای ایفون

مهم فعال‌سازی سیستم امنیتی دوعاملی دارای هر برداشت از حساب، کد تأییدی برای شما ارسال ‌می‌شود. تدریس صرافی هات بیت نخست وارد پنل کاربری خویش شده و از شیوه منوی موجود در قسمت بالایی وب سایت وارد مورد “wallet” شوید. بعد از آن مورد Deposit” را تعیین کنید. ثبت نام در هات بیت فرض نمایید او‌لیندفعه‌ای هست که می خواهید حساب خود را شارژ کنید؛ در این حالتتارنما شما را به ورقه مربوط به گزینش سیستم امنیتی سوق‌دهی‌می‌کند. تدریس صرافی هات بیت همان‌طور که در تصویر بالا تماشا‌می‌کنید می‌توانید یک عدد از روش‌های ارسال SMS و یا اپلیکیشن وب سایت گوگل authenticator را تعیین کنید. در اینجا اصلی استفاده از شیوه SMS فرآیند را ادامه ‌می‌دهیم. تدریس صرافی هات بیت کد کشور و شماره تلفن همراه خویش را وارد کرده و بر روی مورد Send کلیک کنید. کد تائید به شماره همپا شما اس ام اس می‌شود.

خرید از صرافی هات بیت

کد تائید را در کادر SMS Code وارد کرده و بر روی آیتمConfirm کلیک کنید. آموزش صرافی هات بیت پس از تائید پروسهامنیتی وارد کاغذ بالا می‌شوید. فرض کنید قصد واریز بیت کوین BTC را دارید؛ نظیر تصویر بالا در نصیب Select Blockchin، BTC را تعیینکنید.

آدرس رمز ارز را اسکن کنید. همینطور می‌توانید کد QR را کپیکنید. پس از انجام روند واریز امکان مشاهده تاریخچه واریز در قسمتDeposit History وجود دارد. البته چنانچه که قصد واریز ارز فیات را به‌حساب خود دارید، نظیر فرایند تحت دنبال ‌کنید: تدریس صرافی هات بیت مثل تصویر بالا وارد نصیب TRC20 شوید.

شماره کیف پول واریزی را در قسمت زیر در جلوی USDT Deposit Address وارد کنید. در اخیر از نحوه روش‌های پرداخت مثلPerfectMoney به شماره کیف پول خویش مبلغ مدنظر را واریز کنید. آموزش طرز برداشت از صرافی هات بیت طرز برداشت از صرافی هات بیت به‌این‌ترتیب است: این مطلب را حتما بخوانید.

ثبت نام با در صرافی هات بیت با موبایل

دارای 6 صرافی‌ ارزهای دیجیتال ترکیه آشنا شوید! تدریس صرافی هات بیت نخست در پنل کاربری خود در منوی بالا کاغذگزینه “withdraw” را تعیین کنید. وارد برگه جدیدی می‌شوید. گونه ارز دیجیتال را مشخص کنید. آدرس برداشت را در نصیب زیر ورقه جلوی withdraw Address وارد کنید. درنهایت رمز ارز خویش را برداشت‌ می‌کنید. می‌توانید تاریخچه برداشت‌ها را در قسمت withdrawals History موجود در کاغذ تماشاکنید. آموزش نحوه خریدوفروش رمز ارز در صرافی هات بیت پس از شارژ حساب امکان فعالیت حساس صرافی هات بیت و انجام معاملات را دارید. آموزش صرافی هات بیت برای انجام معامله عبارت است از: در آغاز از طریق ورقه اصلی سایت در نصیب منوی بالایی بر روی آیتم“Market” کلیک کنید. آنگاه به صفحه جدیدی جهت دهی می‌شوید.

در همین کاغذ لیست رمز ارزهای موجود در صرافی را مشاهده ‌می‌کنید. هر رمز ارزی را که قصد خریدوفروش آن را دارید پیدا و انتخاب کنید. آموزش صرافی هات بیت پنجره‌ای نظیر تصویر بالا به شما اکران دیتا می‌شود. مقدار خرید کردن و یا این که فروش مدنظر خود را در فریم مربوطه وارد کنید.

درصورتی‌که قصد خرید دارید گزینه Buy و یا درصورتی‌که قصد فروش دارید آیتم Sell را گزینش کنید. تدریس نحوه ترید در صرافی هات بیت ترید دو رمز ارز به یکدیگر فقط در صورتی امکان‌پذیر است که یک‌طرف جفت ارز طبق اهمیت ارزی باشد که شما می‌خواهید بر شالوده آن ترید را انجام دهید.

آموزش برداشت از صرافی هات بیت

برای انجام همین کار، فرآیند تحت را دنبال کنید: برای شروع از طرز منوی بالای وبسایت وارد بخش Exchange شوید. جفت ارز مدنظر خویش را از نحوه منوی سمت چپ تصویر گزینشکنید. در قسمت ذیل نمودار به نصیب buy و sell بروید. ارزشبه‌صورت اتوماتیک ثبت نام در هات بیت اکران دیتا می‌شود. شما می‌توانید به‌صورت دستی مهم به کار گیری از دکمه‌های مثبت و منفی میزان بها را تغییر و تحول دهید. در اخیراهمیت توجه به موقعیت بازار و تحلیل‌های تکنیکال اهمیت استعمال از گزینه‌های Buy و Sell مبادرت به خریدوفروش کنید.

صرافی هات بیت کی باز میشود ؟

تدریس صرافی هات بیت توجه داشته باشید که کل معاملات در بخش Exchange انجام‌ می‌شوند. در سمت چپ صفحه exchange آخرین قیمترمز ارزها را مشاهده‌ می‌کنید.نمودار گرافیکی موجود در وسط ورقهارتباط ارزهای رمز پایه موجود در جفت ارزها را برای بازدید در یک بازه زمانیمشخص و معلوم نشان می‌دهد. در قسمت راست برگه سفارش‌های یا orders را مشاهده ‌می‌کنید. در این نصیب به تاریخچه‌ای از معاملات که شامل اطلاعات: قیمت، مقدار، تاریخ و روزگار هست دسترسی دارید.

آخرین مطالب